ביטוח בריאות לנשים

פורסם:

הבריאות שלנו היא הדבר החשוב ביותר ולכן אנו משקיעים זמן ומשאבים בהבטחתה. הידיעה ששום בשורה בריאותית אינה יכולה להפתיע אותנו, נותנת לנו כוח להמשיך להתנהל בחיי היום יום בביטחון ושלווה. היום כבר מבינים שעל מנת לקבל את הכיסוי הכולל ואת השקט המקסימאלי הזה, גם כשמדובר בביטוח בריאות, חשוב להתאים אותו לצרכים אישיים החל מההתאמה הבסיסית ביותר, הרי היא מין המבוטח.

ביטוח בריאות לנשים – איך זה עובד?

נתחיל מכך שביטוח בריאות לנשים כולל בתוכו את כל האלמנטים של ביטוח בריאות כולל, דהיינו השתתפות במקרה של תרופות שאינן בסל, פתרון לניתוח או השתלה בחו"ל וקשת רחבה של כיסויים, בהתאמה לאופי הפוליסה שבחרתם. במקרה שמדובר באישה מבוטחת, מומלץ להוסיף סייגים רלוונטיים לה בלבד, כך שיתקבל מענה גם במקרים של פגיעה במערכות נשיות או בתקופת צורך רלוונטית לאישה כמו בהריון ולידה.

לדוגמא, כשמדובר על ביטוח בריאות פרטי מותאם נשית, יתייחסו ספציפית למקרים של סרטן השד או פגיעה ברחם, בשחלות ובכל מערכת הרבייה הנשית.

למה את חייבת לשים לב – העצות של המומחים שלנו במרכז הישראלי לחסכון

  • האם יש לך כיסוי הולם העומד בזכות עצמו או שאת נמצאת באיזה תת סעיף בפוליסה של מישהו אחר. הרבה פעמים כאשר עושים ביטוח, מתייחסים לפגיעה במפרנס הראשי של הבית שהוא ברוב הפעמים הגבר. אישה יכולה לעבוד כמה שעות מחוץ לבית וגם לטפל במשפחה, אם היא חולה, נניח במחלה קשה ואין לה כיסוי ראוי, ההוצאה על כל מה שהיא עושה, גם ללא שכר, יכולה להגיע לסכומים נכבדים ולכן יש לבטח אותה באופן שלם ולא להסתפק רק בביטוח בריאות סטנדרטי.
  • האם יש לך כיסוי בתקופה החשובה בחייך בה את מחליטה להביא ילד לעולם. ביטוח פרטי מוגדר יכול לסייע בקשיים בכניסה להריון וללוות אותך בהריון ואחרי לידה, כולל בדיקות מיוחדות, מעקבים ומה שצריך על מנת להבטיח שהתקופה הזו תעבור בשלום ובנוחות, עם מינימום דאגות למה מגיע ואיך.
  • הרבה פעמים כשאישה מקבלת בשורה על ממצא רפואי נשי כשלהו, היא אינה יודעת איך להתמודד וגם למשפחה לא קל, היות ועמוד הטווח נפגע וזקוק לתשומת לב ומענה מיידי. ביטוח בריאות איכותי מלווה אותה משלב הגילוי ועד לטיפול המתאים, דרך מומחים, התייעצויות והרוב המקרים גם מקצר הליכים והמתנה. כאשר הביטוח מותאם אישית לנשים, המערכת מתורגלת במתן פתרונות בפרק זמן קצר ויודעת להפנות לגורמים המתאימים.
  • לאישה יכולות להיות בעיות הורמונאליות שונות משל גבר ותקופות בהן היא חווה מחקרית, סימפטומים מאפיינים כמו גלי חול, בריחת סידן, בריחת שתן ועוד. לא כל דבר מכוסה או מטופל באופן מלא על ידי ביטוח בריאות סטנדרטי ולעיתים הפתרון נמצא ממש מעבר לגדר, אך לא ניתן להגיע אליו בקלות, ללא ביטוח בריאות פרטי.

נשים רבות שמות את עצמן אחרונות בתור ולא מבינות שאימא בריאה אומר בית בריא. חשבי על האחריות שלך וכמה חשוב שתשמרי על עצמך, למענך ולמענם וגשי לברר מה מגיע לך ומה הכיסוי שיש לך במקרה חלילה שלא תוכלי לתפקד כבעבר.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ביטוח בריאות לנשים עושים עם המרכז הישראלי לחסכון

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון עובד עם מיטב חברות הביטוח בישראל ומעניק ללקוח את הבחירה הטובה ביותר בשבילו, תוך מתן דגש לצרכיו האישיים. אנו מזמינים גם אתכן לרכוש מעטפת ביטוחית הולמת במחיר הוגן וכשיסוי רחב ככל הניתן במחיר הנמוך בישראל.

 

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם