ביטוח אמבולטורי: למה צריך את זה ומה באמת כדאי לבדוק?

פורסם:

יצא לכם פעם לשמוע את המושג "ביטוח אמבולטורי"? יתכן שהנהנתם עם הראש כאילו אתם מבינים אבל למעשה אף פעם לא הסבירו לכם מה הביטוח האמבולטורי מעניק ובכלל מה זה השם המוזר הזה?
אם עניתם בחיוב לשאלות האלו -אל דאגה אתם לא לבד.

ביקשנו מסוכן הביטוח מר אלעד נגר לנסות במאמר קצר להסביר לכמה מהו ביטוח אמבולטורי ובכלל לעשות לכם סדר בנושא.

אז מהו בעצם ביטוח אמבולטורי ומה הוא כולל?

ביטוח אמבולטורי כחלק מביטוח בריאות פרטי יעניק לכם זכאות למגוון שירותי רפואה אבחנתיים כמו בדיקות יעוץ עם רופאים מומחים, חוות דעת שניה או טיפול קצר שלא מצריך כלל אשפוז, בדיקות מניעה ואבחון, טיפול במרפאות כאב, בדיקות הריון, ואבחון הפרעות קשב וריכוז לילד בדיקות רנטגן,CT ,MRI , אולטרסאונד, בדיקות מעבדה ועוד. תוך שימוש בין היתר בטכנולוגיות מתקדמות ובעצם מעניק כיסוי משלים לכיסוי שאתם זכאים לו במסגרת סל הבריאות הממלכתי דרך קופת החולים במסגרת השב"ן (שירותי בריאות נוספים). אז עכשיו בטח אתם חושבים לעצמכם שאת כל הבדיקות האלו אתם מקבלים בקופת חולים וזה למעשה נכון.

למה חשוב שיהיה לכם ביטוח אמבולטורי באופן פרטי?

אז כמו שציינתי קודם סל הבריאות הממלכתי בישראל ושירותי הבריאות הנוספים (שב"ן) של קופות החולים סה"כ טובים ומקיפים, אך עדיין יכול להיווצר מצב שבו נרצה לקבל שירות או הפניה לבדיקה כלשהי בקופת החולים שלא תמיד תאשר את הבדיקה בשל העלויות הכרוכות ואף לעיתים היות וקופת החולים בכלל לא מציעה את אותו השירות שאותו נרצה בין היתר בשל עלויות גבוהות.
לכל אדם יוצא בשלב כזה או אחר במהלך חיו להתייעץ עם רופא מומחה עכב בעיה או טיפול ומתמשך בכאב ואפילו על מנת לקבל חוות דעת שניה טרם ניתוח. תקופת הקורונה הוכיחה כי מערכת הבריאות הממלכתית ואף בתי החולים הציבוריים לא תמיד ידעו לעמוד בעומס ולהעניק את השירותים באופן ובזמן תגובה הכי מהיר שיש תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ומותאמות לשנת 2022.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים ביטוח אמבולטורי?

גם כאן לפני כל רכישת ביטוח ראשית חשוב לבדוק מה הצורך בכיסוי זה, את היקף הזכאות שלכם במקרה הצורך, מה הסכום המקסימלי שניתן לתבוע בכל שנה, אחרי כמה זמן מתחילת הביטוח ניתן לתבוע
ומה היה סך ההשתתפות עצמית בכל זאת ניתן למצוא בעצם בגילוי הנאות של המוצר.
אז אם אתם רוצים להשקיע גם בבריאות שלכם, אני מזמין אתכם ליצור עמי קשר לקבלת מידע נוסף.

האמור במאמר זה אינו מהווה ייעוץ פנסיוני ו/או שיווק פנסיוני המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם ואין באמור משום הבטחת תשואה או רווח. אין לראות במאמר זה ובמידע ו/או הניתוח הכלולים בו הצעה או ייעוץ לרכישה ו/או מכירה של ביטוח ו/או החזקה של ניירות ערך ו/או נכסים פיננסים.

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם