למה חשוב לעשות ביטוח חיים?

פורסם:

רוצים לגלות למה חשוב לעשות ביטוח חיים? מעוניינים לרכוש ביטוח חיים אבל לא יודעים איזה ביטוח חיים הכי טוב בשבילכם? בוא לגלות מהן פוליסות ביטוחי חיים ומה הופך אותן לפוליסות חובה בחייו של כל אחד ואחת מאיתנו? ההסבר לכך ממתין לכם בשורות הבאות.

ביטוח חיים (ריסק) – מה זה?

ביטוח חיים הינו מוצר ביטוחי המיועד להגן על המבוטח ובני משפחתו מפני הסיכון הנלווה לכל אותם מקרים בהם המבוטח עלול לאבד את מקור פרנסתו כתוצאה ממוות ו/או אובדן כושר עבודה (נכות, תאונה, מחלת מקצוע או מחלה קשה).

במקרים אלו, הפוליסה מעמידה לרשות המבוטח ו/או המוטבים בהם בחר (בדרך כלל בני משפחתו), פיצוי כפסי בגובה הסכום הנקוב בפוליסה, וזאת במסגרת תשלום חד פעמי או קצבה חודשית. בנוסף, פוליסות ביטוחי החיים משווקות גם כפוליסות חיסכון המיועדות לצרכי הבטחת מקורות ההכנסה של המבוטח עם הגיעו לגיל פרישה.

ביטוח חיים משולב: ריסק + נכות + גיל פרישה

ביטוחי החיים משווקים על ידי חברות הביטוח באמצעות מספר פוליסות שונות, כאשר הנפוץ ביותר מביניהן הינו הביטוח המשולב הכולל בתוכו מרכיבי ריסק, נכות וגיל פרישה. ביטוח זה משווק לעתים תחת השם "ביטוח מנהלים", והוא כולל בתוכו מרכיבי ריסק (למקרי מוות ו/או אובדן כושר עבודה) ומרכיבי חיסכון לגיל פרישה.

צרו קשר וקבלו הצעה לביטוח חיים הכי זול בישראל >>

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ביטוח חיים – מדוע הוא חיוני ואף הכרחי לנו?

אובדן מקורות ההכנסה כתוצאה ממוות פתאומי, נכות, תאונה או מחלה קשה הפוקדת את המפרנס הראשי בתא המשפחתי, הינה סיטואציה מורכבת המאלצת את בני המשפחה להתמודד עם מציאות כלכלית קשה. במקרים אלו, פוליסת החיים אותה רכש המבוטח משמשת כמעין "גלגל הצלה כלכלי" ומעמידה לרשות המבוטח ו/או בני משפחתו את המענה הכלכלי התואם את אורח חייהם, וזאת באמצעות אותו פיצוי כספי המשולם למבוטח ו/או בני משפחתו במסגרת תשלום הוני (סכום כסף חד פעמי) או במסגרת תשלום קצבתי (תשלומים חודשיים קבועים).

ביטוח חיים – כיצד תוכל להבטיח לעצמך את הפוליסה האופטימלית ביותר?

פוליסת חיים בדומה למוצרי ביטוח אחרים הקשורים לעתידנו הכלכלי, הינה פוליסה אותה מומלץ לתכנן בהתאם למספר פרמטרים שונים כגון: גיל, תחום עיסוק, רמת חיים, מצב בריאות כללי וכדומה. תכנון מיטבי של הפוליסה תוך הגדרת מאפיינים שונים המשתנים ממבוטח למבוטח, יבטיח גם לך את הכיסוי האופטימלי ביותר במקרה הצורך.

אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון עוסקים ומתמחים במתן שירותי תכנון ובניית תיקי ביטוח הכוללים בתוכם מרכיבי ריסק, נכות וגיל פרישה. השירות המוצע על ידינו הינו שירות  מקצועי והוא מאפשר גם לך לבחון את מכלול ההיבטים הנלווים לרכישת פוליסת ביטוח חיים באמצעות אחת מחברות הביטוח הפועלות בישראל.

אם אתם צריכים עזרה ורוצים לעשות סדר בביטוחים ולהוזיל את עלויות הביטוח שלכם, פנו אלינו דרך טופס יצירת קשר באתר, דרך המייל admin@savings.co.il או בטלפון 03-6704100 ונשמח לעזור לכם לעשות סדר בביטוחים. 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח חיים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם