איזה ביטוח חיים כדאי לכם לעשות?

פורסם:

כאשר מציעים לכם ביטוח חיים או אם פשוט החלטתם שזה הזמן הכי טוב להגן על המשפחה ברגעים קשים, חשוב לבחור את ביטוח החיים הכי מתאים לכם! איך בוחרים ביטוח חיים ואיזה הכי כדאי לעשות? קודם כל נכיר את כל הסוגים שיש.

ביטוח חיים – כל סוגי הפוליסות

ביטוחי חיים הינם הגדרה כוללת למספר פוליסות ביטוח שמטרתן העיקרית היא פיצוי כספי למוטבי המבוטח בכל אותם מקרים בהם המבוטח נפטר בפתאומיות מן העולם, או לחילופין, בכל אותם מקרים בהם המבוטח מאבד את מקור פרנסתו בגין נכות, תאונה או מחלה קשה. בהתאם לכל פוליסות ביטוח אחרת, גם פוליסות ביטוח חיים משווקים בישראל בהתאם לחוק חוזה הביטוח משנת 1981, ובהתאם לכל תחום ביטוחי אחר גם פוליסות ביטוחי החיים מתעדכנות מעת לעת בהתאם לשינוי הרגולציה בענף הביטוחים. בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מקצועי אודות סוגי הפוליסות השונות המוצעות לכם תחת ההגדרה הראשית: פוליסות ביטוח חיים.

  • פוליסת ביטוח חיים – ריסק – פוליסת ביטוח זו מיועדת לצרכי הבטחת פיצוי כספי למוטבי המבוטח אך ורק במקרה של מוות פתאומי של המבוטח. הפיצוי הכספי העומד לרשות המוטבים הינו במסגרת סכום חד פעמי, או לחילופין, באמצעות קצבה חודשית קבועה, כאשר סכומי הפיצוי מוגדרים מראש בתנאי הפוליסה ונקבעים לרוב בהתאם לאורח חייהם של מוטבי המבוטח המופיעים בפוליסה.
  • ביטוח חיים בשילוב חיסכון – פוליסת חיים זו נחשבת לפוליסה מקיפה יותר והיא משמשת בנוסף לפיצוי הכספי העומד לרשות מוטבי המבוטח במקרה מוות, גם כאמצעי חיסכון עבור המבוטח שעם הגיעו לגיל פרישה רשאי לקצבה חודשית (או לסכום פיצוי חד פעמי) בהתאם לסכומים אותם הוא חסך לאורך השנים באמצעות הפוליסה. לפוליסה זו ניתן להוסיף מרכיבים ביטוחיים נוספים כגון: ביטוח אובדן כושר עבודה וביטוח מחלות קשות.
  • ביטוח חיים לאובדן כושר עבודה – פוליסה זו מיועדת לצרכי הבטחת הכנסה בכל אותם מקרים המבוטח סובל מאובדן כושר עבודה ובשל כך הוא איבד את מקור פרנסתו ויכולת ההשתכרות.
  • פוליסת ביטוח חיים בשילוב ביטוח מחלות קשות- פוליסה זו מיועדת לצרכי קבלת פיצוי כפסי בכל אותם מקרים בהם המבוטח סובל ממחלה קשה הפוקדת אותו לאורך תקופת הביטוח. פוליסה זו מעמידה לרשות המבוטח פיצוי כספי מלא עבור צורכי הטיפול וההחלמה.
  • ביטוח חיים לנכות ומוות מתאונה – פוליסה זו מיועדת לצרכי קבלת סכום פיצוי כספי (חד פעמי) בכל אותם מקרים בהם המבוטח נהרג כתוצאה מתאונה או שהוא זכאי לשיעורי נכות כתוצאה מתאונות שונות כגון: תאונה אישית, תאונת עבודה ו/או תאונת דרכים.

כך תוכלו להוזיל את ביטוח החיים ב- 50%

איך רוכשים ביטוח חיים מתאים?

את סוגי הפוליסות השונות בתחום ביטוחי החיים ניתן לרכוש באמצעות ביטוח חיים פרטי או קבוצתי המוצע על ידי חברות הביטוח הפועלות בתחום. כמו כן, ניתן לרכוש את ביטוחי החיים במסגרת ביטוחי מנהלים הכוללים בתוכם מרכיבים ביטוחיים כגון: ריסק, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח נכות, ביטוח מחלות קשות וביטוח תאונות אישיות.

כדי לבחור את ביטוח החיים הכי מתאים לכם חשוב מאוד לבחון מספר פרמטרים כגון: מצב משפחתי, מקצוע, הלוואות וחסכונות וכמובן כיסויים ביטוחיים קיימים. 

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

באיזה חברה הכי טוב לרכוש ביטוח חיים?

רוצים לדעת יותר על אופן התאמת סוג הפוליסה לצרכים האישיים של כל אחד ואחת מכם? מחלקת ביטוח חיים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק הכוונה מקצועית מותאמת אישית לכל אחד בבחירת ביטוח החיים הכי מתאים לכם מבין שלל פוליסות ביטוח החיים המוצעות כיום על ידי חברות הביטוח בישראל. במשך השנים פיתחנו מערכות יחסים עם חברות הביטוח בישראל ובזכות קשרים עסקיים אלו הצלחנו להשיג עלויות ביטוח חיים הכי נמוכות בישראל. כדי להתאים גם לכם את ביטוח החיים הכי זול והכי כדאי בשבילכם צרו איתנו קשר עוד היום ומומחה יבטח אתכם בעלות הנמוכה ביותר עם הכיסוי הטוב ביותר! בין החברות שאנו עובדים בשיתוף פעולה תוכלו למצוא את חברת הביטוח ותיקות כמו חברת הביטוח הראל, מגדל, כלל, והפניקס.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח חיים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם