באיזה חברת ביטוח הכי כדאי לקנות ביטוח בריאות?

פורסם:

ביטוח בריאות הוא ביטוח הכרחי בעבור כל אזרח אשר מעוניין להיערך לרגע האמת אשר יאלץ לפנות לקבלת טיפול רפואי,במגוון תחומים. חברות הביטוח בישראל מציעות שלל ביטוחים, אולם מי החברה אשר מציעה את הביטוח עם הכיסוי הגבוהה ביותר? להלן הפרטים.

כידוע, הביטוח אותו מציעה המדינה בעבור אזרחיה בכל הקשור לבריאות מהווה טיפה בים, לאור כיסוי נמוך אשר איננו מאפשר למבוטח לקבל את מלוא הטיפולים הרפואיים להם הוא זכאי. משום כך, כ 85% מאזרחי מדינת ישראל מחזיקים בביטוחים פרטיים, דרך חברות הביטוח. לדבריי שי לאופולד, סוכן ביטוח בעל וותק של 15 שנה בתחום ומנכ"ל המרכז הישראלי לחיסכון: "מדובר בשירותי בריאות אשר אינם כלולים בביטוח הממשלתי. הם כוללים בין היתר: מימון לטיפולים רפואיים בחו"ל, ניתוחים פרטיים (שר"פ), קבלת טיפולים רפואיים דרך מומחים וכן סל תרופות מורחב". עם זאת, מסביר שי לאופולד כי על מנת לרכוש את הביטוח יש לעבור תהליך חיתום אשר במסגרתו מגיש המבוטח הצהרת בריאות, ובהתאם לכך נקבעת גובה הפרמיה. כל חברת ביטוח מציעה ביטוח בריאות אחר, ולכן ממליץ רונן לבצע השוואת מחירים וכן לבחון לעומק את תנאי הפוליסה.

מהי חברת הביטוח המומלצת לצורך רכישה של ביטוח בריאות?

ע"פ השוואת מחירים וכן בחינה של היקף הכיסוי עולה כי חברות הביטוח הראל וחברת הביטוח הפניקס מציעות את ביטוח הבריאות הרחב ביותר. למעשה, מבוטחי חברת הראל ביטוח בריאות זכאים לקבל במסגרת רכישת הפוליסה מימון מלא לניתוחים בחו"ל או בארץ, כיסוי מלא להשתלות וכן פיצוי בגין נכות. הראל ביטוח בריאות מקצה את מיטב אנשי המקצוע וכן מעניקה לכל לקוח סוכן אישי אשר מלווה את המבוטח בתהליך, לצורך קבלת המימון באופן מהיר ויעיל. חברת הביטוח הראל מתאפיינת בניהול ממשך דיגיטלי נוח וידידותי למבוטח. ניתן באמצעות האיזור האישי באתר חברת הביטוח הראל לתבוע החזרים מהתייעצות עם מומחים, תביעת שברים בפוליסת ביטוח תאונות אישיות ואפילו לבצע תביעה דיגיטלית של ביטוח מחלות קשות וזאת ללא ביורוקרטיה ארוכה.

חברת הביטוח הפניקס מציעה תוכנית ביטוח בריאות אשר מאפשרת לכל בני המשפחה לקבל ביטוח בריאות פרטי, כולל שירות של ביטוח בריאות וביטוח מחלות קשות הפניקס וגם ביטוח קבוצתי סיעודי דרך קופת החולים. חברת הביטוח הפניקס נחשבת לחברת ביטוח טכנולוגית אשר מאפשרת למבוטחים ליצור קשר דרך העמוד האישי באתר, בהתאם לדרישות המבוטח ולקדמה הדיגיטלית. חברת הביטוח הפניקס, מציעה מגוון ביטוחים בתנאים נוחים וידועה באחוז תשלום תביעות גבוה. חברת הביטוח הפניקס נתפס בשנים האחרונות כחברת ביטוח גדולה המעניקה שרות איכותית למבוטחים דרך סוכני ביטוח.

אז איך נבחר את פוליסת ביטוח בריאות הכי טובה?

רכישת פוליסת ביטוח בריאות היא נושא חשוב מאוד ולכן, חשוב מאוד לבחור נכון את הפוליסה הכי מתאימה. כיום, חברות הביטוח מציעות מגוון ביטוחי בריאות והדבר הפך להיות מאוד מבלבל ומאוד קשה אז איך נוכל לדעת איך לבחור נכון? ראשית, חשוב לבחון את פוליסת ביטוח בריאות במספר פרמטרים:

עלות ביטוח בריאות – בצעו השוואת מחירים, לעתים חברות הביטוח מציעות את אותו הביטוח במחיר שונה ועם הנחה למצטרפים חדשים. חשוב מאוד לפני שבוחרים רק לפי עלות לבחון עוד פרמטרים אך הכי חשוב הוא נושא הצהרת הבריאות! אם חל שינוי במצבכם הבריאותי המחיר לא קובע, אלא הכיסוי אם הוא ניתן או לא.

הכיסוי ביטוחי בפוליסת ביטוח בריאות – עולם ביטוחי הבריאות הוא גדול ומסועף. בפוליסת ביטוח בריאות ניתן להבחין במספר כיסויים ביטוחיים, חשבו אלו כיסויים חשובים לכם ואלו פחות. בעולם ביטוחי הבריאות ניתן לראות שיש גם כיסויים של ביטוח תאונות אישיות, ביטוח מחלות קשות וכו'. חשבו אם אתם חייבים את הכיסויים האלו. לדוגמא: אדם שיש לו תוכנית חיסכון בהיקף של מיליון שקל, האם חשוב לו לבטח את עצמו בביטוח תאונות אישיות למקרה של שבר ביד בעלות של 150 ש"ח בחודש ולקבל פיצוי של 30 אלף? האם הנזק הכלכלי שנגרם לו יגרום לו לאובדן כלכלי חמור או שיפגע קצת בחיסכון שלו? תחשבו על זה. לעומת זאת, אדם שאין לו תוכנית חיסכון בכלל, חי "מהיד לפה" כמו שאומרים, אם יקרה לו שבר ביד ולא יוכל לעבוד בעבודה הפיזית שלו, האם שווה לו להשקיע 150 ש"ח כדי להגן על פרנסתו? התשובה היא חד משמעית, כן!

סוכן ביטוח – ברכישת ביטוח בריאות אחד הפרמטרים הכי חשוב הוא בחירת סוכן ביטוח שילווה אותך לכל אורך הדרך. תפקיד הסוכן הוא לעתים קריטי! עולם הביטוח בא להגן עלינו בעת צרה, אך חברות הביטוח מערימות קשיים בתשלום תביעות ורק סוכן ביטוח אמין בעל ניסיון והתקשרות רבת שנים עם חברות הביטוח יוכל לעזור לקבל את מה שאתם זכאים לו. בחרו את איש המקצוע הנכון עבורכם.

בחנו את פוליסת ביטוח הבריאות שלכם אחת לתקופה– חברות הביטוח מציעות מדי פעם מבצעים והטבות למצטרפים חדשים. אך מצבכם הבריאותי לא השתנה, חשוב לבדוק את הפוליסה מידי פעם (מומלץ כל כמה שנים) ולבדוק התאמה של הפוליסה לצרככם האישיים ולחידושים בעולם הביטוח. אל תסתמכו על פוליסה ביטוח בריאות ישנה, לא תמיד הישן הוא הכי טוב בשבילכם.

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון, מעניק לכם אפשרות לעשות סדר בביטוחים ולבצע בדיקת ביטוח שיכולה לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה בעלויות הביטוח. כמו כן, צוות המומחים שלנו יוכל להבטיח שבסוף התהליך, תהיו בטוחים שבעת צרה תהיה לכם את הפוליסה שתעזור לכם גם בתקופה קשה. כל שעליכם לעשות הוא, ליצור איתנו קשר ומומחה ביטוח ופיננסים שלנו ילווה אתכם בתהליך המקצועי בשקיפות מלאה והרבה סבלנות.

המידע האמור בכתבה הינו מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות על פי תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד! האמור בכתבה זו אינה תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם