ביטוח סיעודי – ביטחון כלכלי למשפחה בזמנים קשים

פורסם:

עבור רובנו המושג ביטוח סיעודי מתקשר באופן אוטומטי לגיל השלישי וצרכי הטיפול באוכלוסיות מבוגרות, אך בפועל, הביטוח הסיעודי מיועד לכל אחד ואחת מאיתנו העלולים (חלילה) לחלות במחלה קשה המובילה למצב סיעודי. קצב החיים המודרני, הטומן בחובו לא מעט סכנות האורבות לכל אחד ואחת מאיתנו, עלול לחשוף אותנו למחלות ותאונות העלולות להוביל אותנו למצב של חסר אונים ולצורך טיפולי- סיעודי מתמשך. 

מהו ביטוח סיעודי?

ביטוח סיעודי הינו פוליסת ביטוח המתקיימת בגין תשלום פרמיה חודשית לחברת הביטוח תמורת מימון אשפוז סיעודי או קבלת טיפול סיעודי במקרה הצורך. ברוב המקרים, פוליסות הביטוח הסיעודי מציעות למבוטחים סכום כספי חודשי (גמלה סיעודית) לתקופת זמן הנקבעת מראש. עד היום ניתן היה לרכוש ביטוח סיעוד גם במסגרת פרטית (ביטוח סיעוד פרטי), וגם במסגרת קבוצתית אשר הקנתה הנחות קבוצתיות למצטרפים. בעוד מספר חודשים, החל מינואר 2014 לא תתאפשר רכישת ביטוחי סיעוד קבוצתיים, וכל אותם אנשים אשר ברשותם פוליסת ביטוח קבוצתית ידרשו לבטח את עצמם ישירות דרך קופות החולים או חברות הביטוח.

ביטוח סיעודי מה הוא כולל?

ברוב המקרים, ביטוח סיעודי מכסה מגוון נרחב של תאונות עבודה, לרבות, תאונות דרכים המובילות את המבוטח למצב סיעודי. במרבית הפוליסות קיימים סייגים בנוגע לזכאות המבוטח הכוללים בין היתר: ניסיון התאבדות, איידס, נטילת סמים או אלכוהול, השתתפות בפשע או בדבר עבירה, טיסה בכלי תעופה אשר איננו טס בקו תעופה סדיר ועוד.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ביטוח סיעודי רוכשים רק לאחר היוועצות עם המומחים!

עומדים לרכוש ביטוח סיעודי בחברות הביטוח או מטעם קופות החולים? זה הזמן ליהנות משירות המומחים של אתר "המרכז הישראלי לחיסכון". אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות ממגוון נרחב של שירותי ייעוץ והכוונה בטרם בחירת סוג הפוליסה וחברת הביטוח. שירות זה נועד להתאים עבורכם את המעטפת הביטוחית ההולמת ביותר את הצרכים הביטוחיים, שלכם ושל בני משפחתכם כאחד.

כמו בכל שירותי הייעוץ וההכוונה שלנו, גם במתן שירותי ייעוץ במסגרת ביטוחי הסיעוד, תוכלו ליהנות משירות מקצועי, זמין ואמין המוענק לכם על ידי צוות המומחים של "המרכז הישראלי לחיסכון".

לבניית מעטפת ביטוח סיעודי המותאמת בדיוק לצרככם האישיים, לחצו על כפתור "לקבלת הצעה" המופיע מעלה והשאירו פרטים ליצירת קשר.

 

המידע האמור בכתבה הינו מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות על פי תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד! האמור בכתבה זו אינה תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח סיעודי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם