למה חשוב לרכוש ביטוח מחלות קשות ואובדן כושר עבודה?

פורסם:

השילוב בין ביטוח מחלות קשות לביטוח אובדן כושר עבודה, מעניק כיסוי מלא ונכון, במקרים בהם אדם מתקשה להמשיך ולכלכל את עצמו ואת משפחתו, עקב מחלה קשה. רוב האנשים אינם נוטים לראות את הקשר בין שניהם ונוטים להסתפק בביטוח אחר, מתוך הנחה שבמקרה חלילה של מחלה, הם יהיו מכוסים, שהרי יש להם ביטוח.

לקבלת הצעה המתאימה בדיוק לצרככם האישיים, לחצו על כפתור "לקבלת הצעה" המופיע מעלה והשאירו פרטים ליצירת קשר.

הסיפור של עמי ישראלי

לשם המחשה ניקח את עמי ישראלי, גבר בן 45 נשוי ואב לשלושה, עובד כמנהל לוגיסטי בחברה גדולה. בדיקה שנתית שגרתית גילתה כי הוא חולה בסרטן ומאותו רגע נכנסו חייו לסחרור. לצד חווות דעת וטיפולים רפואיים, עמי המפרנס הראשי של המשפחה, מצא עצמו בבעיה! מצד אחד היו לו הוצאות רבות בבאת אחת, עקב המחלה והניסיון למגר אותה בכל אמצעי ומצד שני הוא התקשה להמשיך לעבוד כרגיל ולכלכל את משפחתו בכבוד.

לאחר חודש של הקרנות אינטנסיביות, החליט עמי לבדוק איזה ביטוח פרטי יש לו ומה מגיע לו, אחרי ששילם לאורך השנים באופן קבוע את הפרמיה החודשית. לעמי היו שני סוגי ביטוח, ביטוח מחלות קשות וביטוח אובדן כושר עבודה

איך ביטוח מחלות קשות סייע לו – זה רק פיצוי כספי בגובה הפוליסה

מדובר בביטוח אשר מעניק פיצוי כספי כגובה הפוליסה, כך שהאדם המבוטח יכול להשתמש בו על מנת להתמודד עם קשיים פיננסיים בתקופה לא פשוטה. תחשבו על זה כך, אדם מקבל פיצוי אשר מסייע לו ולמשפחתו להתמודד עם ריבוי ההוצאות הכרוכות במחלה ומבטיח המשך שגרת חיים נורמטיבית ככל שניתן. מדובר בסיוע מיידי, ראשוני, אשר ברוב המקרים מציל את שפיות הדעת ומאפשר להתמקד בהבראה ובטיפול עצמי נאות.

במקרה של עמי הוא ובני משפחתו קיבלו פיצוי כספי שהקל על הטיפול במחלה וגם על שגרת חייהם. אין ספק שגילוי מחלה כזה מכניס את המשפחה לסחרור נפשי וגם ללא מעט הוצאות וככל שנקדים תרופה למכה, כך נדע להתנהל נכון יותר בסיטואציה לא פשוטה.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

איך ביטוח אובדן כושר עבודה סייע לו

במידה ועקב מחלה אדם לא יכול לעבוד יותר מתשעים יום, הוא זכאי לפיצוי מהביטוח עד 75% מהשכר, מה שאומר שביטוח אובדן כושר עבודה בה לפצות את עמי ומשפחתו בשגרת ההכנסה שאבדה עקב אותה מחלה ולספק לו פיצוי הכנסה הולם, כך שמשפחתו יכולה להמשיך ולתפקד גם כאשר המפרנס העיקרי של הבית איבד את יכולת ההשתכרות שלו.

במקרה של עמי ומשפחתו, הגב הכלכלי שהעניקו לו הביטוחים הפרטיים אפשר לו ולמשפחתו להתמקד בהחלמה, מבלי שיצטרכו לדאוג או להתעסק בפיצויים ובירוקרטיות, במידה ולא היה לו ביטוח מחלות קשות לצד ביטוח אובדן כושר עבודה, הפיצוי היה חלקי ובני משפחתו היו צריכים להתנהל למול ביטוח לאומי וגורמים נוספים, בבקשה לקבל פיצוי הולם.

ביטוח בריאות עושים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

מעוניינים בביטוח בריאות מקיף למשפחה? רוצים לקבל את המחיר הטוב ביותר? פנו אלינו עוד היום ונציגנו ישמח לעמוד לשרותכם ולהעניק לכם את ההכוונה הטובה ביותר בשבילכם מתוך כלל חברות הביטוח הקיימות היום.

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק הכוונה מקצועית וראלית לכל המשפחה תוך התחשבות בצרכיו האישיים של כל לקוח. אנו מבטיחים כי צוות המרכז הישראלי לחיסכון יעניק לכם את המעטפת הביטוחית הטובה ביותר לכם ולבני משפחתכם כדי להבטיח לכם שקט נפשי וכלכלי בכל רגע בחיים.

 

המידע האמור בכתבה הינו מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות על פי תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד! האמור בכתבה זו אינה תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח מחלות קשות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם