למה חשוב לעדכן פוליסת ביטוח?

פורסם:

לעשות ביטוח זהו צעד חכם, אך בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים לא מדובר בפעולה של "עשה ושכח". על מנת לשמור על הביטוח אותנטי ולקבל פיצוי וכיסוי מקסימאלי, חשוב להיות עם האצבע על הדופק ולעדכן את הנתונים בפוליסה ואת מה שהיא מכסה.

לא, לא מדובר במשהו מורכב, רק בתשומת לב והבנה שביטוח זה משהו דינאמי שצריך להיות מותאם להווה ולעתיד. כמה דקות של מחשבה ובדיקה, יכולים לעשות הבדל משמעותי כשתצטרכו לממש את הביטוח ולהבטיח שקט לכם ולמשפחה.

אז איך מתחילים? השאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם זה מתי עשיתם את הפוליסה והאם השתנו נתונים כלשהם במצבכם האישי. בשלב הבא יש לבדוק האם השתנה משהו בתנאי הפוליסה.

עדכון פוליסה, מתי זה חשוב?

באופן כללי, אם ערכתם את הביטוח לפני יותר מעשור, מומלץ לבדוק האם הפוליסה דורשת רענון או האם היו שינויים מסוימים בתחום או במצבכם האישי, כך שנדרש עדכון פרטים או עדכון כיסוי.

כשמדובר בביטוח בריאות, יש לבדוק את הפוליסה בתדירות גבוה יותר ולשים לב לדגשים חשובים, כמו למשל האם פוליסת ביטוח בריאות שלכם מעניקה גם פיצוי ושיפוי. בעבר היו עושים פוליסות מכילות מרכיב של שיפוי ופיצוי, כלומר החזר הוצאות בגין פעולה רפואית, ללא פיצוי במקרה שעברתם את ההליך דרך קופת החולים ולא דרך הביטוח הפרטי, מדובר בסכום שיכול להיות משמעותי וכל מה שצריך זה רק לעדכן את הפוליסה. לאחר מכן שינו את הפוליסה והיא מכילה רק שיפוי. השינויים התקופתיים מהווים צורך ממשי לבדוק מדי פעם האם הפוליסה מתאימה לצרככם האישיים והעלויות גם כן.

דוגמא נוספת יכולה להיות בתחום של ביטוח מחלות קשות. לאורך תקופה מגלים לצערנו מחלות חדשות, אשר נכללות תחת הגדרה זו. אם הפוליסה שלכם ישנה, לא תוכלו לממש אותה במקרה של מחלה שאינה כתובה בכיסוי. חשוב לדעת: ביטוח מחלות קשות אינו ביטוח כללי המכסה כל מחלה שלדעתכם או לדעת הצוות הרפואי מוגדרת קשה, מדובר ברשימת מחלות ספציפיות שנכללות בפוליסה בשמן ועל כן מומלץ לעדכן ביטוח מסוג זה, לאורך זמן.

ומה לגבי ביטוח חיים? גם פה יכולים להיות שינויים כמו למשל שמות המוטבים. נניח שערכתם ביטוח חיים לפני כמה שנים ומאז השתנה הסטטוס המשפחתי שלכם, אם לא תעדכנו את המוטבים יכולה להיווצר בעיה במקרה של מימוש הפוליסה.

ומה לגבי עדכונים אישיים בפוליסת הביטוח?

בשעה טובה נולד לכם ילד חדש, החלטתם להגדיל את הכיסוי ולבדוק מסלול של ביטוח בריאות משפחתי, כל הדברים האלה נכללים תחת הגדרה של עדכון או הוספה לפוליסה קיימת וצריכים להתבצע על ידי איש מקצוע שיכול לשקף לכם את המצב ולתת לכם את הכיסוי המתאים ביותר למצבכם כעת.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

האם תמיד מדובר בהגדלת הפרמיה החודשית?

בהחלט לא. לעיתים חלוקה מיטבית יותר של הסכום המשולם יכולה לעשות הבדל ולהבטיח שהביטוח הנכון יהיה לצדכם ברגע האמת. אנחנו במרכז הישראלי לחסכון, מזמינים אתכם להוציא את הפוליסות מהארון ולבדוק על מה אתם משלמים והאם זה מתאים בדיוק לצרככם האישיים.

מבדק פנסיוני עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון עורך מבדק פנסיוני מקיף הכולל מיפוי של התיק הביטוחי, איתור פערים וכפילויות וכן אפשרות להוזלה והתאמה טובה יותר של תיק הביטוח שלכם. התהליך הוא ידידותי ויכול להוזיל משמעותית את תיק הביטוח שלכם. אנו במרכז הישראלי לחיסכון נשמח לעמוד לשרותכם ולהעניק לכם את השרות המקצועי ביותר תוך מתן דגש לצרככם האישיים.

 

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם