הוזלת ביטוח חיים למשכנתא – הסוד הגדול שחברת הביטוח לא רוצה שתדע

פורסם:

קבלת משכנתא היא פרוצדורה מורכבת ובמקרים רבים גם מייגעת. אין פלא שבסופו של תהליך, במקרים רבים הביטוח למשכנתא נלקח באופן אוטומטי על סמך הפניית הבנק ומבלי לבדוק הצעות נוספות. רוצים לחסוך הרבה כסף בביטוח חיים למשכנתא שלכם? העצות הבאות מיועדות בדיוק לכם

הבנק וחברת הביטוח מרוויחים – אתם מפסידים

סוכן הביטוח הוותיק שי לאופולד נתקל במקרים רבים מאוד שבהם מקבל המשכנתא לא בדק את ביטוח החיים שהוצע לו. במקרים אלה המשוואה פשוטה: הבנק מרוויח, חברת הביטוח מרוויחה – ומי שמשלם פרמיה גבוהה שלא לצורך מפסיד מדי חודש סכומי כסף לא מבוטלים.
עוד כדאי לקחת בחשבון את העובדה שביטוח חיים למשכנתא, כמו ההלוואה עצמה, משולם במשך שנים רבות מאוד. התוצאה: נזק מצטבר והוצאה כספית מיותרת לחלוטין.

באילו מקרים אפשר להוזיל את העלות של ביטוח חיים למשכנתא?

בכל נקודת זמן נתונה תוכלו, קרוב לוודאי, לבצע בדיקת הוזלת ביטוח חיים למשכנתא ולהוזיל את העלות של הפוליסה שהבנק מחייב אתכם לקחת ביחד עם המשכנתא. באופן טבעי כדאי לכם מאוד לבחון את כל האופציות ולבחור נכון לאחר בדיקת הוזלת ביטוח חיים למשכנתא כבר במועד חתימת ההסכם עם הבנק, אבל גם אם כבר יש לכם ביטוח חיים למשכנתא תמיד תוכלו לבצע בדיקת הזולת ביטוח חיים למשכנתא וכך תוכלו לשפר את מצבכם.
שי לאופולד מגלה עוד סוד: בלא מעט מקרים ניתן לשים לב בשנה-שנתיים הראשונות פרמיות הביטוח למשכנתא יחסית נמוכות, ולאחר מכן מחיר עלות ביטוח המשכנתא מזנקות מעלה. מי שלא עוקב אחרי ביטוח המשכנתא עלול לגלות ששילם סכומים גבוהים בביטוח החיים למשכנתא שלא לצורך. מצד שני חשוב להדגיש שגובה פרמיה ביטוח חיים למשכנתא נקבע על סמך שורה ארוכה של פרמטרים ובפרט הגיל והמצב הבריאותי. גם עישון עלול לייקר את ההצעות החדשות שתקבלו בביטוח חיים למשכנתא, ולכן מומלץ לבצע את השוואת ביטוח חיים למשכנתא בעזרת סוכן אובייקטיבי ובעל ניסיון.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

הרפורמה שהוזילה את מחיר ביטוח החיים למשכנתא ב-30%

סוד נוסף שהבנק לא תמיד מגלה ללוקחים משכנתאות הוא שב-2019 יצאה לדרך רפורמה מקיפה בתחום ביטוחי החיים למשכנתא.
הרפורמה, שיזמה רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר, הוזילה את עלויות ביטוחי החיים למשכנתא בכ-30% בממוצע. חשוב להבין כי חברות הביטוח לא מעדכנות את הפרמיות החדשות לאחר הרפורמה בביטוחים הקיימים, אבל כן מציעות מחירים נמוכים יותר למבוטחים חדשים. גם עובדה זו מגדילה את הכדאיות של עריכת סקר השוק והחלפת ביטוח חיים קיים בחדש – כשכאמור מומלץ לעשות זאת בעזרת סוכן ביטוח שבוחן לעומק את כל ההיבטים הרלוונטיים.

השוואת מחיר ביטוח חיים למשכנתא עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

ביטוח חיים למשכנתא דומה אך שונה מביטוח חיים מסוג ריסק, אך בחשיבה אסטרטגית בעזרת מומחה ביטוח וחיסכון ניתן להוזיל את עלות ביטוח המשכנתא שלכם על ידי תכנון נכון. אחד השרותים שלנו במרכז הישראלי לחיסכון הוא ביצוע השוואת מחירים בין כל חברות הביטוח ובין כל סוגי ביטוח חיים למשכנתא של חברות הביטוח בישראל. השוואת מחיר ביטוח חיים למשכנתא יכולה לחסוך לכם עד אלפי שקלים בשנה ובטח עשרות אלפי שקלים לאורך תקופת המשכנתא. בואו לבצע השוואת מחיר ביטוח חיים למשכנתא עם צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון או צרו קשר ישיר עם שי לאופולד ראש צוות המומחים לקבלת שירות אישי וישיר.

שי לאופולד מנכל המרכז הישראלי לחיסכון
"על ידי בדיקה ובניית אסטרטגיה נכונה ניתן לשפר ולהוזיל את ביטוח חיים למשכנתא שלכם" אומר שי לאופולד מנכ"ל המרכז הישראלי לחיסכון

נעים מאוד,

קוראים לי שי לאופולד ואני המנכ"ל וראש צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון. במהלך 10 השנים האחרונות, ראיתי וטיפלתי באלפי מקרים של כשל מחירים בביטוח החיים למשכנתא. את הסיבות לכך פירטתי מעלה, אך את הפתרון ניתן לבצע מהר ויעיל על ידי פנייה שלכם אלינו באמצעות דף צור קשר באתר או בשיחה אישית איתי בנייד. אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר ומבטיח לטפל בכם באופן אישי כדי להוזיל לכם את עלות ביטוח החיים למשכנתא.

ניתן ליצור איתי קשר בנייד ואשמח לעזור 050-3026750

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח חיים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם