מדוע ניהול תיק השקעות עדיף מפיקדון בבנק?

פורסם:

מעת לעת אנו שומעים כמה כדאית ההשקעה בשוק ההון וכיצד כל האנשים האמידים והמפורסמים מושקעים בניירות ערך בבורסה ומנהלים תיק השקעות פרטי משלהם.  מצד אחד נראה כי ישנה הזדמנות בהשקעה בשוק ההון אך השקעה זו אינה נטולת סיכון. חשוב לציין כי ליווי של איש מקצוע נועד בין היתר להפחית את הסיכון בהשקעה בשוק ההון.

מהן הטבות המשקיע המחזיק בניירות ערך בבורסה?

ניירות הערך השונים אשר נסחרים בבורסה מאפשרים למחזיקים בהם ליהנות מזכויות מסוימות בעניינה של חברה אשר את ניירותיה מחזיק המשקיע.

משקיע המחזיק אגרת חוב של חברה למעשה משמש כנושה של החברה וזכאי לקבלת ריביות והצמדה על פי התנאים הידועים מראש. משקיע המחזיק מניה של חברה בעצם שותף בחברה על פי חלקו היחסי וזכאי להצביע באסיפה בעלי מניות וכמו כן זכאי ליהנות מחלוקת רווחים של החברה.

מדוע חברות מנפיקות ניירות ערך בבורסה?

עבור חברה, הנפקת ניירות ערך היא דרך לגייס כספים לחברה. במקום לקחת הלוואה מהבנק, יכולה חברה להנפיק חוב סחיר לציבור, כל יחידה מהחוב הזה נקראת אגרת חוב. רוב הזמן החברה תוכל לגייס מהציבור חוב בריבית נמוכה יותר מאשר מהבנק ולכן לחברה כדאי להנפיק אגרות חוב לפני לקיחת הלוואה בבנק.

לעתים, חברות מעדיפות להנפיק מניות בבורסה ובכך להפוך את הציבור לשותפים בחברה.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

מהי בורסה?

בורסה למעשה היא זירת המסחר של ניירות ערך בה מתקיימות עסקאות בניירות ערך בין מוכר מרצון לקונה מרצון.  הבורסה היא אחד מהמתווכים הפיננסיים החשובים ביותר ומאפשרת לכל חוסך ומשקיע להיות שותף בחברות המובילות בישראל וזאת אפילו בלי שיצא מהבית.
משקיע המחזיק סל אגרות חוב של חברות אשר אמורות לשלם ריבית מסוימת  יוכל ליהנות מהתשואה שככל הנראה תהיה גבוהה יותר מהתשואה של הפיקדון הבנקאי.

תיק השקעות – כיצד מתחילים להשקיע?

כמובן שרצוי להתחיל בצורה חלקה ולשם כך יש לדעת בדיוק במה אנו משקיעים בניהול תיק השקעות ומה רמת הסיכון הרצויה לכל אחד מאיתנו. כמו כן, רצוי לאמוד את פוטנציאל התשואה העתידי מהשקעתנו. לצורך השקעה נכונה ומתאימה בתחום זה, רצוי ביותר להיעזר באיש מקצוע בעל רישיון מטעם רשות ניירות הערך. כך נדע שמי שעוזר לנו הוא בעל הידע המקצועי הרלוונטי והינו מפוקח על ידי הרשויות.

ניהול תיק השקעות עושים עם המרכז הישראלי לחיסכון

ניהול תיק השקעות זו משימה הדורשת ידע רב וניסיון מקצועי מוכח. במרכז הישראלי לחיסכון נהנים הלקוחות מלווי אישי ויומיומי בתיק ההשקעות שלהם. נשמח לסייע לכם בבניית תיק השקעות המותאם בדיוק לצרכים האישיים שלכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לניהול תיק ההשקעות שלך

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם