העברת קרן השתלמות: מה עדיף הוזלת דמי ניהול או יותר תשואה?

פורסם:

חושבים להעביר את קרן ההשתלמות שלכם לדמי ניהול נמוכים אבל התשואה מאוד נמוכה? רוצים לחסוך בדמי ניהול אבל קרן ההשתלמות שלכם מניבה תשואה טובה? תחושת הבלבול שאתם מרגישים עכשיו, היא נורמלית ומשותפת לכל חוסך ומשקיע בשוק ההון.

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון, עושה לכם סדר בבחירת קרן ההשתלמות שלכם ונותן לכם טיפ חשוב מאוד שיעזור לכם לשפר את החיסכון בשנת 2024.

העברת קרן השתלמות היא תהליך חשוב מאוד וקריטי להשגת תשואה טובה. חושבים לבצע העברת קרן השתלמות? חשוב שתדעו, מטרת החיסכון בקרן השתלמות היא לייצר כמה שיותר כסף בחיסכון בעזרת ניהול השקעות נכון ובעלות נמוכה. כאשר חוסך בוחר לבצע העברת קרן השתלמות הוא מתלבט תמיד בין דמי ניהול נמוכים לבין תשואה גבוהה. לרוב נדיר למצוא את השילוב של דמי ניהול נמוכים ותשואה גבוהה והסיבה לכך די מובנת, מנהל השקעות מצליח לא מוכן לעבוד בשכר נמוך, ממש כמו שאתם לא תסכימו לכך במקום העבודה שלכם… אז איך אפשר לבחור את קרן ההשלמות הכי טובה?

העברת קרן השתלמות: צברתם מעל 100 אלף ש"ח בקרן ההשתלמות שלכם ומשלמים הרבה דמי ניהול? צרו קשר עכשיו עם צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון וקבלו הצעה משתלמת במיוחד!

השוואת קרנות השתלמות
איך מבצעים השוואת קרנות השתלמות בצורה נכונה?

הדרך הנכונה לבחירת קרן השתלמות טובה!

קודם כל חשוב מאוד להגדיר את אופי החיסכון, אם אתם סולידיים ושונאי סיכון סביר להניח שלא תרצו לסכן את כספכם באפיק השקעה לא מתאים לאופי שלכם. לכן חשוב מאוד לפני התשואות ודמי הניהול לקבל הכוונה נכונה בבחירת קרן ההשתלמות.

אחרי שבחרתם את אפיק החיסכון שלכם תבחרו את בית ההשקעות או חברת הביטוח המשקפת את אופי החיסכון שבחרתם. אם אתם הרפתקנים שלא מתרגשים מירידות ומטלטלה בשוק לכו על הגופים האגרסיביים כמו אלטשולר שחם או ילין לפידות, חשוב לזכור כי מתן שרות ללקוח בגופים אלו הוא די בעייתי ואם חשוב לכם מתן שרות ודמי ניהול זולים אולי זה לא המקום בשבילכם.

לניטרליים שבניכם ניתן למצוא את בתי ההשקעות אסלקנס ופסגות המציעים לכם אפיקי השקעה "רגועים" יותר עם דמי ניהול די אטרקטיביים ושרות נהדר.

לסולידיים ולשונאי הסיכון ניתן למצוא כי חברות הביטוח הגדולות יציעו לכם מסלולים נוחים עם דמי ניהול זולים מאוד ושרות נהדר, קחו לדוגמא את הראל חברה לביטוח המציגה בשנים האחרונות תשואות נאות בדמי ניהול זולים ושרות ללא תחרות.

טיפ – איך מוזילים דמי ניהול ולא פוגעים בחיסכון?

תתפלאו אבל דווקא סוכן ביטוח נאמן יכול לעזור לכם להוזיל דמי ניהול. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם סוכן מקצועי ולתאם איתו ציפיות כי אתם מעוניינים להוזיל את דמי הניהול אבל לא רוצים לעזוב את בית ההשקעות או חברת הביטוח. סוכן ביטוח מקצועי יוכל בעזרת קשרים אישיים או בעזרת טכניקת שימור להטיב לכם דמי הניהול. חשוב לזכור, מודל התגמול של סוכני הביטוח אינו קשור עוד לגבוה דמי הניהול שאתם משלמים ולכן אין סיבה לדאגה שסוכן לא ישתף אתכם פעולה.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ת'כלס…

אם באמת מישהו יכול היה להבטיח לכם דמי ניהול נמוכים ותשואה גבוהה, לא היה צורך בצוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון, כי פשוט לא היה לנו בכלל עבודה… ומזל שכך 😉

בבחירת קרן השתלמות חשוב מאוד לקבל הכוונה ממומחה מקצועי אשר יבחן את אפיק החיסכון המתאים בדיוק לכם. אם אתם מעוניינים בבדיקה מקצועית הכוללת איתור כספים אבודים, בחירת אפיק חיסכון ובניית אסטרטגיית השקעה לשיפור החיסכון אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעמוד לשרותכם.

רוצים עוד מידע על קרנות השתלמות? אתם מוזמנים לקרוא את הכתובות המופיעות ממש כאן למטה. צוות המרכז הישראלי לחיסכון מעניק לכם מאמרי תוכן ומידע על עולם הביטוח והפיננסים, אתם מוזמנים להתרשם משלל הכתובות באתר. רוצים לדבר איתנו? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל הכוונה מקצועית ממומחה פיננסים וביטוח.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקרן השתלמות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם