טיפים חשובים: איך בוחרים נכון סוכן ביטוח טוב?

פורסם:

עומדים לחדש ו/או לרכוש פוליסות ביטוחיות כאלו ואחרות? מחפשים אחר סוכן ביטוח אישי, מקצועי, אמין ובעיקר אכפתי? בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לבחירת סוכן הביטוח האישי שלך.

בשנים האחרונות נתפס בעיני הציבור כי סוכן ביטוח הוא בעל מקצוע מיותר וישנה אפשרות לדלג עליו ולרכוש כיסוי ביטוח או לתכנן חיסכון ישירות עם חברת הביטוח או בית ההשקעות וזאת מבלי לקבל הכוונה מקצועית מקדימה לרכישת הכיסוי הביטוחי או החיסכון. הטעות בקרב הציבור נובעת משלל הפרסומות באמצעי התקשרות המכפישים את חשיבותו של סוכן הביטוח. לכן בצעד חשוב הגנה המערכת המשפטית על סוכני הביטוח בישראל. כמו כן, צוות המומחים שלנו החליט כי גם אנו נחזק את מעמד הסוכן ונדע להבדיל בין איש מקצוע איכותי לאחר לטובת הציבור המבוטחים בישראל.

מספר מילים על מהות תפקידו של סוכן הביטוח

סוכני ביטוח העוסקים ומתמחים בשיווק פוליסות ביטוחיות מטעמן של חברות הביטוח הגדולות והמובילות, הם למעשה הגורם המאזן בינך לבין חברת הביטוח. תפקידו המרכזי של סוכן הביטוח הוא להעמיד לרשותך את הפוליסה הביטוחית המורחבת והכדאית ביותר, ואף לשמור על זכויותיך הביטוחיות במידת הצורך.

כפועל יוצא מכך, הליך בחירתו של סוכן הביטוח חייבת להתקיים בהתאם לכל אחד מהפרמטרים הבאים:

  • ניסיון וידע מקצועי- בדוק היטב מהו הניסיון והידע המקצועי העומד לרשות סוכן הביטוח עימו אתה עומד להיפגש. ברוב המקרים, הידע והניסיון המקצועי מעידים על טיב השירות אותו תקבל לאורך כל התקופה בה תהיה מבוטח.
  • תחומי התמחות- בדוק היטב מהם תחומי ההתמחות של סוכן הביטוח עימו אתה עומד להיפגש ומהם המוצרים הביטוחים והפנסיונים המשווקים על ידו.
  • מסלולים ביטוחיים- מומלץ לבחור בסוכני ביטוח המעמידים לרשותך מספר חלופות ביטוחיות לכל תחום ביטוחי אותו אתה עומד לרכוש. כמו כן, חשוב שתבדוק שכל אחד ממסלולי הביטוח המוצעים לך מותאמים לצרכייך הביטוחיים באופן אישי.
  • מערך שירות וניהול תביעות ביטוח- בדוק היטב מהו מערך השירות העומד לרשותך מטעם סוכן הביטוח והאם הוא מעמיד לרשותך שירותים ייעודיים לניהול תביעות ביטוח אל מול חברות הביטוח השונות במידת הצורך.
  • דמי ניהול ותעריפי ביטוח- הפקד לערוך הליך השוואתי בין מספר סוכני ביטוח לצורך בחינת הצעותיהם הביטוחיות, דמי הניהול ותעריפי הביטוח המוצעים על ידי כל אחד ואחת מהם. כיום, תוכלו להיעזר במגוון כלים מקוונים לצורך עריכת השוואות בכל הנוגע לתעריפי הביטוח-השתמש בהן וגם אתה תוכל לחסוך ולהרוויח!
  • בדיקת ביטוח- חשוב לבחור סוכן ביטוח אשר עובד עם מספר חברות ויכול לערוך השוואת מחירים לקבלת המחיר הטוב ביותר. בנוסף חשוב לבחור סוכן ביטוח שהוא בעל מקצוע מימון המכיר את רוב הפוליסות המוצעות היום בחברות ביטוח, למען קבלת הצעה טובה ביותר במחיר הכי משתלם ללקוח.

בנוסף לכל אלו, אנו ממליצים לך לקיים פגישות ייעוץ עם מספר סוכני ביטוח, ובמהלכן להתרשם מהיחס האישי והכימיה האישית הנוצרת בינך לבין כל אחד ואחת מסוכני הביטוח עימם תיפגש.

לחצו כאן וצרו קשר לבחירת סוכן ביטוח >>

סוכן ביטוח בוחרים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון מעמידים לרשותך מגוון רחב של שירותים המיועדים לצרכי בחינת אפיקי חיסכון פנסיוני ומוצרים ביטוחיים המשווקים כיום על ידי חברות וסוכני הביטוח. שירותים אלו מאפשרים גם לך לבחון את תנאי הפוליסה אותה עתיד לרכוש ו/או לחדש, ובמקביל, לבחון את האפשרות להוזלת תעריפי הביטוח מבלי לפגוע בכיסוי הביטוחי המותאם ביותר לצרכייך הביטוחיים.

 

אם אתם צריכים עזרה ורוצים למצוא סוכן ביטוח איכותי,אמין ומקצועי, פנו אלינו דרך טופס יצירת קשר באתר, דרך המייל admin@savings.co.il או בטלפון 03-6704100 ונשמח לעזור לכם לסוכן ביטוח עם צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם