מה כדאי תוכנית חיסכון בחברת ביטוח או חיסכון בבנק?

פורסם:

עומד לרשותך כסף נזיל בבנק ואתה מעוניין לחסוך בבנק או להשקיע? מתלבט היכן לחסוך או להשקיע את כספך? בשורות הבאות תוכל למצוא מספר פרמטרים להשוואה בין תוכניות החיסכון המוצאות לכם בבנק לבין אילו המוצעות לך על ידי פוליסת חיסכון בחברות הביטוח בישראל 

חיסכון לטווח הקצר, הבינוני או הארוך מהווה את אחת מהפעולות הפיננסיות הנפוצות ביותר בישראל. מטרת החיסכון הינה צבירת כספים פנויים העומדים לרשותנו לאחר שקלול ההוצאות השוטפות אל מול הכנסותינו החודשיות.
עד לפני מספר שנים, אלטרנטיבת החיסכון היחידה שעמדה בפנינו הייתה פתיחת תוכנית חיסכון באמצעות המערכת הבנקאית. בשנים האחרונות התווספה לאופציה זו גם האפשרות לניהול חסכונותינו באמצעות מסלולי חיסכון והשקעה בחברות הביטוח. יצאנו לבדוק את החסרונות והיתרונות הנלווים לכל אחת מהאלטרנטיבות.

תוכנית חיסכון בבנק

הבנקים המסחריים בישראל מעמידות לרשותנו מגוון רחב של מסלולי חיסכון קבועים במסגרתם כספי החיסכון שלנו אינם חשופים לרמות סיכון כאלו ואחרות. יחד עם זאת, בשנים האחרונות בהן סביבת הריבית המוענקת לנו על כספי החיסכון הינה נמוכה עד אפסית, וכפועל יוצא מכך, תוכניות חיסכון אלו אינן מאפשרות לכספי החיסכון שלנו לייצר עבורנו תשואה כלשהי.
היתרונות הנלווים לתוכניות החיסכון הבנקאיות כוללים בין היתר: רמת סיכון אפסית ואי-תשלום בגין דמי ניהול עבור החיסכון. לעומת זאת, החסרונות הנלוות לתוכניות חיסכון אלו כוללות: סיכוי נמוך עד אפסי ליצירת תשואה על כספי החיסכון, דרישה לתשלום קנסות ועמלות יציאה במקרים בהם נהיה מעוניינים לבצע פדיון מוקדם של כספי החיסכון ותשלום עמלות עבור מעבר בין מסלולי החיסכון השונים.

תוכנית חיסכון בחברת ביטוח

בשנים האחרונות יותר ויותר חברות ביטוח מאפשרות לנו להצטרף לאחד ממסלולי החיסכון וההשקעה המנוהלים על ידן באמצעות פתיחת תוכנית חיסכון בחברת ביטוח המשלבת בין מסלולי חיסכון לאפיקי השקעה. תוכנית חיסכון זו מאפשרת לנו ליהנות ממגוון רחב של יתרונות פיננסיים הכוללים בין היתר: השקעה של כספי החיסכון באפיקי השקעה המותאמים לכל אחד ואחת מאתנו בהתאם ליכולותיו הכלכליות ומטרות החיסכון, פוטנציאל גבוה ליצירת תשואות על כספי החיסכון, תיחום תקופת החיסכון וקביעת רמות הסיכון הרצויות לכל אחד ואחת מאתנו, פדיון מהיר של כספי החיסכון בכל רגע נתון וללא תשלום עמלות יציאה וקנסות וכמובן אפשרות לשינוי מסלולי החיסכון תוך כדי תקופת החיסכון ללא תשלום עמלות מעבר. לצד היתרונות הנ"ל מופיע חיסרון מרכזי אחד והוא טמון בעובדה שתדרשו לשלם דמי ניהול עבור ניהול כספי החיסכון וההשקעה שלכם.

הורים חושבים על עתיד המשפחה ורוכשים ביטוח חיים

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

איפה הכי כדאי לחסוך לילדים?

בתקופה האחרונה השאלה הזו נשאל הרבה וזאת עקב המודעות שעולה בגלל החיסכון לכל ילד של משרד האוצר. מרבית השאלות של ההורים היא היכן הכי כדאי לנהל את החיסכון בקופת גמל או בבנק? התשובה שלנו היא זהה תמיד. תלוי! אם החיסכון הוא לטווח הארוך כמובן שכדאי לבחון אפשרות לקופת גמל או תוכנית חיסכון לילדים בחברת ביטוח ולא בבנק. אבל אם החיסכון הוא לטווח קצר לא כדאי לקחת סיכון מיותר ונכון יהיה לשמור אותו בבנק. מבולבלים? פנו אלינו להכוונה מקצועית אישית ונשמח לעזור.

מעוניינים לחסוך בחברת ביטוח ולא בבנק?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון בעל ניסיון עשיר ורב שנים בתחום ניהול תוכניות חיסכון בחברת ביטוח. המומחיות של צוות המרכז הישראלי לחיסכון היא לבנות את תוכנית חיסכון בחברת ביטוח הטובה ביותר בשבילכם בעלת רמת הסיכון המתאימה לאופי שלכם שתניב לכם את התשואה הגבוהה ביותר. מעוניינים לפתוח תוכנית חיסכון בחברת ביטוח עם סכום חד פעמי או אפילו תוכנית חיסכון בחברת ביטוח עם הפקדות חודשיות? אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר ומומחי החיסכון שלנו ישמחו להעניק לכם שרות אישי וישיר לקבלת תוצאות החיסכון הטובות ביותר בשבילכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם