ביטוח בריאות פרטי לילד – למה זה כל כך חשוב?

פורסם:

הדבר הכי חשוב לנו בחיים זה הילדים שלנו. אנו נעשה בשבילם הכל: נדאג לרווחתם והתפתחותם, להשכלתם ולעתידם הכלכלי. האם כבר דאגתם גם לביטחונם הרפואי במקרה חמור?

יש לי ביטוח בקופת החולים!

כיום, המעטפת הביטוחית המקובלת היא בקופת החולים. רוב האזרחים במדינה מאמינים כי שרותי הבריאות הניתנים על ידי קופות חולים (שב"ן) מספיקים ואין צורך בהרחבה כלשהי. הטעות מסוכנת! הורים שלא מודיעים או מסרבים להבין כי מערכת הבריאות הציבורית לא מספיקה במצבים קטסטרופליים טועים ומסכנים את יקיריהם. מערכת הבריאות הציבורית נותנת מענה מצוין במצבים שגרתיים כדוגמת ביקור רופא או טיפול שגרתי אצל רופא מומחה. אך מה קורה במצבים חמורים?

למה חשוב לרכוש ביטוח רפואי פרטי לילד?

חברות הביטוח המובילות מעניקות מעטפת ביטוחית רחבה כהגנה על הילד במקרה רפואי חמור כגון השתלות וניתוחים מיוחדים בחו"ל בעלות מאוד כדאית ומשתלמת למשפחה. לצערנו הרב, על פי נתונים מעמותת "אדי" בעולם נפטרים מידי שנה 10% – 15% מהחולים בזמן המתנה להשתלת איברים, בישראל המספרים גבוהים יותר במיוחד בקרב ילדים. באירופה, המצב שונה לגמרי כי המודעות גבוהה. כיום, ילד הממתין להשתלה מצבו בסיכון מאוד גבוהה, זאת מפני שבישראל אין מודעות וגם למשפחות בישראל לא בהכרח יש מספיק כסף לחפש תורם בחו"ל – עקב המצב הכלכלי הקשה.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

רק לעשירים יש כסף לטיפולים מיוחדים – טעות!

רבים האזרחים במדינה המאמינים כי רק לעשירון העליון יש את היכולת לקבל שירותים רפואיים מעולים – בגלל היכולת הכספים שלהם. חשיבה לא נכונה ומטעה! שרותי הבריאות הטובים ביותר ניתן לרכוש או בהרבה כסף או פשוט לקנות ביטוח רפואי פרטי מתאים בכמה שקלים בחודש. כיום, משפחות רבות לא מייחסות חשיבות לביטוח רפואי וצורכות שירותים לא הכרחיים מידי חודש. בראייה כלכלית ארוכת טווח, לעולם לא יוכל אדם לחסוך מספיק כסף כדי לפצות במקרה רפואי חמור בעלות שניתן היה לשלם על ביטוח. לדוגמא: משפחה ממוצעת של 5 נפשות בישראל יכולה לבטח את המשפחה בביטוח רפואי מקיף בעלות שנעה בין 300 ש"ח ל- 500 ש"ח בחודש. אם נחסוך סכום כסף כזה בתכנית חיסכון נוכל חס וחלילה יום אחד לשלם מספיק כדי להציל חיים? התשובה היא, לא!

כיצד ניתן לרכוש ביטוח רפואי מתאים?

חברות הביטוח מציעות מגוון ביטוחים רפואיים בעלויות שונות ובמבצעים שונים – במיוחד לילדים. אנו במרכז הישראלי לחיסכון יודעים כמה מעטפת ביטוחית חשובה ויכולה להציל חיים ומאמינים כי את הביטוח הרפואי חשוב לתכנן בצורה נכונה. אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולבנות ביחד מעטפת ביטוחית טובה ומתאימה לצורכיכם האישיים בעלות הוגנת וכדאית.

הצעה מיוחדת למצטרפים דרך האתר – השאירו פרטים ונשמח לעמוד לשרותכם.

 

 

המידע האמור בכתבה הינו מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות על פי תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד! האמור בכתבה זו אינה תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם