איזה חיסכון הכי טוב לטווח ארוך לילדים?

פורסם:

עומד לפתוח לילדיך תוכנית חיסכון לטווח הארוך? זה הזמן להכיר את אלטרנטיבת החיסכון החדשה המוצעת לך במסגרת פוליסות החיסכון של חברות הביטוח השונות בישראל

כל אחד ואחת מההורים שבינינו, מעוניין ביצירת חיסכון לטווח הארוך לטובת ילדיו. חיסכון זה מיועד למגוון רחב של מטרות האמורות לשרת אותנו בעתיד, לרבות, צבירת כספי חיסכון לטובת קניית דירה בעתיד, מימון לימודים גבוהים לילדינו וכדומה.

עד לפני מספר שנים האלטרנטיבה היחידה שעמדה בפנינו בכל הנוגע ליצירת חיסכון לילדים לטווח הארוך הייתה באמצעות פתיחת תוכנית חיסכון באחד מהבנקים המסחריים הפועלים בישראל. מסלולי החיסכון לטווח הארוך במערכת הבנקאית הציעו לנו משוואה כלכלית ברורה: ויתור על נושא נזילות הכספים לאורך תקופת החיסכון תמורת פוטנציאל רווח עתידי על כספי החיסכון לאורך זמן.

במילים אחרות, תוכניות החיסכון לטווח הארוך במערכת הבנקאית חייבו אותנו לבחור בין פוטנציאל רווח ישיר ומיידי על כספי החיסכון לבין האפשרות לפירעון דמי החיסכון בכל אותם מקרים בהם נזקק לכספים אלו. כיום, במסגרת הצטרפותך לאחת מתכניות החיסכון המנוהלות על ידי חברות הביטוח השונות, תוכל ליהנות גם מפוטנציאל גבוה ליצירת תשואה על כספי החיסכון וגם ליהנות מנזילות מלאה של כספי החיסכון לאורך כל תקופת החיסכון, וכל זאת מבלי להידרש לתשלום עמלות וקנסות יציאה.

חיסכון לילדים - ילד מחזיק קופת חיסכון ואחוריו בועות של דמיון של דברים שהוא רוצה להגשים בסוף החיסכון

לחצו כאן וקבלו הצעה משתלמת במיוחד לחיסכון לילדים >>

חיסכון מנוהל לטווח הארוך בחברות הביטוח הוא למעשה תכנית חיסכון והשקעה במסגרת כפסי החיסכון שלך מופנים לאפיקי השקעה המנוהלים על ידי חברת הביטוח בשוק ההון. כספים אלו הינם בעלי פוטנציאל ממשי ליצירת תשואה גבוהה, ובמקביל, הם ניתנים לפדיון מלא בכל רגע נתון.

כיום, תוכל להצטרף לאחד ממסלולי החיסכון המנוהל המוצעים לך על ידי חברות הביטוח השונות, וליהנות ממגוון רחב של יתרונות פיננסיים לטווח הקצר, הבינוני והארוך. בין יתר היתרונות תוכל למצוא:

  • פתיחה מיידית של תכנית חיסכון והשקעה ללא התניה בהפקדת סכום התחלתי
  • התאמה מלאה של מסלולי ההשקעה ליכולותיך הכלכליות ולמטרות החיסכון לטווח הארוך
  • אפשרות להפקדת כספים ברמה החודשית השוטפת או לחילופין במסגרת הקפדה תקופתית
  • אפשרות למעבר בין מסלולי החיסכון וההשקעה השונים המותאמים לך ללא צורך בתשלום עמלות מעבר
  • אפשרות לפדיון מלא של כספי החיסכון לאורך תקופת החיסכון-ללא תשלום עמלות יציאה וקנסות
    ומעל הכול, פוטנציאל ממשי ליצירת תשואה –רווח מיידי על כספי החיסכון!

למה כדאי לכם לחסוך עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון בעל ניסיון עשיר בתכנו ן תוכניות חיסכון לילדים. במהלך השנים האחרונות פתח צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון אלפי תוכניות חיסכון לילידם המותאמים בדיוק להורים. צוות המומחים בנה תוכניות המשלבות פטור ממס על הרווחים (לחלק מהלקוחות), תוכניות חיסכון המנוהלות בקופות גמל נזילות, תוכניות חיסכון בדמי ניהול ממש זולים בעלי שיעור תשואה גבוה במיוחד. איך אנחנו עושים את זה? בהכרות אישית עם כל אחד ואחת מכם אנו מגלים את זכויותיו של ההורה ומתאימים בדיוק לו את תוכנית החיסכון הכי טובה לילדים – ולא שכחנו! גם לנכדים.

רוצה לדעת יותר על תוכניות חיסכון לטווח ארוך לילדים? רוצה לבחון את מסלולי החיסכון וההשקעה האופטימליים ביותר עבורך? המומחים שלנו בתחום ממתינים גם לך!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחיסכון לילדים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם