ביטוחי משכנתא – איך נקבעים תעריפי הביטוח?

פורסם:

בהתאם לאילו פרמטרים נקבע התעריף לביטוחי המשכנתא ומהי הדרך המשתלמת ביותר לרכישת ביטוחים אלו? על כך ועוד במדריך שלפניכם

ביטוחי משכנתא המהווים חלק בלתי נפרד מכל הסכם משכנתא אליו תתחייבו, מורכבים למעשה משני סוגי ביטוח שונים (ביטוח חיים וביטוח מבנה). עד לשנת 2005, תעריף ביטוח משכנתא נקבע ישירות על ידי הבנקים המסחריים בישראל הפועלים בתחום המשכנתא, אך בעקבות רפורמה בתחום ביטוחי המשכנתאות באותה שנה, החלו חברות הביטוח השונות לשווק באופן ישיר ביטוחי משכנתא לכלל נוטלי המשכנתאות. החלת הרפורמה בשוק ביטוחי המשכנתאות הובילה ליצירת תחרות בין חברות הביטוח השונות, כאשר המרוויח העיקרי מכך הוא הצרכן נוטל ההלוואה.

לקבל הצעה הכי זולה בביטוח משכנתא – לחץ כאן

הפרמטרים לקביעת תעריף ביטוחי המשכנתא

כל אחד משני סוגי הביטוח המרכיבים את ביטוחי המשכנתא (ביטוח חיים וביטוח מבנה) נקבע בהתאם לשוויו של הנכס בגינו נטלתם את המשכנתא, הסכום הכוללת של ההלוואה ותקופת המשכנתא אליה התחייבתם. במקביל לפרמטרים אלו, ישנם מספר הרחבות אותן ניתן לבצע במסגרת רכישת ביטוחי המשכנתא, כאשר לכל סוג של ביטוח נקבע תעריף משתנה בהתאם לסוג ההרחבה.

הרחבה ביטוחית נפוצה בכל הנוגע לביטוח מבנה מתייחסת גם לרכישת ביטוח תכולה באותו מעמד, כאשר הכיסוי הביטוחי נועד גם למקרים בהם הדירה נפרצה או נשרפה וכפועל יוצא מכך נגרם נזק גם לתכולת הדירה. הרחבה ביטוחית נפוצה בכל הנוגע לביטוח חיים מתייחסת גם לרכישת ביטוח למקרה של אובדן כושר העבודה, ובמקרים אלו לרשות נוטל המשכנתא עומדת האפשרות לקבלת כיסוי כספי עבור תשלומי המשכנתא גם במקרים בהם הוא איבד את יכולת השתכרותו. זכרו: ביטוחי חיים במסגרת ביטוחי משכנתא הינם דינמיים, וכפועל יוצא מכך, בכל רגע נתון, תעריף הביטוח בגינם נקבע בהתאם ליתרת סכום ההלוואה העומדת לפניכם.

ביטוחי משכנתא – מהי הדרך הנכונה לרכישתם?

ההרחבות הביטוחיות השונות, מוצעות לכם על ידי חברות הביטוח השונות, והן מחייבות אתכם לערוך סקר אובייקטיבי בין הצעות הביטוח המוצעות לכם. כיום, בשל התחרות ההולכת וגוברת בין חברות הביטוח על כל צרכן וצרכן מקרב נוטלי המשכנתאות, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של הצעות ביטוחיות משתלמות במיוחד.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ביטוח משכנתא הכי זול בישראל עם המרכז הישראלי לחיסכון

אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון, תוכלו להבטיח לעצמכם שירותי הכוונה ובדיקה מקיפה בנוגע לתעריפי הביטוח השונים. אצלנו תמצאו את ביטוח המשכנתא הכי זול בישראל. שירותים אלו יסייעו גם לכם להוזיל את תעריפי הביטוח החודשיים, וכפועל יוצא מכך, גם אתם תוכלו ליהנות מחיסכון מצטבר של עשרות אלפי שקלים לאורך כל התקופה. לקבלת הכוונה ובדיקה בנושא ביטוחי המשכנתא שלכם, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר כבר עכשיו.

לקבלת הצעה ייחודית לביטוח משכנתא הכי זול בישראל – לחץ כאן 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח משכנתא

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם