אלטשולר שחם: ביטוח חיים עם הקדמת פיצוי במקרה של מחלה סופנית

פורסם:

בית ההשקעות המצליח שהתחיל באחרונה לשווק מוצרי ביטוח מציע לציבור לרכוש ביטוח חיים במחירים אטרקטיביים במיוחד. פוליסת החיים הייחודית משלבת כיסוי ביטוחי למקרה פטירה יחד עם הקדמת קבלת הפיצוי במקרה של גילוי מחלה סופנית

החיים לא תמיד צפויים ולא תמיד יש לנו שליטה על התתרחשויות. לעיתים ברגע אחד החיים שלנו ושל היקרים לנו עשויים להשתנות, ולצערנו לא תמיד לטובה.במקרה כזה, המשפחה תאלץ להתמודד מעבר לכאב הגדול של האובדן בנפש גם עם אובדן ההכנסה. הקצבה החודשית שתקבל המשפחה מביטוח לאומי ו/או מכל מקור אחר יכולה להוות תחליף חלקי להכנסתו אך אינה מותאמת להוצאות נוספות וחד פעמיות.

תכנית הביטוח ריסק למקרה פטירה של אלטשולר שחם ביטוח, מעניקה פיצוי חד פעמי בעת פטירה מכל סיבה שהיא, כך שמשפחתך תוכל להמשיך ולנהל את חייה ללא דאגות כלכליות.

בנוסף, פוליסת החיים הייחודית של אטשולר שחם, משלבת כיסוי ביטוחי למקרה פטירה יחד עם הקדמת קבלת הפיצוי במקרה של גילוי מחלה סופנית. כלומר, במקרה של פטירה, ישולם סכום הכיסוי הביטוחי המלא למוטבים.

במקרה של גילוי מחלה חשוכת מרפא, מחצית מסכום הביטוח ישולם למבוטח, בתקופה בה נאלצים להתמודד עם הוצאות כבדות, ויתרת סכום הביטוח למקרה הפטירה תשולם למוטבים כסכום חד פעמי.
חשוב להדגיש- תשלום סכום הביטוח פטור ממס.

רוצים לרכוש ביטוח חיים של אלטשולר שחם?

השאירו פרטים במרכז הישראלי לחסכון ונציג מטעמנו יחזור אליכם עם הסברים נוספים בנוגע לפוליסה. ביטוחי חיים ובריאות יש לעשות בחכמה ובאחריות. פנו אלינו ונסייע לכם במידע ובהכוונה מקצועית.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם