נוסעים לחופשה בחג? קחו טיפים חשובים לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל

פורסם:

עומדים לצאת לחו"ל בתקופה הקרובה? מתכוונים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מאחת מסוכנויות או חברות הביטוח העוסקות בתחום? רגע לפני שאתם מבצעים את הרכישה להלן מספר טיפים חשובים שיסייעו לכם לרכוש את המוצר הביטוחי האופטימלי ביותר עבורכם:

  1. במידה ואתם סובלים מבעיה רפואית כרונית או מצב רפואי מיוחד, לרבות, היריון, מומלץ לבדוק שתנאי הפוליסה המוצעת לכם כוללים אפשרות לקבלת פיצוי כספי במקרה של החמרה בבעיה הרפואית ממנה אתם סובלים.
  2. במידה ואתם מתכננים פעילות אקסטרים מכל סוג שהוא במהלך הטיול או החופשה, לרבות, סקי-מים, טיולי ג'יפים, צלילה, טיפוס הרים וכדומה, אנו ממליצים לכם לרכוש פוליסה הכוללת בתוכה כיסוי מיוחד לפעילות אקסטרים. במקרים בהם הטיול המתוכנן הינו טיול תרמילאים הקפידו לרכוש פוליסה המותאמת לכך. פוליסה זו כוללת בתוכה גם כיסוי ביטוחי למקרים בהם קיים צורך במשלחות חיפוש וחילוץ בחו"ל.
  3. וודאו כי פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אותה אתם רוכשים כוללת התייחסות למקרים בהם תאלצו לבטל את הנסיעה, וכך תוכלו להבטיח לעצמכם החזר הוצאות בהתאם לתנאי הפוליסה.
  4. במידה ואתם עומדים לשאת עמכם פריטים יקרי ערך לצורך הנסיעה, הקפידו לבטח את אותם פריטים במסגרת הרחבת הכיסוי המוצע לכם במסגרת הגבלת סכום ביטוח המטען.
  5. בדקו מראש מה היא הפרוצדורה בכל הנוגע להפעלת הביטוח בחו"ל ואל מי אתם אמורים לפנות במקרים אלו.

היכן הכי משתלם לרכוש ביטוחי נסיעות לחו"ל?

ביטוחי נסיעות לחו"ל תוכלו לרכוש כיום ממספר רב של גופים וחברות העוסקות בנושא, לרבות, קופות החולים אליהן אתם משתייכים, חברות ביטוח, סוכנויות ביטוח ואפילו סוכנויות נסיעות המשלבות בחבילות הנופש המוצעות על ידן גם חבילות ביטוחיות המותאמות לאופי הנסיעה, הטיול או החופשה.

ההיצע העומד לרשותכם בכל הנוגע לרכישת ביטוחי נסיעות בחו"ל, מאפשר לכם לבצע השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל בין חברות הביטוח השונות, וזאת על מנת להבטיח לעצמכם את תנאי הפוליסה האופטימליים ביותר עבורכם. בכל מקרה, מומלץ להתמקד בהרחבות הביטוחיות המוצעות לכם בכל אחת מהפוליסה, וזאת בהתאם לאופי הנסיעה המיועדת שלכם, פרק הזמן בו תשהו בחו"ל, מדינת היעד אליה אתם טסים, אופי הפעילות התיירותיות שלכם במדינה וכדומה. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של פוליסות נסיעה לחו"ל המותאמות לאופי הנסיעה המתכוננת על ידי כל אחד ואחת מכם. בין יתר סוגי הביטוחים המוצעים לכם על ידי רוב חברות הביטוח העוסקות בנושא תוכלו למצוא: ביטוח תרמילאים הכולל בתוכו הרחבות ביטוחיות המותאמות לאופי הטיול ומדינות היעד, ביטוחי נסיעות לחו"ל לחובבי אקסטרים וספורט חורף (סקי), ביטוחי נסיעות לחו"ל המותאמים לנשים המצויות בשלבי היריון, ביטוחי נסיעות לחו"ל המיועדים למשפחות המעוניינות לנפוש באתרי נופש כאלו ואחרים בחו"ל ועוד מגוון רחב של פוליסות אליהן ניתן להוסיף הרחבות ביטוחיות בהתאם לאופי נסיעתכם, כל שתדרשו לעשות הוא להשוות ולבחור את חבילת הכיסוי האופטימלית ביותר עבורכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח נסיעות לחול

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם