חינוך פיננסי: טיפים חשובים לפני שלוקחים משכנתא

פורסם:

מצאתם את הדירה עליה תמיד חלמתם וכל שנותר לכם לעשות הוא להסדיר את עניין המשכנתא? רגע לפני שאתם מתרוצצים בין הבנקים השונים למשכנתאות, זה הזמן למספר טיפים חשובים לנוטלי הלוואות משכנתא.

משכנתא? דע לקראת מה אתה עומד!

הטיפ החשוב והמרכזי ביותר לנוטלי הלוואות משכנתא הוא צבירת ידע מעמיק (ככל הניתן) בכל הנוגע לשוק המשכנתאות הישראלי ומסלולי המשכנתא השונים העומדים לרשותכם. רבים מנוטלי הלוואות המשכנתא אינם מודעים לכך ששוק המשכנתאות בישראל מעמיד לרשותם יותר מ-30 מסלולי משכנתא שונים, וכפועל יוצא מכך, רבים מהם פשוט בוחרים במסלול הלא נכון בעבורכם לטווח הבינוני והארוך.

ריבית, הצמדה ופירעון – שלושה מושגי יסוד שאתם חייבים לדעת עליהם כמה שיותר!

כל נוטל הלוואות משכנתא חייבת לבחור את מסלול המשכנתא המותאם ביותר עבורו בהתאם לשלושה פרמטרים עיקריים המשפיעים על גובה התשלום החודשי לו הוא יידרש לאורך כל תקופת ההחזר. שלושת הפרמטרים הם: ריבית, הצמדה ופירעון, ומחובתו של נוטל הלוואות המשכנתא לבחון כל אחד מהפרמטרים הנ"ל בהתאם להתחייבויותיו בעת עריכת הסכם המשכנתא מול הבנק.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

במקום להתמקח על הריבית פשוט בצעו הליך מקצועי המכונה: תכנון משכנתא

רבים מנוטלי הלוואות המשכנתא מבזבזים את זמנם ומרצם בניסיונות מיקוח מול הבנק בנוגע לגובה ריבית המשכנתא. הוזלת הריבית היא אומנם צעד חשוב ומרכזי בכל הנוגע להוזלת תשלומי ההחזר החודשיים שלכם, אך היא איננה האפיק היחידי המאפשר לכם זאת.

באמצעות הליך מקצועי המכונה: תכנון משכנתא, תוכלו להתאים את גובה ההחזר החודשי לו אתם עומדים להתחייב בהתאם ליכולותיכם הכלכליות בטווח הקצר, הבינוני והארוך. בנוסף, הליך תכנון משכנתא מכוון אתכם לבחירת מסלול המשכנתא הנכון ביותר עבורכם לאורך כל תקופת ההחזר, וכפועל יוצא מכך, הריבית אותה תדרשו לשלם הינה כבר מופחתת!!!

צרו קשר וקבלו הצעה משתלמת במיוחד לתכנון משכנתא >>

בחירת מסלולי משכנתא נזילים למטרות פירעון מוקדם של המשכנתא

במקרים בהם אתם עתידים לקבל לידיכם סכומי כסף משמעותיים בגין: קרנות שונות בהן אתם חוסכים את כספיכם, ירושות, מענקי קריירה וכדומה, מומלץ לבחור במסלולי משכנתא נזילים כגון: מסלול משכנתא בריבית משתנה, מסלול משכנתא ריבית פריים ומסלול משכנתא צמוד למט"ח, וזאת על מנת לאפשר לכם לבצע הליך פירעון מוקדם של המשכנתא ללא דמי יציאה, עמלות וקנסות.

תשלום ההחזר החודשי יהא לעולם שליש מהכנסותיכם!

תכננו את המשכנתא באופן כזה שכל תשלום החזר חודשי איננו יעלה (לעולם!!!) על שליש מההכנסות החודשיות שלכם, ובכך תוכלו לאפשר לעצמכם רווחה כלכלית גם לאחר הורדת תשלום המשכנתא החודשי מחשבון העו"ש שלכם.

ביטוח משכנתא הכי זול בישראל תמצאו רק במרכז הישראלי לחיסכון!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחינוך פיננסי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם