בדיקת ביטוח – איך מוזילים את עלויות הביטוח?

פורסם:

מודעים לחשיבותן של פוליסות הביטוח אותן אתם מחזיקים אך מתקשים לעמוד בעלויות הביטוח הגבוהות? רוצים להתחיל מהלך שבסופו תשלמו פחות עבור הפוליסות השונות מבלי לפגוע במעטפת הביטוחית העומדת לרשותכם כיום? זה הזמן למבדק ביטוחי הנערך על ידי מומחי ביטוח ופיננסיים מובילים בתחומם.

בדיקת ביטוח – מדוע הוא הכרחי לכל אחד ואחת מאיתנו?

ריבוי הפוליסות בהן כל אחד ואחת מחזיק, איננו מאפשר לרבים מאיתנו לבחון את כדאיות הפוליסה בהתאם למספר פרמטרים מקצועיים כגון:

  • הגדרת צרכים ביטוחיים
  • תעריפיה המשתנים מעת לעת של כל אחת מהפוליסות
  • כפילויות ביטוח
  • השוואת מחירים ותנאים בין חברות וסוכנויות הביטוח השונות וכדומה.

אי קיומו של מבדק ביטוחי מקיף, מקצועי וממצה, עלול להוביל למצב בו תדרשו לשלם פרמיות גבוהות עבור מוצרים ביטוחיים אשר אינם עונים על הצרכים הביטוחיים של כל אחד ואחת מכם ברמה הפרטנית, ויתרה מכך, עלול להיווצר מצב בו תדרשו לשלם למספר גורמים ביטוחיים עבור אותו מוצר ביטוחי מבלי להרוויח מכך במקרה הצורך.

הוזלת עלויות הביטוח באמצעות מבדק ביטוחי – כיצד?

מבדק ביטוחי הינו הליך מקצועי הנערך על ידי מומחי ביטוח ופיננסים הבוחנים לעומק את תנאי ותעריפי הפוליסות השונות אותן רכשתם לאורך השנים. מבדק זה מיועד לכל סוגי הפוליסות, לרבות, ביטוח בריאות פרטי, ביטוח סיעוד, ביטוח חיים, ביטוח משכנתא, ביטוח תאונות אישיות ועוד, וברוב המקרים הוא מאפשר לכל אחד ואחת מכם, ליהנות מחיסכון מצטבר העלול להגיע לאלפי שקלים בשנה.

צרו קשר וקבלו סדר והוזלה בביטוח בחינם וללא התחייבות >>

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

בדיקת ביטוח עושים רק עם המומחים

אנחנו ב-מרכז הישראלי לחיסכון, מאפשרים גם לך ליהנות משירותי מבדק ביטוחי בהתאמה אישית. שירותים אלו נועדו לבחון את כדאיות החזקתן של הפוליסות אותן רכשתן לאורך השנים, ובמידת הצורך, להרכיב עבורכם את המעטפת הביטוחית הכדאית והמשתלמת ביותר.
המבדק הביטוחי הנערך על ידי מומחי הביטוח והפיננסיים הפועלים מטעמנו כולל מספר שלבים מקצועיים במהלכם אנו מקיימים פגישת היכרות אישית עם הלקוח, וזאת לצרכי הגדרת מכלול צרכיו הביטוחיים. לאחר קיומו של פגישת ההיכרות, אנו עורכים מיפוי ביטוחי למצב הקיים, וזאת לצרכי בדיקת גובה הפרמיה אותה הלקוח נדרש לשלם ולצרכי איתור כפילויות ביטוח.

במקביל, אנו עורכים עבור לקוחותינו סקירה מקצועית של פוליסות הביטוח השונות המותאמות להם, ואף מבצעים עבורם השוואת מחירים כוללת אשר נועדה לצרכי יצירת מעטפת ביטוחית מורחבת במחירים הטובים ביותר.

רוצים לדעת יותר פרטים על שירות בדיקת ביטוח המתבצע על ידינו? צרו איתנו קשר עוד היום!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לסדר בביטוחים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם