כפל ביטוחים – איך מבטלים את זה?

פורסם:

חוששים שגם אתם משלמים כפול על ביטוחים מיותרים? חושבים שתופעת כפל ביטוח או כפילות ביטוח קיימת גם אצלכם? בואו לגלות מהו כפל ביטוחים, מדוע הוא מייקר את תעריפי הביטוח החודשיים שלכם וכיצד ניתן לבטל אותו! כל התשובות בשורות שלפניכם.

אף אחד ואחת מאיתנו לא אוהב לשלם פעמיים עבור אותו שירות או מוצר, אבל כאשר מדובר במוצרי הביטוח אותם אנו רוכשים- אנו עלולים שלא לדעת בכלל שאנו משלמים כפול עבור אותו כיסוי.

מהו כפל ביטוח?

כפל ביטוחים הינה הגדרה כללית לכל אותם מקרים בהם אתם עתידים לגלות שאתם מחזיקים ביותר מפוליסת ביטוח אחת המעניקה לכם את אותו כיסוי ביטוחי, וכפועל יוצא מכך, אינכם זכאים לכפל שיפוי או פיצוי כספי במידת הצורך. תופעת הכפל ביטוחים נפוצה בעיקר בתחום ביטוחי המשכנתא, ביטוחי הבריאות ותחום ביטוחי אובדן כושר עבודה.
במקרים בהם מתקיים מצב של כפל ביטוחים בתיק הביטוח שלכם, הנכם נדרשים לשלם כפול על אותו כיסוי ביטוחי, וברוב המקרים מבלי שתדעו זאת בכלל!

כיצד מונעים מצבים של כפל ביטוחים?

על מנת להימנע ככל הניתן ממצבים בהם נדרש לשלם כפול עבור אותו מוצר ביטוחי או עבור אותו כיסוי ביטוחי, חשוב לבצע התאמה מלאה בין הצרכים הביטוחיים האישיים שלנו לבין תנאי הפוליסה המופיעים בכל אחת מהפוליסות המרכיבות את תיק הביטוח הפרטי שלנו.

פעולה זו ניתנת לביצוע באמצעות מבדק ביטוחי המוצע לכם במרכז לחיסכון הישראלי. מבדק זה המיושם על ידי מומחי המרכז בתחום הביטוח כולל בתוכו פעולות שונות לאיתור כפל ביטוחים ובדיקה מדוקדקת ומקיפה של כל אחת מפוליסות הביטוח הפעילות בתיק הביטוח.

באמצעות הליכי המבדק הביטוחי, מומחי הביטוח של המרכז הישראלי לחיסכון, הצליחו לחסוך מאות אלפי שקלים בשנה לעשרות משפחות שכבר הצטרפו אלינו.

גם אתם רוצים ליהנות מחיסכון מצטבר של מאות ואלפי שקלים בשנה? זה הזמן לעשות סדר בביטוחים עם  המרכז הישראלי לחיסכון >> מלאו פרטי התקשרות בטופס צור קשר עכשיו!

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

כיצד מבטלים כפל ביטוחים?

במהלך המבדק הביטוחי אותו אנו מקיימים עבורכם במרכז הישראלי לחיסכון, אנו מאתרים את כל סעיפי הפוליסות במסגרתם אתם נדרשים לשלם כפול עבור כיסוי ביטוחי. עם איתור כפילויות הביטוח, אנו מעמידים לרשותכם מספר חלופות לביטול חלק מהפוליסות הקיימות ועדכונן.

ביטול חלק מהפוליסות או לחילופין ביטול הרחבות כאלו ואחרות המופיעות בפוליסה מקבילה, הינו הליך המאפשר לכם ליהנות מחיסכון כספי מצטבר מבלי לוותר על תנאי הפוליסה הנזקפים לזכותכם.

רוצים לדעת יותר על תופעת כפל ביטוחים? מעוניינים לבצע הליך מבדק ביטוחי לאיתור כפילויות בתיק הביטוח? צרו איתנו קשר עוד היום!

עושים סדר בביטוחים – פעולה פשוטה, חיסכון ענק!

בשנים האחרונות צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון עזר לאלפי משפחות לעשות סדר בביטוחים ולחסוך להם עד אלפי שקלים בשנה! רק בשנה האחרונה הצלחנו לחסוך כ – 1,000,000 שקל בתשלומי ביטוח מיותרים! אם גם אתם מעוניינים לעשות סדר בביטוחים, כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור גם לכם לחסוך בעלויות הביטוח שלכם ולדאוג שתהיו מבוטחים לכל רגע בחיים.

נעים מאוד,
שמי נטלי ישראל, שותפה בכירה בצוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון, מתמחה בנושאי ביטוח ופיננסים ובעלת רישיון משרד האוצר. עם ניסיון של שנים כסוכנת ביטוח פנסיוני אני כבר מכירה מקרוב מאוד את שיטות העבודה וקבלת ההחלטות בחברות הגדולות. לכן חשוב לי לשים כערך עליון את התאמת הכיסוי הביטוחי באופן אישי ללקוח לפי מצבו הבריאותי, המשפחתי והכלכלי.

אני מזמינה אתכם, לבדוק כמה ניתן לחסוך בתיק הביטוח שלכם, לבטל כפל ביטוחים וכמובן להבטיח שיש לכם את הכיסוי הטוב ביותר שאתם יכולים לרכוש עבור המשפחה שלכם.

ניתן ליצור איתי קשר בטלפון נייד: 050-8104876 או להשאיר פרטים כאן באתר ואשמח לעזור.

הבדיקה הינה ללא עלות וללא התחייבות

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם