ביטוח מחלות קשות: כך תהיו מוכנים לכל אתגר כלכלי בגילוי מחלה קשה

פורסם:

אף אחד מאיתנו לא חושב על האופציה שהוא יחלה במחלה קשה. אבל חשוב לדעת גם שאף אחד לא חסין. רבים שחלו במחלות אלו נדרשו להיעדר מהעבודה לתקופה ולשלם סכומי כסף גבוהים על תרופות והוצאות שונות. ביטוח מחלות קשות מאפשר לחשוב מראש על האפשרות הזו ולהיות מוכנים לכל תרחיש.

ביטוח עבור מקרה מחלות קשות, אינו ניתן במסגרת חוק הביטוח הממלכתי. את הביטוח רוכשים כהרחבה במסגרת ביטוח בריאות פרטי. כאשר המבוטח יכול לבחור מראש את סוג הכיסוי של הביטוח והיקף הפיצוי. במסגרת הפוליסה, ניתן לרכוש כיסויים נפרדים עבור מחלות קשות שונות. פרמיית התשלום החודשי נגזרת בין השאר מסוג הכיסוי והיקף הפיצוי.

מה מכסה ביטוח מחלות קשות?

הביטוח מאפשר למבוטח לקבל פיצוי כספי במקרה של גילוי מחלה קשה במידה והיא מכוסה במסגרת הפוליסה. התשלום ניתן כסכום חד פעמי המסייע לחולה מבחינה כלכלית לעבור את התקופה המאתגרת. ההבנה היא כי אדם שחלה, נאלץ להיעדר מעבודתו והשתכרותו נפגעת. גם במקרה בו הוא זכאי לקצבת אבדן כושר עבודה מקרן הפנסיה או ביטוח לאומי היא לא מתקבלת באופן מיידי ולעיתים מגיע לאחר חודשים ארוכים מאוד. לפיכך, ביטוח מחלות קשות מאפשר לחולה להתקיים בתקופה הראשונית בצורה מכובדת כי התשלום מגיע תוך מספר שבועות לחשבון הבנק של החולה.

מהן המחלות המעניקות פיצוי בפוליסת ביטוח מחלות קשות?

רשימת המחלות בביטוח מחלות קשות מוגדר בפוליסה ומשתנה בהתאם לחברת הביטוח ולכיסוי הנרכש. בין הכיסויים הנפוצים למחלות קשות ניתן למצוא את מחלת הסרטן על שלל סוגיה, אי ספיקת כליות כרונית, טרשת נפוצה, התקף לב, מחלת ריאות כרונית, שבץ מוחי ועוד. המפקח על הביטוח הגדיר את חלק מהמחלות שעל חברות הביטוח חלה חובה להכלילן בפוליסה מסוג זה. יחד עם זאת אין חובה על המבוטח לרכוש את הכיסוי עבור כל המחלות הקשות וניתן לרכוש ביטוח מחלות קשות רק למקרה סרטן ובכך בעצם גם להקטין את העלות החודשית.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

האם קיימת תקופת אכשרה בפוליסת ביטוח מחלות קשות?

במרבית הפוליסות קיימת תקופת אכשרה. זמן המתחיל ביום רכישת הפוליסה ומסתיים ביום שקבעה חברת הביטוח. בתקופה זו, לא ניתן לתבוע את הזכויות בביטוח. לרוב מדובר בתקופה של 60 או 90 ימים וישנם חריגים לכך. במרבית חברות הביטוח תקופת האכשרה בפוליסת מחלות קשות עומדת על 90 יום למקרה ביטוחי ראשון. דהיינו 90 יום ממועד תחילת הפוליסה לא ניתן לקבל פיצוי. אך, כאשר המחלה התגלתה לאחר תקופת האכשרה, המבוטח יפוצה ממועד הגילוי על אף שהיא פרצה בתקופת האכשרה.

ביטוח מחלות קשות – מוכנים לכל אתגר

ביטוח מחלות קשות מאפשר לקוות להכי טוב אך להתכונן לגרוע מכל. כך שאפשר להמשיך בשגרה. ולדעת שגם אם יבוא יום בו תתגלה מחלה כלשהיא שתצריך היעדרות ממושכת מהעבודה, הוצאות גבוהות ושיקום- לכם יש גיבוי! ניתן לצלוח את האתגר בצורה קלה יותר כשיש דאגה אחת פחות על הראש. ביטוח מחלות קשות מותאם בפרמיה קבועה ייתן גם הגנה לעתיד הכלכלי של המשפחה.

לבדיקת התאמה לביטוח מחלות קשות ולקבלת הכוונה מקצועית ברכישת ביטוח מחלות קשות על ידי צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון אתם מוזמנים להשאיר פרטים או ליצור קשר בטלפון 03-6704100.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח מחלות קשות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם