חיסכון לילדים עושים בתוכנית חיסכון בחברת ביטוח

פורסם:

כל הורה רוצה לעזור לילדו להשיג מטרות חשובות המצריכות הוצאה כספית גדולה: השכלה גבוהה, חתונה וקניית דירה. כדי להבטיח אפשרות עתידית זו יש צורך בתוכנית חיסכון טובה שתניב תשואות טובות ותהייה ברמת סיכון נמוכה. כיום, האופציה לחיסכון לילדים בבנק היא האופציה הכי פחות טובה וזאת מפני שהריבית היא אפסית וגם הנזילות היא די קשוחה.

חיסכון לילדים בחברת ביטוח – כל היתרונות

חיסכון לילדים צריך וכדאי שיתחיל כמה שיותר מהר, יש אפילו המתחילים לחסוך עוד לפני שהילד נולד. אם אם אין ביכולתכם לחסוך עוד לפני, גם אם תתחילו כמה ימים אחרי הלידה המצב שלכם מצוין.

חיסכון בחברת ביטוח מעניק לחוסכים בו שלל יתרונות אשר יאפשרו לכם ההורים למקסם את מטרת החיסכון ובעתיד תוכלו להעניק מתנה נפלאה לילדים. חיסכון לילדים בחברת ביטוח מציע מגוון יתרונות:

  • מסלולי השקעה גמישים – חברות הביטוח מעניקות מגוון רחב של מסלולי השקעה שונים. ניתן למצוא גם מסלולי השקעה כשרים לקהל הדתי.
  • נזילות – יתרון משמעותי נוסף הוא נזילות הכספים ואפשרות המשיכה. תוכנית חיסכון בחברת ביטוח לסוגם מעניקים אפשרות לפדות את יתרות הכספים בחיסכון ללא קנסות וללא עמלות בכל רגע שבו יש צורך בכפסי החיסכון.
  • דמי ניהול נמוכים – חברות הביטוח מציעות מגוון רחב של מסלולי השקעה לכל מטרה ובכל צורה -הפקדה חד פעמית והפקדה חודשית או שילוב של שניהם- ישנם מסלולים עם רכיב ביטוחי וישנם ללא. דמי הניהול משתנים בהתאם לאופי ההפקדה (חד פעמי או הפקדה חודשית) כיום ניתן להנות מדמי ניהול נמוכים ואטרקטיביים מאוד בעזרת המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון.
  • מיסוי נמוך – בתוכנית חיסכון לילדים לתקופה ארוכה וגם לקצרה החוסכים בתוכנית זו יהנו מתשלום מס מופחת ביחס לכל תוכנית השקעה אחרת וזאת מפני שתשלום המס יהיה אך ורק על הרווח הראלי שתניב תוכנית החיסכון בניקוי דמי הניהול – שהם כאמור נמוכים.

חיסכון לילדים עושים רק עם המומים של המרכז הישראלי לחיסכון

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק לכלל הציבור הישראלי הכוונה מקצועית ואיכותית בהתחשב במצבכם הפיננסית והבריאותי. הכוונה זו מגיע לאחר בחינת שוק ההון הישראלי והתאמת מסלולי ההשקעה בין מרבית חברות הביטוח.

אנו מבטיחים כי כל חוסך יקבל את ההכוונה הטובה ביותר תוך מתן דגש לצרכיו האישיים, אופיו ומטרות החיסכון.

לקבלת הצעה אטרקטיבית וייחודית לחיסכון לילדים אתם מוזמנים להשאיר פרטים ומומחי החיסכון שלנו ישמח לעמוד לשרותכם!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחיסכון לילדים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם