ביטוח חיים – התשובות לשאלות שכולם צריכים לדעת

פורסם:

ביטוח חיים נועד על מנת להגן על יקירנו במקרה של מוות ולהבטיח שגם מי שכעת מסתמך על ההכנסה שלנו, יוכל להמשיך לנהל את חייו בנוחות וללא דאגות כלכליות. במהותו הבסיסית מדובר בביטוח המספק הגנה פיננסית במקרה של מוות, אך ישנם סוגים שונים או תמהילים שונים של אותו ביטוח, המשלבים גם דברים נוספים. הנה תשובות לשאלות שלכם בנושא ביטוח חיים.

מה זה ביטוח חיים או ביטוח ריסק ?

ביטוח ריסק – זהו ביטוח חיים אשר מבטיח קבלת סכום כסף קבוע מראש שיכול לנוע ממאות אלפי שקלים ועד מיליוני שקלים- המבוטח קובע את הסכום שמעוניין לבטח, למוטבים שנרשמו על ידינו, במקרה שהמבוטח הלך לעולמו. חשוב לציין שביטוח זה מעניק פיצוי רק במקרה של פטירה בטרם עת ולא ניתן לצבור כסף לחיסכון ולממש אותו במידה ובעל הפוליסה לא הלך לעולמו, זהו אינו חסכון לגיל פרישה.

במידה ואתם רוצים להבטיח את עתידכם בכל מקרה, ניתן לערוך ביטוח מעורב הכולל גם אלמנט של פיצוי במקרה של מוות בטרם עת וגם מרכיב חיסכון, אותו כן ניתן לפדות בתום תקופת הביטוח.

לקבלת הצעה משתלמת במיוחד בביטוח חיים – לחצו כאן >>

אנחנו עתידים לקחת משכנתא והבנק ביקש מאיתנו לעשות ביטוח חיים, מדוע?

אכן שלקוחים משכנתא הבנק מחייב אתכם לעשות ביטוח חיים למשכנתא , כך שבמידה ואחד מכם ילך לעולמו, הצד השני לא יצטרך להתמודד לבד עם תשלום המשכנתא ותהיה ערבות כלשהי ליכולת כלכלית שוטפת. חשוב לדעת, במידה והביטוח כולל את שני בני הזוג, זה שנשאר אינו מחויב בתשלום המשכנתא יותר.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

הציעו לי לשלב ביטוח חיים עם ביטוח אובדן כושר עבודה, מה זה אומר?

החשיבה העומדת מאחורי שילוב שני ביטוחים אילו אומרת שצריך להתכונן לתחנות שונות בחיים. ביטוח חיים מעניק פיצוי למוטבים מטעמכם במקרה של מוות בטרם עת, אך לעיתים אנו יכולים לאבד את היכולת לעבוד ולהשתכר בשלב מוקדם יותר, פה נכנס ביטוח אובדן כושר עבודה שתפקידו להעניק פיצוי, על פי פרמטרים שונים ולאפשר לנו להמשיך בשגרת חיינו.

אבי נפטר לפני מספר חודשים, כשעברנו על הניירת גילנו שלאורך כל השנים הוא שילב שני ביטוחי חיים במקביל, האם נקבל כסף כפול?

לאורך החיים אנו עושים ביטוחים שונים, לדברים שונים ולכן חשוב מאוד שנדע מה יש לנו, איפה ובאיזה תנאים, אם לא, אנו עלולים למצוא את עצמנו במצב של כפל ביטוח, כלומר אותו ביטוח בכמה חברות שונות. כשמדובר על ביטוח חיים ניתן לקבל כפל ביטוחי שהרי מדובר על פיצוי שמוענק למשפחתנו עקב מצב נתון, במילים אחרות, כאשר יקירנו הולך לעולמו אנו זכאים לממש את פוליסת ביטוח החיים, לא משנה אם יש לנו שני ביטוחים בשתי חברות שונות. נהיה זכאים לתגמולי הביטוח מכל חברה.

יש לי ביטוח מנהלים, האם אני מכוסה במקרה של מוות?

באופן כללי ביטוח מנהלים מורכב מהפרשת סכום מסוים על ידי העובד, לצד סכום מסוים שמשולם על ידי המעביד. תוכנית ביטוח זו כוללת כיסוי במקרים שונים כמו פיטורין, אובדן כושר עבודה וגם מוות, כאשר העובד מחליט איזה חלק בפרמיה ינותב לקצבה ואיזה לתשלום חד פעמי במקרה של מוות. אם יש לך ביטוח מנהלים, מומלץ לבדוק שהוא מנותב לאפיקים הנכונים כך שתהיה מכוסה גם לאורך חייך ותפרוש לגמלאות עם פנסיה מכובדת וגם תוכל לוודא שהיקרים לך נשארים עם הכנסה שמאפשרת להם להמשיך בשגרת חייהם במקרה של מוות טרם עת.

ביטוח חיים עושים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מחזיק את ההצעות הזולות ביותר בחברות הביטוח השונות. כל אחד מכם יכול לקבל את ההצעה הטובה ביותר לו עם תמהיל ביטוח חיים אישי המתאים בדיוק בשבילו ובמחיר הטוב ביותר שניתן להשיג. צוות המומחים שלנו ישמח להעניק לכם את ההכוונה הטובה בשבילכם כדי להבטיח ליקירכם שקט כלכלי גם ביום שאחרי. צרו קשר ונציגנו ישמחו לעמוד לשרותכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח חיים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם