האם כדאי להעביר את קופת הגמל שלי להראל?

פורסם:

חברת הראל מציעה לרשות לקוחותיה שירות מיומן ומקצועי לצורך ניהול קופת גמל. אם אתם מתלבטים לגבי האם זה כדאי – הגעתם בדיוק למקום הנכון.

מדוע כדאי לכם להעביר את קופת הגמל להראל חברה לביטוח?

חברת הראל ביטוח ופיננסים נחשבת לאחת מחברות הביטוח המובילות בישראל, ולא בכדי. החברה, אשר חרטה על דגלה מיום הקמתה להוות את חוד החנית של ענף הביטוח וההשקעה מציעה לרשות לקוחותיה מגוון מסלולי השקעה אטרקטיביים, בהתאם לצרכים. קופות גמל של החברה הניבו לקהל הלקוחות תשואה נאה, כתוצאה מניהול אפקטיבי אשר מתבצע בהתאמה אישית ועם שימת דגש על הצרכים האישים שלכם. ע"פ שי לאופולד, מומחה פנסיוני בכיר ומנכ"ל המרכז הישראלי לחיסכון:

"מדובר בכלי אשר מהווה נתיב חיסכון מצוין, לא רק בשל הטבות המס הנלוות אלא גם בשל מערכת שרות ניהולית מהשורה הראשונה, אותה מספקת הראל ללקוחותיה".

ניהול קופות גמל בהראל: כך תעשו זאת על הצד הטוב ביותר

באמצעות העברה של קופת הגמל אשר רשומה על שמכם, תוכלו ליהנות ממשאב כלכלי רב עוצמה, וזאת על אף התנודות הרבות בשוק ההון. לקוחות קופת גמל הראל דיווחו על רמת שביעות רצון גבוהה מאוד כתוצאה מתשואה חיובית וכן ניהול אשר מתבצע ע"י מיטב אנשי המקצוע בישראל, באמצעות מדיניות השקעה חכמה ומדויקת, בתחומי השקעה נרחבים אשר נחקרים ונבדקים. כחלק מהגמישות אותה תקבלו דרך החברה תבחרו בין מגוון מסלולים בהתאם לרמת הסיכון הרצויה לכם, עם אפשרות גמישות ובשקיפות מלאה.

קופת גמל הראל: כלי השקעה אטרקטיבי לטווח הקצר והרחוק

הציבור הישראלי מגלה מעורבות גבוהה יותר בשנים האחרונות בקופות גמל הראל, וזאת כתוצאה מעלייה במודעות וכן הבנה כי מדובר בכלי מצוין אשר מאפשר לחוסכים לקבל תשואה נאה של עשרות אחוזים. חברת הראל מציעה מגוון מסלולי השקעה כגון קופת גמל להשקעה, קופת גמל לחיסכון לגיל פרישה וכו' אשר במסגרתם כל לקוח מקבל את האפשרות לנתב את הכספים שלו בהתאם למציאות הכלכלית המשתנה. כידוע, קופת גמל היא הסדר השקעה אשר נחשב לאחד מהסדרי ההשקעה הנפוצים בישראל, בשל הטבות מס מפליגות ומשמעותיות. באמצעות קופת גמל הראל תוכלו לבחור בין מסלול השקעה קצר או רחוק, בהתאם לרצונכם.

בנוסף להמלצות המופיעות לעיל, צוות המרכז הישראלי לחיסכון מזמינים להיחשף ליתר התכנים המופיעים אצלנו באתר בכל הנוגע לניהול פיננסי נבון ונכון לתכנון החסכונות שלכם והמעטפת הביטוחית.

לרשותכם, דפי מידע אינטרנטיים אשר נכתבו על ידי מיטב המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון. כמו כן, תוכלו למצוא באתר מידע מורחב אודות פוליסות ביטוח ותכניות חיסכון המיועדות למגוון רחב של מטרות בחייה של כל משפחה ומשפחה. קראו, למדו, הרחיבו את הידע הכלכלי העומד לרשותכם, וגם אתם תוכלו לייצר כלכלית מאוזנת ונבונה עבור בני משפחתכם הכוללת חיסכונות ומעטפת ביטוחית נכונה. זכרו- בניית תכנית כלכלית מאוזנת לצרכי ניהול משק הבית תאפשר לכם בסופו של הליך ליהנות מרווחה כלכלית בטוחה לטווח הארוך.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

קופת גמל הראל בלווי צוות המומחים

במידה ובחרתם לנהל את קופת הגמל שלכם בהראל אנו מזמינים אתכם גם לשמור על מספר עקרונות מהותיים בכל הנוגע לניהול קופת הגמל שלכם לכל אורך הדרך. ראשית הקפידו על פיזור אפיקי ההשקעה המוצעים לכם בהראל, לכוון את טווח החיסכון ולזכור שבדרך ישנם ירידות וגם עליות אך לאורך זמן השוק יעניק לכם תשואה גבוהה.

נכון להיום, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מסלולי השקעה בהראל לצורך חיסכון בקופת גמל בהראל. אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון, תוכלו להתרשם משרותי מומחים בעולם החיסכון והביטוח המאפשרים לכם לנהל את חסכנותכם והמעטפת הביטוחית בצורה האופטימלית ביותר אל מול חברת הביטוח הראל. לפרטים נוספים אודות השרותים המוצעים על ידי צוות המומחים שלנו אתם מוזמנים להשאיר פרטי התקשרות ומומחה חיסכון וביטוח יחזרו אליכם בהקדם.

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקופת גמל

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם