טיפים לרכישת ביטוח חיים הכי זול

פורסם:

עומדים לרכוש ביטוח חיים לכם או לאחד מבני משפחתכם? רוצים לדעת כיצד תוכלו לרכוש ביטוח חיים הכי זול והכי המשתלם לטווח הארוך? הגעתם למקום הנכון! אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון, עומד לרשותכם היצע מגוון ומרשים של הצעות ביטוחיות המוענקות לכם על ידי כל חברות הביטוח הגדולות. הצעות אלו נבנות עבור כל אחד ואחת מכם באופן אישי, מה שהופך את פוליסת ביטוח החיים לאטרקטיבית ומשתלמת במיוחד לטווח הרחוק.

רוצים לדעת כיצד תוכלו לרכוש ביטוח חיים הכי זול?

להלן מספר טיפים שיסייעו לכם להגיש את ההצעה המשתלמת ביותר

  • בדקו את המחיר המוצע לכם לטווח הרחוק- תעריף ביטוחי החיים הולך וגדל יחד עם גילכם הכרונולוגי, ולכך חשוב, ראוי ואף מומלץ לבחון מה הוא המחיר אותו תדרשו לשלם בגין הביטוח בעוד 5, 10 ו-15 שנים מהיום.
  • אל תמהרו להתפתות למחיר הזול המוצע לכם בעת רכישת הביטוח- רוב חברות הביטוח מעמידות לרשותכם הנחה משמעותית במהלך השנים הראשונות וזאת מתוך ידיעה שההנחה אותה תקבלו כעת תתקזז בעוד מספר שנים. הקפידו לבדוק האם המחיר המוצע לכם הינו מחיר –מבצע לצורך רכישת הביטוח והאם הוא עתיד להשתנות במהלך השנים הקרובות.
  • השוואת מחירים- בדומה לכל תחום ביטוחי אחר, מומלץ ואף ראוי לקיים הליך מוסדר ומקצועי של השוואת מחירים בין ההצעות הביטוחיות השונות המוצעות לכם על ידי חברות הביטוח העוסקות ומתמחות בביטוחי חיים.

פוליסת ביטוח חיים בפרמיה קבועה- האם היא הפוליסה המשתלמת ביותר לטווח הרחוק?

פוליסת ביטוח חיים בפרמיה קבועה היא למעשה פוליסה המוצעת לכם בתעריף חודשי קבוע שאיננו משתנה לאורך השנים, וזאת בניגוד לפוליסת ביטוח חיים בפרמיה משתנה בה הפרמיה החודשית משתנה אחת לשנה או למספר שנים. בטווח הארוך, פוליסת ביטוח חיים בפרמיה קבועה הינה פוליסה משתלמת יותר, וזאת מכיוון שהיא מאפשרת לכם לחסוך עשרות אלפי שקלים לאורך כל תקופת הביטוח.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

פוליסות ביטוח חיים רוכשים רק עם המומחים!

רוצים להבטיח לעצמכם פוליסות ביטוח חיים משתלמות ואופטימליות לאורך זמן? אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של הצעות ביטוחיות המותאמות לכם באופן אישי. הצעות אלו נבנות עבור לקוחותינו על ידי חברות הביטוח הגדולות והן כוללות בתוכן את כל הצרכים הביטוחיים המותאמים עבור כל אחד ואחת מלקוחותינו באופן אישי.

על מנת להעמיד לרשותכם את פוליסת הביטוח הזולה והמשתלמת ביותר לטווח הארוך, אנו לומדים להכיר את מכלול הצרכים הביטוחיים שלכם, ובמקביל אנו מבצעים עבורכם הליך השוואתי בין חברות הביטוח השונות. עם סיום הליך הגדרת הצרכים הביטוחיים שלכם וקיומו של ההליך ההשוואתי, אנו בונים יחד אתכם את המסלול הביטוחי האופטימלי והמשתלם ביותר. השירות המקצועי שלנו מותאם לכל סוגי פוליסות ביטוחי החיים, לרבות, פוליסות ריסק, פוליסות אבדן כושר עבודה או נכות זמנית/קבועה, פוליסות הנרכשות במסגרת ביטוחי מנהלים ועוד.

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח חיים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם