איך עושים סדר בביטוחים וחוסכים בעלויות הביטוח?

פורסם:

מתי בפעם האחרונה בדקת את תיק הביטוח בו אתה מחזיק? מתי בפעם האחרונה ביררת מהן תעריפי הפוליסה אותם אתה נדרש לשלם עבור כל אחד מהמוצרים הביטוחיים הנכללים בתיק הביטוח שלכם? זה הזמן לעשות סדר בביטוחים!

לאורך השנים, כל אחד ואחת מאיתנו רוכש פוליסות ביטוחיות כאלו ואחרות המרכיבות בסופו של דבר את התיק הביטוחי בו אנו מחזיקים. פוליסות אלו חולשות על כל תחומי הביטוח, החל מביטוח אלמנטרי (דירה, רכב, עסקים וכו), דרך פוליסות בריאות וסיעוד ועד לפוליסות ריסק כגון: ביטוחי חיים, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוחי מנהלים, ביטוח מחלות קשות וכדומה.

ההיצע ההולך וגדל של המוצרים הביטוחיים המוצעים לנו על ידי חברות הביטוח וקופות החולים (בתחום ביטוחי הבריאות), מחייב אותנו לקיים הליך בדיקה יסודי באמצעותנו נוכל לבחון את כל אחת מהסוגיות הבאות:

  1. מהו טיבו של כל אחד מהמוצרים הביטוחיים הנכללים בתיק הביטוח העומד לרשותנו
  2. מהו התעריף המדויק אותו אנו נדרשים לשלם בגין כל פוליסה ביטוחית המוחזקת על ידינו
  3. האם תיק הביטוח העומד לרשותנו כולל בתוכו כפילויות ביטוח (כלומר, האם אתם משלמים כפול על אותו מוצר ביטוח) סוגיות אלו ונוספות חייבות להיבדק באופן תמידי וקבוע על ידי כל אחד ואחת מכם, ובעיקר בכל אותם מקרים בהם אתם עתידים לרכוש מוצר ביטוחי נוסף המתווסף לתיק הביטוח בו אתם מחזיקים.

צרו קשר וקבלו סדר בביטוחים שיחסוך לכם אלפי שקלים בשנה >>

 

משתלם גם לך לעשות סדר בביטוחים!

סדר בביטוחים הינה פעולה מקצועית המאפשרת גם לך לחסוך עשרות עד מאות שקלים מדי חודש, וזאת במסגרת בחינת תעריפי הפוליסה אותם אתה נדרש לשלם לחברות הביטוח מדי חודש, איתור כפילויות ביטוח והתאמת התיק הביטוחי למכלול הצרכים הביטוחיים הרלוונטיים לך בהתאמה אישית.
חשוב לנו שתדע: לאורך זמן, פעולת הסדר בביטוחים, תאפשר גם לך ליהנות מהרבה יותר כיסוי ביטוחי בהרבה פחות כסף!

סדר בביטוחים-כיצד?

אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון תוכלו ליהנות משירות מקצועי ואובייקטיבי המכונה: מבדק ביטוחי. באמצעות שירות זה תוכל לבחון את מכלול הסוגיות הנלוות להחזקת תיקי ביטוח, ובאמצעותו גם אתה תוכל לשלם פחות ולקבל יותר ולחסוך אלפי שקלים במצטבר על ההוצאה הביטוחית לאורך זמן.

מטרת המבדק הביטוחי אותו אנו מקיימים היא לאפשר לכל אחד ואחת מכם לעשות סדר במוצרים הביטוחיים העומדים לרשותו, למנוע כפילויות ביטוח ובכך לחסוך לכם כסף.

לפרטים נוספים אודות שירותי המבדק הביטוחי אותם אנו מקיימים, אנו מזמינים גם אותך ליצור איתנו קשר עוד היום! צלצל, תבדוק ותרוויח!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם