השוואת ביטוח בריאות – איפה הכי טוב לעשות ביטוח בריאות?

פורסם:

שמדובר בבריאות שלנו אנו מעוניינים לקבל את הטוב ביותר! יצאנו לבדוק היכן הכי טוב לעשות ביטוח בריאות פרטי על ידי השוואת ביטוח בריאות. התשובה ממתינה לכם בגוף הכתבה.

כל אחד ואחת מאיתנו שואף (וגם מתפלל) לחיים בריאים ונטולי כאב, סבל ומחלות. יחד עם זאת, הסביבה המודרנית בה אנו חיים והסכנות הבריאותיות אליהן אנו חשופים, מחייבות אותנו להיערך בהתאם למקרים בהם נזדקק לסיוע רפואי כזה או אחר. אחת מההיערכויות כוללת בתוכה רכישת פוליסה בתחום ביטוחי הבריאות האמורה לספק לנו את המעטפת הביטוחית המורחבת ביותר במידת הצורך.
כיום, תוכלו למצוא היצע מגוון ואיכותי של פוליסות בריאות המשווקות גם על ידי חברות הביטוח וגם על ידי קופות החולים. פוליסות בריאות אלו חייבות להירכש על ידיכם לאחר הליך השוואתי מקיף וענייני המותאם למכלול הצרכים הביטוחיים האישיים של כל אחד ואחת מכם.

לצורך קיומו של ההליך ההשוואתי בתחום ביטוחי הבריאות, אנו ממליצים לכם בראש ובראשונה להגדיר את הצרכים הביטוחיים האישיים שלכם הנקבעים בין היתר בהתאם לגילכם, מצב בריאותכם הכללי, היסטוריית המחלות במשפחה, עיסוקכם המקצועי, תחביבי העיסוק שלכם וכדומה.

לאחר הרכבת פרופיל ביטוחי כזה או אחר, אנו ממליצים לכם להיפגש עם מומחי ביטוח מקצועיים אשר יסייעו לכם לאתר את פוליסות הבריאות האופטימליות והמורחבות ביותר עבורכם, וכל זאת בהתאם לפרופיל הביטוחי אותו הגדרתם.

בבחירת ביטוח בריאות פרטי לכם ולבני משפחתכם רצוי מאוד לבחור את חברת הביטוח המתאימה בדיוק לצרככם האישיים. נכון, כולם רוצים להיות בחברת ביטוח גדולה ומוכרת אך תקציב השיווק של אותה חברה לא מעיד על יכולתה לעזור לכם עם פוליסת ביטוח בריאות מתאימה. לכן טרם בחירת חברת ביטוח בריאות פרטי שתלווה את המשפחה גם ברגעים קשים חשוב להכיר את כל חברות הביטוח.

חברות ביטוח גדולות חברות ביטוח קטנות
הראל איילון
כלל AIG
הפניקס ביטוח ישיר
מנורה

לעתים תתפלאו, תוכלו למצוא יתרונות בחברות הקטנות אשר מסוגלות להעניק פוליסות ביטוח רחבות ומקיפות יותר. חשוב מאוד לפני בחירת חברת ביטוח, לקבל הכוונה מקצועית ממומחה ביטוח!

השוואת ביטוח בריאות – אילו סוגי פוליסות קיימות היום?

משפחת ביטוחי הבריאות כוללות מגוון רחב של כיסויים. ביטוח בריאות פרטי מתחלק למספר כיסויים שיש לתת עליהם דגש. חשוב גם להשוואות בצורה נכונה את הפוליסה ומרכיביה. במשפחת ביטוחי הבריאות ניתן למצוא כיסויים שונים כמו :

ביטוח בריאות פרטי- תוכנית ביטוח הכוללת כיסוי לתרופות שלא בסל, ניתוחים בארץ/חו"ל, השתלות, התייעצויות, בדיקות ומגוון כתבי שרות שונים.

ביטוח תאונות אישיות – תוכנית ביטוח המעניקה פיצוי כספי במקרה תאונה בלבד. מכילה כיסוי לשברים, מוות מתאונה ונכות מתאונה ופיצוי חד פעמי במקרה שהנפגע הופך לסיעודי. כמו כן, פיצוי כספי על ימי אשפוז כתוצאה מתאונה.

ביטוח סיעודי – כיסוי ביטוחי למקרה סיעודי. פיצוי כספי חודשי למבוטח שהופך לסיעודי. קיימים מגוון רחב מאוד של סוגים. חשוב להשוואת את הכיסויים ולהתאים אותה בצורה מקצועית.

ביטוח מחלות קשות תוכנית ביטוח המעניקה פיצוי כספי במקרה של גילוי מחלה קשה מתוך רשימה קיימת. חשוב לציין כי קיימות כיום פוליסות ישנות הכוללות כיסוי חלקי בלבד וזאת בגלל אי עדכון פוליסה. חשוב להתעדכן בכיסויים ולעדכן את הפוליסה.

ביטוח בריאות עושים רק עם המומחים!

אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון, תוכלו להבטיח לעצמכם הליך השוואת ביטוח בריאות מקצועי בין מספר חברות ביטוח העוסקות בתחום ביטוחי הבריאות. הליך השוואתי זה מיושם על ידי מומחים לביטוח בריאות הפועלים במרכז, והוא מאפשר לכם ליהנות מתכנון מיטבי ומעמיק של מרכיבי הפוליסה המשלב בתוכו גם הליך לבדיקת כפילויות ביטוח-וזאת לאיתור כפל ביטוחי אל מול פוליסות אחרות אותן רכשתם ובהם נכללים רכיבים ביטוחיים בתחום ביטוחי הבריאות, לרבות, ביטוחי חיים, ביטוחי מנהלים, מוצרי שב"ן (שירותי בריאות נוספים של קופות החולים), ביטוחי תאונות אישיות, ביטוחי מחלות קשות וכדומה.

בנוסף לפרמטרים כלליים אותם מומלץ להשוות בין הפוליסות השונות המוצעות לכם כגון: היקף השירותים לגביהם תקפה הפוליסה, גובה הפיצוי ותקופת האכשרה החלה על הפוליסה, אנו במרכז הישראלי לחיסכון בוחנים עבורכם גם את טיב השירות העומד לרשותכם מטעם חברת הביטוח בכל הנוגע לטיפול בהליכי תביעה ביטוחית מצידכם.

רוצים לדעת יותר על הליכי ההשוואה המיושמים על מומחה ביטוח למטרות רכישת ביטוחי בריאות? אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום.

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם