מעוניינים בביטוח חיים בפרמיה קבוע? מהרו לרכוש לפני סוף שנה!

פורסם:

שיווק ביטוח חיים בפרמיה קבוע של חברות הביטוח המובילות הראל ומגדל תופסק בסוף שנת 2016 על פי המתכונת הקיימת היום! מעוניינים בביטוחים חיים בפרמיה קבוע? מהרו לרכוש עכשיו!

על פי הדיווחים השונים מחברות הביטוח המובילות הראל ומגדל תופסק שיווק פוליסת ביטוח חיים בפרמיה קבועה ללקוחות החברה וזאת עקב בקשת האוצר למנוע שיווק פוליסות אלו מבלי להבטיח עתודות וערכי סילוק.

המפקחת על הביטוח דרשה בעבר כי שיווק פוליסות ביטוח חיים בפרמיה קבועה תתבצע אך ורק עם הבטחת ערכי סילוק וזאת מפני שמבוטח משלם בשנים הראשונות הרבה יותר כדי לממן את כדאיות הפוליסה בגיל מבוגר, במידה והלקוח מבטל טרם תקופת סיום הפוליסה ישנו הפסד מצטבר בתשלום הפרמיות. לפיכך, דרשה המפקחת כי חברות הביטוח יבנו פוליסה ביטוח חיים הפרמיה קבועה בעלת ערכי סילוק לטובת המבוטחים המעוניינים בכך.

מעוניינים לעשות סדר בביטוחים?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק תמונות מצב עדכנית אודות פוליסות הביטוח שלכם ועורך בשבילכם סדר בביטוחים, מניעת כפילויות ביטוח והשוואת מחירים כדי להוזיל את עלויות הביטוח. אם גם אתם מעוניינים לעשות סדר בביטוחים, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום והבטיח לעצמכם עתיד כלכלי גם בזמנים קשים.

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם