כמה עולה ביטוח בריאות פרטי?

פורסם:

כשאנחנו חושבים על בריאות, אנחנו קודם כל חושבים על המשפחה. רק שכולם יהיו בסדר או איך אומרת הדודה "רק שכולם יהיו בריאים" כיום עומדת בפנינו האופציה לבטח את כל בני המשפחה בביטוח אחד מקיף, איך זה עובד, מה זה בעצם אומר ומהו הערך הכלכלי. ביטוח בריאות פרטי משפחתי למעשה אומר שמבטחים את כל המשפחה כיחידה אחת, כלומר, במקום לעשות ביטוח נפרד לכל אחד, מקבלים פתרון מקיף, הכולל בתוכו מספר מוטבים מוגדרים שיכולים ליהנות משירותי הביטוח הפרטי, במידת הצורך.

איך ביטוח בריאות פרטי עובד?

תחילה יש להגדיר את המשפחה הגרעינית ולראות מה טווח הגילאים, המגדר והצרכים של כל אחד מבני הבית. ביטוח בריאות פרטי משפחתי אומנם מוצג כיחידה אחת, אך מורכב מתתי פוליסות או במילים אחרות מספר כיסויים שונים, שמטרתם להעניק מענה הולם לכל אחד ואחת.
ההסתכלות על ביטוח בריאות פרטי למשפחה מורכבת מתמונה רחבה ואז ירידה לפרטים. בתמונה הרחבה נמצא סוגי כיסויי כלליים כמו כיסוי במקרה של ניתוחים, השתלות, תרופות שאינן בסל הבריאות, קבלת ייעוץ רפואי מקצועי ועוד פתרונות שמותאמים לכלל בני המשפחה ומיושמים על כל אחד מהם ממש כמו בביטוח עצמאי.

ביטוח בריאות פרטי – ומה עם התאמה אישית?

פה בדיוק נכנסים הפרטים הקטנים. המשתנה הראשון שיש לקחת בחשבון זה מגדר. לנשים וגברים צרכים בריאותיים שונים, הנובעים מהבדלים פיזיולוגים, כך למשל, הנשים המבוטחות בפוליסת בריאות משפחתית ירכשו כיסויים ספציפיים כמו מתן סיוע במקרה של בעיות הורמונאליות, טיפולי פוריות, כיסויים לבדיקות וסיבוכי הריון וגם סוגי מחלות הנוגעות ספציפית לרבייה הנשית כמו בעיות בשחלות, סרטן השד או כל מאפיין אחר, מותאם מגדר.
המשתנה השני הוא כמובן גיל המבוטחים, הצרכים של ילדים אינם דומים לצרכי מבוגר ולכן כשמחליטים על ביטוח בריאות פרטי משפחתי, יש לשים לב שכל גיל מקבל התייחסות ספציפית.
אם יש לנו ילדים קטנים, נרצה שהביטוח יכלול סעיפים כמו ליווי התפתחותי, ביצוע אבחונים למיניהם, מענה לשירותים משלמים כמו קלינאית תקשורת, פיזיותרפיה, טיפול רגשי, חברתי או כל צורך אחר שעלול להתעורר לאורך חיי הילד ודורש מענה.
פה חשוב מאוד להדגיש את יתרונו של הביטוח הפרטי ביחס לשירות הניתן בביטוח בריאות ציבורי, שהרי בדרך כלל, בעיקר בשל דרישה גדולה, מדובר בתקופת המתנה ארוכה מאוד ובמספר טיפולים מצומצם. כאשר אתם בונים את הפוליסה המשפחתית שלכם, יש לכם שליטה כלשהי על מה תקבלו ואיך זה מיושם בפועל.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ביטוח בריאות פרטי – האם זה יותר משתלם כלכלית?

עולם הביטוח אינו שונה מכל תחום אחר וגם בו חל הכלל הידוע שאם רוכשים יותר, בדרך כלל זה עולה פחות. אך מלבד הפרמיה החודשית, לפוליסה משפחתית יש יתרון ביכולת המשא ומתן למול חברות הביטוח ולכן מומלץ מאוד לחשוב מראש מה בני המשפחה שלנו צריכים ואיך נוכל להבטיח מקסימום כיסוי בריאותי, כזה שיאפשר לנו לישון בשקט ולדעת שעשינו הכול למען המשפחה.

כמה עולה ביטוח בריאות פרטי?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון השיג תנאים מועדפים והנחות מרשימות לקהל הלקוחות של המרכז. אנו במרכז הישראלי לחיסכון יודעים לעבוד עם חברות הביטוח הגדולות והטובות היותר בשוק הביטוח ומבטיחים לקהל לקוחותינו את פוליסת ביטוח הבריאות הטובה ביותר להם מבחינת הכיסויים הכוללים בפוליסה וגם במחיר הטוב ביותר בשבילם. צרו איתנו קשר עוד היום ונשמח לעזור לכם לקבל את המחיר הטוב ביותר והכיסויים הרחבים ביותר המתאימים בדיוק לצרככם האישיים.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם