למה צריך ביטוח תאונות אישיות והאם הוא באמת כדאי?

פורסם:

מעוניינים לרכוש פוליסת ביטוח תאונות אישיות ורוצים לדעת האם הביטוח הזה הוא באמת כדאי לכם? בואו להכיר את פוליסת הביטוח הנתבעת ביותר בישראל וגם איך להימנע מכפל ביטוחי ברכישת הביטוח.

הצעה משתלמת במיוחדת עד 45% הנחה למצטרפים לביטוח תאונות אישיות!

ביטוח תאונות אישיות- כיסוי ביטוחי 24/7

ביטוח תאונות אישיות הוא למעשה כיסוי ביטוחי העומד לרשותכם בכל אותם מקרים בהם תמצאו את עצמכם מעורבים בתאונה אישית העלולה להתרחש בכל מקום ובכל זמן. כיסוי ביטוחי זה מלווה אתכם 24 שעות – 7 ימים בשבוע- 365 ימים בשנה, והוא מהווה את הפוליסה הביטוחית היחידה המעמידה לרשותכם פיצוי כספי-מיידי בעת התרחשותה של תאונה אישית כזו או אחרת.

מה כולל הכיסוי הביטוחי?

הכיסוי הביטוחי העומד לרשותכם בפוליסת ביטוח תאונות אישיות כולל בין היתר:

  • קבלת פיצוי כספי בגין אובדן ימי עבודה עקב התאונה האישית בה הייתם מעורבים
  • קבלת החזר כספי עבור הוצאות אשפוז
  • קבלת החזר כספי עבור כל סוג של טיפול רפואי אותו קיבלתם
  • קבלת החזר כפסי עבור הוצאות פינוי באמבולנס ממקום התאונה
  • קבלת פיצוי כספי על חבלות ופציעות גוף שונות- גובה הפיצוי נקבע בהתאם לחומרת הפגיעה

כמו כן, הכיסוי הביטוחי כולל רכיב פיצויים המיועד למוטבי המבוטח במקרי מוות כתוצאה מהתאונה האישית בה היה מעורב המבוטח.

ביטוח תאונות אישיות –למי הוא מיועד?

פוליסות ביטוח תאונות אישיות ניתן לרכוש מגיל 18 ועד גיל 65, והן מיועדות לכל אחד ואחת מאיתנו, וזאת לנוכח הסיכונים הרבים אליהם אנו חשופים בחיי היומיום בכל הנוגע לרמת הסיכון למעורבות בתאונה אישית היכולה להתרחש בכל רגע ובכל מקום. רוב הפוליסות המשווקות כיום בתחום ביטוח תאונות אישיות מעמידות לרשותכם כיסוי ביטוחי מיום הצטרפותכם ועד הגיעכם לגיל 80.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

היכן רוכשים פוליסות ביטוח תאונות אישיות?

פוליסות ביטוח תאונות אישיות ניתן לרכוש באמצעות פוליסה פרטית המשווקת על ידי חברות וסוכנויות הביטוח השונות, או לחילופין, ניתן לרכושה במסגרת הרחבות ביטוחיות למוצרים ביטוחיים כגון: ביטוחי בריאות, ביטוחי מנהלים וביטוחי חיים.
חשוב לדעת: הפיצוי הכספי העומד לרשותכם במסגרת פוליסת ביטוח תאונות אישיות איננו תלוי בתשלומי ביטוח אחרים להם תהיו זכאים בגין התאונה האישית בה אתם מעורבים, לרבות, כספי ביטוח ממקום העבודה בגין תאונת עבודה, כספי ביטוח בגין תאונת דרכים וכדומה.

צרו קשר לקבלת הצעה משתלמת במיוחד  >

אזהרה – כך נוצר כפל ביטוחי בביטוח תאונות אישיות!

כיום, פוליסת ביטוח תאונות אישיות נמכרת בכל חברות הביטוח דרך סוכנויות הביטוח וגם ישירות על ידי החברות הביטוח בשיחות טלפון למבוטחים. חברות הביטוח גילו כי פוליסה זו ניתן לשיווק ללא בעיות מפני שאין צורך בחיתום מסובך ודי קל לשכנע את הציבור לרכוש את הביטוח בטלפון. כיום, אזרח בישראל מקבל אין ספור פניות טלפוניות לקבלת הצעה משתלמת לרכישת כיסוי ביטוחי בעלות מינימלית. אזרחים רבים טועים וחושבים שהם רוכשים ביטוח ביראות, אך לצערנו אין הדבר נכון!

לכן, שימו לב! ביטוח חשוב מאוד לרכוש ממומחים ואנשי מקצוע מיומנים. בנוסף, בגלל הבעיה שכל חברה לא יודעת על קיום כיסוי דומה בחברה אחרת הם יעשו הכל כדי לשכנע אתכם לרכוש עוד כיסוי ביטוחי זהה אצלם וזאת מהסיבה שאין כאן כפל ביטוחי אלא רק תוספת. כדי לא להגיע למצב של תשלום מיותר על כיסוי ביטוחי לא נחוץ או כיסוי ביטוחי לא הולם את צורככם האישיים אנו מזמינים אתכם לערוך מבדק ביטוחי מקיף לקבלת מעטפת ביטוחית ראויה ומתאמת בדיוק לצרככם האישיים עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח תאונות אישיות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם