חיסכון לילדים – כמה צריך לחסוך כל חודש לילדים?

פורסם:

הורים רבים מעוניינים להבטיח עתיד כלכלי לילדיהם לנוכח המצב הכלכלי היום ויוקר המחיה שאנו חיים בה עכשיו. אחת הדרכים הנפוצות ביותר הוא חיסכון של סכום קבוע או משתנה כל חודש. אך כיצד ניתן לדעת כמה צריך לחסוך? ואם כן, איפה הכי כדאי לחסוך לילדים?

שלב ראשון – מטרה

ראשית לפני שאנו בוחרים את אפיק החיסכון או המסלול הכי מתאים לנו, חשוב ומאוד מומלץ לקבוע מטרה. קביעת מטרה לנגד עינינו עוזר לנו לשמור על עקביות בחיסכון וכן עוזר לנו פסיכולוגית לממן ולעתים לוותר על דברים אחרים כדי להגשים את מטרת החיסכון. תוכנית חיסכון לילדים ללא מטרה נותנת להורים תחושה שניתן לפדות את החיסכון ברגעי משבר כלכלי ולהתחיל שוב מחדש בכל מקרה, אך הדבר מטע ולא נכון וזאת מפני שכושר הפקדה חודשי נותן יתרון משמעותי בחיסכון לילדים.

שלב שני – כמה צריך לחסוך לילדים?

הרבה פעמים הורים לא יודעים כמה באמת צריך לחסוך לילדים, שאלה זו חוזרת על עצמה וזאת מפני שבשלב הראשון לא הגדרנו מטרה ובשלב השני הורים יקרים, אתם חייבים לקבוע כמה אתם באמת יכולים לחסוך ולא כמה אתם רוצים שיהיה לילדכם האהובים. אם לא תענו לשאלה זו נכון סביר להניח שברגע של משב כלכלי ראשון אתם תעצרו את החיסכון ותפגעו בחיסכון לילדים שלכם. לכן חשוב מאוד לענות לשאלה זו – אתם מפקידים סכום קבוע שלא מפריע לתזרים החודשי שלכם שבכל מצב עולם החיסכון לילדים ממשיך.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

שלב שלישי – איפה כי טוב לחסוך לילדים?

כל הורה רוצה לחסוך לילד שלו במקום שיבטיח לו את כספו ביום מן הימים ואפילו יגדל. הדרך הכי פופולרית היא להפקיד בתוכנית חיסכון בבנק עם מועד פירעון רחוק ככל הניתן, זו הטעות הכי גדולה שיכולה להיות! הפקדה בתוכנית חיסכון בבנק במצב עולם שבו סביבת הריבית היא אפס בעצם שוחקת לכם את החיסכון וילדכם יגיע למועד הפירעון שערך הכסף שחסכתם לו שווה הרבה פחות ביום שהפקדת לתוכנית. הפתרון הטוב ביותר היום הוא תוכנית חיסכון בחברת ביטוח.

חיסכון לילדים - ילד מחזיק קופת חיסכון ואחוריו בועות של דמיון של דברים שהוא רוצה להגשים בסוף החיסכון

לקבלת הצעה משתלמת במיוחד לחיסכון לילדים – לחצו כאן >>

שלב רביעי – חיסכון לילדים עושים בחברת ביטוח

השלב החשוב ביותר הוא בחירת אפיק החיסכון הטוב ביותר להגשת מטרת החיסכון. תוכנית חיסכון בחברת ביטוח מציע מגוון רחב של מסלולים המתאים בדיוק לצרכים של כל הורה. כל הורה שונה בהבנה שלו ורצונות שלו ולכן חיסכון לילדים בחברת ביטוח הוא הפתרון המושלם. ישנם יתרונות רבים בחיסכון בחברת ביטוח אשר יכולים להבטיח כי מטרות החיסכון לילדכם יתגשמו. הורים אשר מעלים ספקות באשר לחיסכון זה – בגלל ניהול ההשקעות בשוק ההון – יכולים לשאול את עצמם: מדוע החיסכון לגיל – פרישה שלהם (פנסיה) מנוהל גם הוא בחברת ביטוח? התשובה היא פשוטה, חיסכון לטווחים ארוכים בשוק ההון מדעית נותן לנו תשואה גבוהה יותר מאשר הריבית שנקבל בבנק.

השלב האחרון – חיסכון לילדים עושים רק עם המרכז הישראלי לחיסכון

חיסכון לילדים הוא דבר חשוב מאוד, בהחלטה חשובה שכזו רצוי שאיש מקצוע מיומן יכוון אתכם לקבלת תוצאות מקסימליות ברמת סיכון המתאימה לצרככם האישיים. צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מכיל מנהלי השקעות בכירים מאוד מעולם שוק ההון וישמח להעניק לכם את מלוא תשומת הלב לו אתם זכאים כדי להבטיח את מטרת הגשמת החיסכון ועתיד כלכלי מבטיח לילדכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחיסכון לילדים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם