ביטוח נסיעות לחו"ל- חלק מההכנות המקדימות לנסיעה

פורסם:

טסים לחו"ל לצרכי טיול, נופש או עבודה? זה הזמן לדעת יותר על חשיבותה של פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי אודות הפוליסה ומידע מורחב אודות חשיבותה.

מספר מילים על ביטוחי נסיעות לחו"ל

ביטוחי נסיעות לחו"ל הן פוליסות ביטוחיות המשווקות על ידי מספר גורמים, לרבות, חברות הביטוח, קופות החולים, חברות כרטיסי האשראי ומשרדי הנסיעות המובילים. ביטוחים אלו נועדו לצרכי כיסוי במקרים בהם המבוטח נדרש להתמודד עם מקרה של תאונה או מחלה במהלך שהותו בחו"ל. ברוב המקרים, פוליסות הביטוח נבנות בהתאם להיקפי הכיסוי הבאים: כיסוי בסיסי הכולל כיסוי הוצאות רפואיות בגין אשפוז בבתי החולים במדינת היעד, בדיקות רפואיות וניתוחים, כיסוי מורחב הכולל בנוסף לכיסוי הבסיסי גם כיסוי בגין הוצאות הטיפול הרפואי, צילומי רנטגן, תרופות שלא בעת אשפוז וכיסוי עבור הוצאות נוספות הנגרמות בין היתר בשל קיצור הנסיעה או הארכת הנסיעה.
בדומה לכל מוצר ביטוחי אחר בתחומי ביטוח בריאות, גם ביטוחי נסיעות לחו"ל מותאמים גם למצבו הבריאותי של החולה, ויחד עם זאת הם מותאמים לאופי הטיול או הסיבה בגינה המבוטח טס לחו"ל. פרמטר נוסף המשפיע על בניית הפוליסה הוא מדינת היעד אליה טס המבוטח.

בין יתר סוגי הביטוחים למטרות נסיעה לחו"ל תוכלו למצוא:

  • ביטוחי תרמילאים הכוללים בתוכם הרחבות ביטוחיות כגון: חילוץ והצלה באמצעות מסוק חילוץ
  • ביטוח נסיעות לחו"ל לנופשים באתרי סקי
  • ביטוח נסיעות לחו"ל המיועד לנשים הנמצאות בשלבי היריון מתקדמים
  • ביטוח נסיעות לעוסקים בספורט אתגרי מסביב לעולם, לרבות, מטפסי הרים, צוללנים וכדומה.
  • ביטוח נסיעות לחו"ל המיועד לצרכי נופשים משפחתיים
  • ביטוח נסיעות לחו"ל המותאם לעובדים בחו"ל.

ופוליסות נוספות הנבנות עבורכם בהתאם למטרות הנסיעה, אזור היעד, תקופת השהות בחו"ל ומצבכם הבריאותי.

מספר מילים על חשיבותו של ביטוח הנסיעות לחו"ל

אין זה משנה מהי מדינת היעד אליה אתם טסים ומהי מטרת הנסיעה (טיול, חופשה, קיומה של פעילות ספורטיבית אתגרית, עבודה וכו), רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל חייבת להתבצע כחלק בלתי נפרד משלבי ההכנה המקדימה שלכם לקראת הנסיעה, וזאת בשל העלויות הגבוהות אותן תדרשו לשלם עבור כל טיפול או שירות רפואי בכל מדינה ומדינה ברחבי העולם במידת הצורך. רכישת הפוליסה מבטיחה לכם למעשה מימון הוצאות מלא בגין כל הוצאה כספית אשר יועדה למטרות טיפול או שירות רפואי.

רוצים לדעת יותר על ביטוחי נסיעות לחו"ל? מחפשים אחר פוליסת הביטוח המותאמת ביותר עבור צרכי נסיעתכם לחו"ל? צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון עומד לרשותכם בכל עת ובכל פנייה.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח נסיעות לחול

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם