איך חוסכים כסף?

פורסם:

מוצאים את עצמכם עובדים כל כך קשה, מתפרנסים בהתאם, אך עדיין מתקשים לחסוך כסף? שואלים את עצמכם איך חוסכים כסף? ככל הנראה משהו בניהול הפיננסי שלכם לוקה בחסר. בשורות הבאות נעסוק בשאלה: איך ניתן לחסוך כסף, ונחשוף בפניכם מספר טיפים מקצועיים אשר יסייעו לכם לגבש תכנית אישית לצמיחה כלכלית.

הכול מתחיל ונגמר בשורת החיוב

יצא לכם לחשב כמה כסף אתם מוציאים בשנה על תקשורת (טלפון, טלוויזיה בכבלים, אינטרנט וכו')? יצא לכם לחשב כמה כסף אתם משלמים לבנק בו מתנהל כספם (עמלות שורה, חיובים בגין חריגה ממסגרת, משיכת כספים מהכספומט וכו)? יצא לכם לחשב מהו סך ההוצאות החודשיות שלכם (מגורים, מחיה, ארנונה, חשמל, בגדים, חוגים לילדים וכו')? במידה ולא, זה הזמן להתחיל בכך.

אחת הדרכים המיידיות לחסוך בכסף היא באמצעות חיסכון ישיר בסך ההוצאות החודשיות שלכם. על מנת לעשות זאת בצורה היעילה ביותר מומלץ לערוך רשימה (כן היא ארוכה) של כל סעיפי ההוצאות החודשיות שלכם, לבדוק את היקף ההוצאות החודשיות שלכם לאורך שלושה חודשים (ניתן לבדוק גם שלושה חודשים לאחור) ולערוך ממוצע הוצאות חודשי. לאחר מכן, מומלץ לבחון היטב מהם סעיפי ההוצאה המיותרים מסך הרשימה, או לחלופין, מהם סעיפי ההוצאה בהם תוכלו לחסוך, ולפעול בהתאם.

בדיקה קפדנית של סך כלל ההוצאות החודשיות שלכם תחשוף בפניכם כל מיני חיובים קטנים ומיותרים, המייצרים לאורך שנה סכום כסף משמעותי אותו תשמחו להפנות לצרכי חיסכון.

במקביל, נהלו משאים ומתנים מול חברות התקשורת ופקידי הבנק בנוגע להנחות כספיות בגין השירותים המוענקים לכם מהם. משא ומתן ענייני יאפשר לכם לחסוך בין עשרות למאות שקלים בשנה רק מחשבונות התקשורות שלכם והחיובים השונים אותם נוהגים הבנקים לגבות מאיתנו.

לחיות בהתאם ליכולות הכלכליות שלכם

תרבות השפע של דורנו, הובילה רבים מאיתנו לחיות הרבה יותר מעבר ליכולותינו הכלכליות, והדבר בא לידי ביטוי בניהול חשבונות בנק במצב חובה תמידי (מינוס, אוברדאפרט). דחיית תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי, פריסת תשלומים וחלוקת שיקים הם רק סממני הבעיה, אך הבעיה האמיתית מופיעה כאשר אתם מוצאים את עצמכם בתוך מעגל שאיננו מאפשר לכם לחסוך כסף למטרות עתידיות. ניתוק המעגל מתחיל בראש ובראשונה משינוי תודעתי לאופן בו אתם צורכים שירותים ומוצרים שונים ואופן התשלום בגינם.

  • שלב הראשון – מומלץ לרכז את סך ההוצאות שלכם בהתאם ליכולותיכם הכלכלית, כלומר, היקף ההוצאות החודשי שלכם יהיה זהה להיקף ההכנסות החודשי שלכם, ושקל אחד לא יותר!
  • שלב השני – ניתן לצמצם את הרגלי הצריכה המיותרים שלכם (אתם תגלו אותם בעצמכם ברגע שתתחילו לפעול למטרות חיסכון), ולהפנות את הכסף לתוכנית חיסכון בחברת ביטוח בהפקדות שוטפות.
  • שלב השלישי – לאחר שייצרתם לעצמכם חיסכון כספי משמעותי, ולאחר שהטמעתם בהתנהלות הכלכלית שלכם הרגלי חיסכון, זה הזמן להתחיל לחשוב היכן להשקיע את הכסף בצורה יעילה שתאפשר לכם ליהנות מתשואה חודשית גבוהה ככל הניתן.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

צוות המרכז הישראלי לחיסכון מונה מומחים עם ידע מעשי לניהול תזרים מזומנים למשק הבית, לבעל עסק או חברה. עם גישה נכונה, כל אדם יכול לחסוך כסף ברמה כזו או אחרת. מאמינים שגם אתם מסוגלים לחסוך אך לא מצליחים לעשות זאת?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון ישמח לעזור לכם לבנות תוכניות ניהול חיסכון המותאמת בדיוק לצרככם האישיים ואופי החיסכון המתאים רק לכם.

לקבלת הצעה ייחודית לניהול תזרים מזומנים המתאים בדיוק לצרככם האישיים, לחצו על כפתור " לקבלת הצעה" המופיע מעלה והשאירו פרטים ליצירת קשר.

 

המידע האמור בכתבה הינו מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות על פי תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. האמור בכתבה זו אינה תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחינוך פיננסי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם