איפה הכי כדאי לעשות ביטוח בריאות אחרי גיל 50?

פורסם:

אם עד עכשיו לא רכשתם לעצמכם ביטוח בריאות פרטי, חשוב לנו שתדעו שאתם מהמרים על הבריאות שלכם. בגיל 50 מתגלות בעיות בריאות למי שלא דאג לשמור על אורח חיים אך גם למי שכן דאג תתפלאו לגלות שישנם בעיות בריאות שלא ניתן להבחן ללא בדיקה מקיפה. כדי שלא תתחרטו ותתפסו את הראש לאחר מקרה ביטוח שימנע מכם לרכוש בעתיד ביטוח בריאות פרטי, אנחנו מזמינים אתכם לגלות איפה הכי כדאי לכם לעשות ביטוח בריאות פרטי עכשיו!

קודם כל חשוב לנו שתדעו, ביטוח בריאות פרטי נועד לתת מענה רפואי מקיף ואיכותי ללא תלות במערכת הציבורית. ביטוח בריאות פרטי מעניק למבוטחים שרות אישי ופרטי ללא המתנה ממושכת לתור בקופת החולים ומעניקה אפשרות לקבל את הטיפול הטוב ביותר בארץ ובעולם בכל הקשור לתחום טיפולים רפואיים, ניתוחים, השתלות ותרופות שאינם בסל התרופות ובדיקות מסוג MRI ו-C.T באופן פרטי ללא המתנה.

אם אתם לא מודעים לתופעה, אז כדאי שתדעו כי בגיל 50 מתגלים תופעות רפואיות שלא הכרתם עד היום. פתאום הגוף שלכם מתנהג אחרת ואם המשכתם לקחת את הבריאות שלכם כמובן מאילו, תדעו לכם שאתם מהמרים על עתיד הבריאותי שלכם והשלכותיו הכלכליות בעתיד.

על פי נתוני משרד הבריאות לאחר גיל 50 מתחילות תופעות של התפוררות עצמות, אתם לא מאמינים אבל יש לזה שם וקוראים לתופעה אוסטאופורוזיס וזה לא הכי גרוע! מחקרים מראים שבעיות לבביות כמו אוטם שריר הלב מתחילות בגיל 50 ומעלה ומחלות קשות נוספות כמו סרטן הערמונית (לגברים), סרטן המעי הגס וסרטן השד יכולים לקרות לכל אחד. האם הייתם רוצים להיות תלויים בחסדי המערכת הציבורית בישראל?

אם התשובה לא! אז בואו להכיר את פוליסת ביטוח בריאות הכי טובה לבני 50 ומעלה.

הביטוחים הכי חשובים לבני 50 ומעלה

כל אדם זקוק לטיפול רפואי במהלך חייו, בגיל 50 אדם נאלץ להתמודד עם בעיות רפואיות שלא היו בעבר ולכן יש צורך להתגונן ולהיערך למעטפת ביטוחית נכונה. כדי לקבל את ההגנה הנכונה ביותר עבור בני 50 ומעלה נכון יהיה לרכוש ביטוח בריאות פרטי הכולל בתוכו הגנה מספר כיסויים:

  • השתלות – ביטוח בריאות המעניק אפשרות לקבלת מענה מהיר ומקצועי בעת צורך בהשתלת איבר. השרות ניתן בארץ ובחו"ל וכולל לווי של המשפחה ועזרה פיננסית בעת הצורך.
  • תרופות שלא בסל – ביטוח בריאות המעניק כיסוי לתרופות שלא בסל הבריאות הממלכתי בגלל תקציב או בגלל התוויה שונה מהנדרש.
  • ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בחו"ל – ביטוח בריאות המעניק כיסוי להוצאות רפואיות בגין ניתוח שיש צורך לבצע בחו"ל וכולל בתוכו את שכר המנתח, חדר הניתוח , בדיקה פתולוגית, הוצאות אשפוז ועוד.
  • ניתוחים מהשקל הראשון – ביטוח בריאות הכולל ניתוחים בארץ ללא תלות במערכת הציבורית וזמני ההמתנה הארוכים שלהם. בכיסוי הזה תוכלו לקבל שרות מהיר ומקצועי באופן פרטי.
  • אבחון מהיר – ביטוח בריאות הכולל בתוכו אבחון מהיר של בעיה רפואית באחת מבתי החולים הפרטיים בישראל (לדוגמא: אסותא) לשם קביעה ללא דיחוי של אפיוניי מחלה ואת מצבכם הרפואי, ללא המתנה וללא תורים. השרות מעניק גם בדיקות רופא וגם בדיקות מעבדה מורכבות כגון: MRI ו-C.T ללא המתנה.
  • ביטוח מחלות קשות – ביטוח בריאות חשוב ביותר המעניק פיצוי כספי ידוע מראש בעת מחלה קשה. בגיל 50 אנו רואים מגמה של התגברות תשלום פיצוי לפגעי התקפי לב, שבץ וסרטן, חשוב מאוד לדאוג לצד הכלכלי בעת גילוי מחלה קשה להרחבה בנושא – לחצו כאן.
  • ביטוח תאונות אישיות – ביטוח בריאות המעניק פיצוי בעת מקרה של תאונה במקרים בהם ישנו שבר או כוויה. בגיל 50 מתחיל בעיית אוסטאופורוזיס ותופעות של מקרי שבר נפוצות יותר. הגנו עליכם מבחינה כלכלית, הכיסוי הביטוחי מעניק גם פיצוי של נכות ומוות כתוצאה מתאונה והצהרת הבריאות מאוד פשוטה לקבלה לביטוח.
  • ביטוח סיעודי – ביטוח בריאות המעניק פיצוי כספי חודשי בעת מצב סיעודי. כיום לא ניתן לרכוש כיסוי ביטוחי זה באופן פרטי אלא רק דרך קופות החולים. חשוב מאוד להצטרף לכיסוי הביטוחי הזה וזאת עקב עליית תוחלת החיים וריבוי מקרי סיעוד בגיל מבוגר.

באיזה חברת ביטוח הכי כדאי לרכוש ביטוח בריאות אחרי גיל 50

כיום חברות הביטוח מעניקות פוליסות ביטוח בריאות מסוגים שונים כדי לדעת איזה חברת ביטוח נותנת לכם את הכיסוי המלא והרחב ביותר ביקשנו ממנכ"ל המרכז הישראלי לחיסכון שי לאופולד להעניק לנו הכוונה לפוליסת הביטוח המתאימה ביותר לגיל 50 ומעלה ותשובה לשאלה חשובה באיזו חברת ביטוח כדאי לכם להיות מבוטחים?

חברות הביטוח בישראל מציעות מגוון רחב של פוליסות ביטוח הפרמטרים החשובים לפיהם ניתן להבחין בחברת ביטוח המובילה בביטוח בריאות הם:

שרות – חברות הביטוח מציעות שרות דיגיטלי וחלקן גם בעזרת אפליקציות אם אתם לא טכנולוגיים מספיק בחנו את נותן השרות גם באמצעים פשוטים יותר כמו טלפון או פקס. לדעתי אומר שי לאופולד למי שלא טכנולוגי חשוב מאוד שיבחר סוכן ביטוח פרטי שילווה אותו ויחסוך לו את הבירוקרטיה שחברות הביטוח מכילות.

תשלום תביעות – יחס תשלום תביעות במקרים חשובים הוא הכרחי טרם הצטרפות לביטוח, הרי אתם מעוניינים לרכוש ביטוח במקום שרוצה לעזור לכם בעת צרה. "חברות הביטוח רוצות לשלם עבור תביעה אך הם מחויבות לבדוק טרם התשלום אל תקלו ראש בעת הצטרפות לביטוח וערכו את פוליסת הביטוח שלכם רק עם איש מקצוע" אומר שי לאופולד.

כיסוי רחב ומלא במחיר סביר – כל חברות הביטוח מציינות שהפוליסה שלהם הכי רחבה ומלאה, בדיקה על ידי מומחה ביטוח תוכל להבטיח כי תקבלו התאמה מלאה לצרכים שלכם טרם הצטרפות לביטוח. עניין המחיר הוא פקטור חשוב ורכישת ביטוח על ידי סוכן ביטוח מקצועי תוכל להוזיל לכם את המחיר פלאים.

חברות הביטוח המובילות את שוק ביטוחי הבריאות ניתן למוצא את חברת הראל וחברת הביטוח הפניקס. שני החברות האלו מובילות את שוק ביטוחי הבריאות בישראל בכל נושאים מתן השרות ותשלום התביעות בישראל. לפי הצטרפות לביטוח בריאות פרטי יהיה נכון לשקול את הצטרפותכם לחברות הביטוח האלו. לגבי ביטוח מחלות קשות חברת הפניקס ובחרת הביטוח הראל מתמודדות ראש בראש למי תהיה את הפוליסה הטובה ביותר אך לשניהן יש יחס תשלום תביעות הוגן ושרות מהיר להפליא.

בנושא ביטוח תאונות אישיות להראל חברה לביטוח יש יתרון משמעותי בכל הקשור במתן שרות מהיר ותשלום תביעות. ביטוח סיעודי ניתן כיום לרכוש רק דרך קופת החולים וכל קופה בחרה בחברה אחרת. קופת חולים כללית מצטרפת את מבוטחה לפוליסה קבוצתית של חברת הראל ואילו קופת חולים מכבי מצרפת את לקוחותיה לביטוח סיעודי בחברת הפניקס.

לסיכום, אם אתם מעוניינים להצטרף לביטוח בריאות מכל סוג בבקשה עשו זאת רק על ידי סוכן ביטוח בעל רישיון משרד האוצר. תפקידו לעזור לכם להתאים את הפוליסה הטובה ביותר בשבילכם במחיר הכי הוגן שאפשר וכבמובן בעת צורך בתבעה הוא המענה הכי מהיר לטיפול בבקשה שלכם. הפיקוח שסוכני הביטוח עוברים מעניק לכם שקט נפשי שעבודתו מתבצעת בצורה הראויה ביותר.

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק לכם אפשרות להצטרף לפוליסת ביטוח בריאות מכל סוג על ידי מומחה ביטוח בעל רישיון משרד האוצר. השרות ניתן בפגישה אישית או בפגישה טלפונית אשר לא מחסירה את הפעולות הברורות לקבלת התאמה מלאה לצרכיכם האישיים. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום ולהבטיח לעצמכם את פוליסת ביטוח בריאות הטובה ביותר שתיתן לכם שקט נפשי גם ברגעים קשים.


שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם