ביטוח סיעודי בקופת החולים: הרעת תנאים בתמיכת רשות שוק ההון

פורסם:

על פי הפרסומים בתקשורת הכלכלית, כל קופות החולים ישנו לרעה את תנאי הזכות לקבלת תגמולי הביטוח. על פי הפרסומים, קופות החולים נמצאות במצוקה כלכלית וחייבות לשנות את מבנה התשלומים לזכאים כדי להמשיך לממן את התשלומים לחברי הקופה אשר זכאים לתגמולי הביטוח.

על פי הפרסומים קופות החולים מרעות את תנאי הזכאות לתגמולי ביטוח סיעודי למבוטחי ביטוח סיעודי קולקטיבי. הרעת התנאים תתבצע ראשית בזמן ההמתנה לקבל תגמולי ביטוח ותאורך לתקופה של חצי שנה מינימום במקם חודשיים הקיים היום. כמו כן, הרעת תנאי נוסף הוא בזכות גימלה חודשית למבוטח אשר נמצא בביתו ותוקטן גימלתו מ 6,100 ש"ח ל- 5,500 ש"ח בלבד.

חשוב לציין כי הנתונים הללו נלקחו מטיוטת חוזר אשר פורסה אתמול (ג') על ידי הרשות שוק ההון. כמו כן, חשוב מאוד לייחס את הדברים אך ורק לביטוח הסיעודי הקולקטיבי בקופות החולים. בעלי ביטוח סיעודי פרטי בחברות הביטוח אשר רכשו פוליסה פרטית להם אין שום שינוי.

על פי שאר הפרסומים בנושאי ביטוח בריאות, ניתן לראות כי יש עוד רפורמות בתחום הבריאות וחושב מאוד לציין שמי שישכיל לרכוש או לבטח את עצמו או משפחו בצורה נכונה, יוכל להבטיח שקט נפשי לעתיד.

מעוניינים לעשות סדר בביטוחים שלכם?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם לערוך מבדק ביטוח אשר יעשה לכם סדר בביטוחים ויבטיח לכם את הכיסוי הביטוחי הרחב ביותר במחיר המשתלם ביותר. צרו קשר עוד היום והבטיחו לעצמכם שקט נפשי.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם