ביטוחי נסיעות לחו"ל בהתאמה אישית

פורסם:

ביטוחי הנסיעות לחו"ל חייבים להוות חלק בלתי נפרד מהתכנון המקדים שלכם לקראת הנסיעה, וזאת בהתאם למדינת היעד אליה אתם מתכננים להגיע ובהתאם לאופי החופשה או הטיול אותו אתם מתכננים לקיים. על פי חוק הפיקוח על השירותים הפיננסיים-ביטוחיים, ביטוחי הנסיעות לחו"ל מבוססים על תנאי מינימום הכוללים בתוכם שני תחומי ביטוח עיקריים: ביטוח מטען וביטוח רפואי.

אל תנאי המינימום בפוליסות הביטוח השונות בתחום הנסיעות לחו"ל, מתווספים כיום הרחבות ביטוחיות המותאמות לאופי נסיעתכם, מצבכם הבריאותי ומדינת היעד אליה אתם טסים. בין ההרחבות הביטוחיות הנפוצות בתחום ביטוחי הנסיעות לחו"ל תוכלו למצוא: ביטוח תאונות אישיות, ביטוח בגין החמרה במחלות קיימות במהלך שהותכם בחו"ל, ביטוח בגין סיבוכי הריון, ביטוח אחריות כלפי צד שלישי, ביטוח ביטול נסיעה ועוד.

ההרחבות הביטוחיות המתווספות לביטוחי הנסיעות לחו"ל, מאפשרות לכל אחד ואחת מכם, להתאים את פוליסת הביטוח אותה הוא רוכש בהתאם למצבו הרפואי ובהתאם לאופי הטיול או החופשה אותה הוא מתכנן. כפועל יוצא מכך, רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, חייבת להתבצע בהתאם לכל אחד מהפרמטרים הבאים:

  • אופי הטיול או החופשה
  • מדינות היעד אליהן אתם מתכננים להגיע במהלך הטיול
  • זמן שהותכם בחו"ל
  • מצב בריאותכם הנוכחי בטרם הנסיעה

ההתאמה האישית של פוליסת הביטוח נסיעות לחו"ל אותה אתם עומדים לרכוש, מאפשרת לכל אחד ואחת מכם ליהנות מ-"ראש שקט" לאורך כל תקופת שהותכם בחו"ל, וזאת מתוך ידיעה כי הפוליסה מעמידה לרשותכם את הכיסוי האופטימאלי ביותר בנוגע לכל מצב רפואי עימו תדרשו להתמודד במהלך שהותכם בחו"ל.

רכישת פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל בהתאמה אישית –כיצד?

במידה וגם אתם עומדים לצאת לחו"ל בתקופה הקרובה (לכל מטרה), ואם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם כיסוי אופטימאלי לכל צרכי הנסיעה, אנו ממליצים לכם לרכוש את פוליסת הביטוח רק לאחר יישום הפעולות הבאות:

  1. הגדירו מראש את מטרות הנסיעה שלכם, משך הנסיעה, מדינות היעד בהן תבקרו במהלך הנסיעה וכדומה.
  2. שתפו את חברת או סוכנות הביטוח בנוגע למסלול הטיול או החופשה אותה אתם מתכננים בחו"ל בהתאם להגדרות הנסיעה מהסעיף הקודם.
  3. קבלו מספר הצעות בנוגע לרכישת הפוליסה ממספר חברות ביטוח ובצעו השוואה עניינית בין תנאי הפוליסה המוצעים לכם.

לאחר שהתאמתם את פוליסת הביטוח לכלל צרכי הנסיעה שלכם, הקפידו לרכוש את הפוליסה המורחבת ביותר המוצעת לכם, וגם אתם תוכלו ליהנות מפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל בהתאמה אישית ומשקט נפשי לאורך כל הטיול או החופשה. טיסה נעימה!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח נסיעות לחול

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם