הפניקס אקסלנס מציעות הלוואות אטרקטיביות לבעלי חיסכון בקרן השתלמות וקופת גמל

פורסם:

חברת הביטוח הפניקס ובית ההשקעות אקסלנס אשר מוזגו לאחרונה מציעות לקהל לקוחותיה הלוואת אטרקטיביות לבעלי חיסכון בקרן השתלמות ובקופת גמל ומציגות תנאים מעולים בריביות. בנוסף, מציגות הצעה מדהימה לבעלי חיסכון בפוליסת חיסכון

הפניקס אקסלנס עדכנו לאחרונה את מתווה ההלוואות אשר הם מעניקים לקהל הלקוחות אשר חוסכים באמצעותה במספר אפיקי חיסכון. צוות המומחים עוקב ומעדכן כי התנאים היום הם מהטובים שיש בשוק קופות הגמל וקרנות ההשתלמות להציע. על פי הודעת החברה: "אנו ממשיכים לעקוב ולבצע התאמות בפעילות העסקית של מנת לשמור על טובת העמיתים והחברה".

"ממשכים לעקוב ולבצע התאמות לטובות העמיתים והחברה"צרו קשר לקבלת הלוואה בתנאים מעולים >>


תנאי ההלוואות החדשים במוצרי החיסכון בהפניקס אקסלנס:

  • קופת גמל (למעט גמל להשקעה וחיסכון לכל ילד) – שיעור גובה ההלוואה המקסימלי לקופה נזילה יעמוד על 70% ולקופת גמל לא נזילה יעמוד על 30% הריבית תהייה תלויה האורך זמן ההלוואה. הלוואה עד ל3 שנים גובה הריבית תעמוד על P-0.5% על הלוואה למשך תקופה של 3-5 שנים גובה הריבית תעמוד על P ואילו הלוואה לאורך 5-7 שנים הריבית תעמוד על מסלול השפיצר P+0.5% ובמסלול הגרייס שיעור הריבית יהיה P+0.8%.

  • קרן השתלמות – שיעור גובה ההלוואה המקסימלי לקרן השתלמות נזילה יעמוד על 70% ולקרן השתלמות לא נזילה יעמוד על 40% הריבית תהייה תלויה האורך זמן ההלוואה. הלוואה עד ל3 שנים גובה הריבית תעמוד על P-0.5% על הלוואה למשך תקופה של 3-5 שנים גובה הריבית תעמוד על P ואילו הלוואה לאורך 5-7 שנים הריבית תעמוד על מסלול השפיצר P+0.5% ובמסלול הגרייס שיעור הריבית יהיה P+0.8%.

הצעה מדהימה לבעלי תוכנית חיסכון בחברת ביטוח הפניקס

על פי בדיקת מומחי החיסכון של המרכז הישראלי לחיסכון מדובר בהצעה ייחודית להפניקס אקסלנס שכן אף חברת ביטוח לא מציעה לקהל לקוחותיה בפוליסת חיסכון אפשרות לבקש הלוואה לתקופה ארוכה משנה ובתנאים כאלו.

להלן פרטי אפשרות קבלת הלוואה בפוליסת חיסכון בהפניקס אקסלנס:

  • פוליסת חיסכון – שיעור גובה ההלוואה המקסימלי בפוליסת חיסכון יעמוד על 70% הריבית תהייה תלויה האורך זמן ההלוואה. הלוואה עד ל3 שנים גובה הריבית תעמוד על P-0.5% על הלוואה למשך תקופה של 3-5 שנים גובה הריבית תעמוד על P ואילו הלוואה לאורך 5-7 שנים הריבית תעמוד על מסלול השפיצר P+0.5% ובמסלול הגרייס שיעור הריבית יהיה P+0.8%.

"בהחלט מדובר בהצעה אטרקטיבית מאוד ואפשרות להמשיך לחסוך ולהשקיע מבלי לפגוע בזכויות המס והתמדת החיסכון" אומר שי לאופולד מנכ"ל המרכז הישראלי לחיסכון.


דגשים שיש לקחת בחשבון טרם בקשת ההלוואה מקרן השתלמות וקופת גמל:

  • רכב הפיצויים בקופת הגמל לא יובא בחשבון הצבירה לחישוב הזכאות להלוואה.
  • ההלוואה תוגבל לתקופה של מקסימום 7 שנים.
  • לא יוקמו הלוואות לעמיתים המסלולי מניות.

מעוניינים לקבל הלוואה מקרן השתלמות בתנאים מעולים בלווי של המומחים?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם לערוך מבדק פנסיוני מקיף אשר יבחן את כל האפשרויות העומדות לפניכם בעולם החיסכון בקרן השתלמות ובקופת הגמל שלכם . צרו איתנו קשר עוד היום ומומחי החיסכון ישמחו לעזור.

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם