כמה עולה ביטוח חיים?

פורסם:

עלות ביטוח חיים תלויה באופן ישיר במספר גורמים ומתורגמת לפרמיה, תשלום חודשי שמשלם המבוטח על מנת שהמוטיבים יוכלו להפעיל ולממש את הפוליסה במקרה חלילה של מוות. רבים חושבים שאין כל הבדל בין פוליסה לפוליסה וביטוח חיים זה פשוט ביטוח חיים, האמת היא אפשר לשלוט בגובה התשלום החודשי ולבחור את הכיסוי המתאים לנו ביותר, כל מה שצריך זה להבין ולקבל הכוונה מתאימה, כמו שמציעים המומחים במרכז שלנו.

האם מצבי האישי משפיע על עלותו של ביטוח חיים?

בהחלט כן. באופן כללי, ביטוח חיים קובע את גובה הפרמיה בהתאמה למאפיינים שונים של המבוטח כמו גילו, מצבו הבריאותי, האם הוא מעשן או עוסק בפעילות ספורטיבית אתגרית. ככל שהאדם צעיר יותר ומהווה סיכון נמוך, כך סביר להניח שגובה הפרמיה בביטוח חיים יהיה נמוך יותר.

האם יכול להיות ביטוח חיים שמימושו תלוי בנסיבות המוות?

בעולם הדינמי שלנו, גם פן הביטוח מתאים עצמו לסביבה ולכן כל הזמן יש עדכונים ומוצרים חדשים שיכולים להתאים לחלק מאתנו, כך למשל, נספחים שמתלבשים על הפוליסה הקיימת ומשפרים אותה במקרים מסוימים כמו במקרה של מוות בתאונה. חשוב לציין מי שיש לו הרחבה כזו בביטוח חיים יקבל פיצוי מורחב ונוסף אם אכן יגרם מוות מתאונה.

מנגד, ישנו ביטוח חיים מוגדר מה שאומר שיינתן פיצוי רק במקרה מוות מתאונה, כלומר שאם המבוטח ילך לעולמו מסיבה אחרת, נניח מחלה קשה, המוטבים לא יהיו זכאים לתבוע את הביטוח. כמובן שביטוח כזה ממוקד, יהיה זול יותר מביטוח חיים כללי אך לא תמיד ההפרש שווה את ההבלה באופי הפיצוי.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

האם יש ביטוח חיים שתקף עד גיל מסוים?

כן, ניתן לערוך פוליסת ביטוח חיים שתקפה עד גיל מסוים, דהיינו אם אדם לא הלך לעולמו עד הגיל הנקוב בפוליסה היא מסתיימת ללא יכולת מימוש. במקרים כאלה ניתן להאריך את משך הפוליסה, אך יכולה להיות הרעת תנאים שהרי גיל המבוטח משתנה וכך גם מצבו הכללי. לפני שעושים פוליסה מוגבלת גיל, מומלץ לבדוק מה נצטרך לשלם אם נרצה להאריך, לפחות בסעיף הגיל היבש.

ביטוח חיים עם פרמיה קבועה – מחיר לא משתנה כל שנה

באופן כללי, כאשר עושים ביטוח חיים מתחילים עם סכום תשלום מסוים שעולה באופן הדרגתי, אחת לשנה או אחת לחמש שנים, תלוי בפוליסה שעשיתם. היות וביטוח חיים זוהי השקעה לטווח ארוך, חשוב שתכירו את המונח פוליסה בפרמיה קבועה, מה שיכול לסייע לכם לתכנן הוצאות ולא להיות מופתעים מעלייה פתאומית של הפרמיה, על אותו כיסוי. כאשר אנו מקבעים את התשלום החודשי עבור הכיסוי הביטוחי אומנם נשלם מעט יותר בהתחלה אך לרבות השנים נחסוך מאות שקלים בשנה ואף עשרות אלפים במשך השנים.

אילו סוגי ביטוחי חיים עם פרמיה משתנה קיימים

ישנם ביטוחי חיים בפרמיה הדרגתית שמשתנים כל שנה או כל חמש שנים, תלוי באופי הביטוח שבחרתם וכמובן בנקודת הזינוק שלכם. זו הסיבה שחשוב לקבל הכוונה ולראות איזה ביטוח חיים הכי מתאים לכם בהווה ובעתיד.

ביטוח חיים עושים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

ביטוח חיים זהו רכיב ביטוחי שיש כמעט לכל אחד במדינת ישראל, כדי להרכיב את הביטוח הטוב ביותר לכם אשר מתייחס לצרככם האישיים ולהבטיח יציבות כלכלית של המשפחה גם ברגעים קשים אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום ולבטח במחירים הטובים ביותר שיש היום בחברות הביטוח השונות.

צרו איתנו קשר עוד היום ורכשו ביטוח חיים הכי מתאים לכם במחיר הכי נמוך בישראל!

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח חיים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם