טיפים לבניית תיק השקעות מנצח

פורסם:

עומדים להשקיע את כספכם בשוק ההון? רוצים לנהל את תיק ההשקעות שלכם בכוחות עצמכם או באמצעות מנהלי תיקים מקצועיים? זה הזמן לדעת יותר על הליכי בניית תיקי השקעות. בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר טיפים ועצות מעשיות לבניית תיק השקעות מנצח.

תיק השקעות מנצח – השילוב הנכון בין אופי ההשקעה הרצויה לכם לבין תמהיל ההשקעה

תיק השקעות מנצח הוא בראש ובראשונה תיק השקעות המותאם לרמת הסיכון המגדירה את אופי ההשקעה הרצויה לכם. על מנת להגדיר את רמת הסיכון הרצויה לכם: סולידית-רמת סיכון נמוכה או דינמית-רמת סיכון גבוהה, אנו ממליצים לכם לבחון את סכום ההשקעה העומד לרשותכם ומשך הזמן המתוכנן לצרכי ההשקעה.
ברוב המקרים, תיק השקעות סולידי (רמת סיכון נמוכה) הינו תיק השקעות הכולל בתוכו מרכיב מנייתי של 10% עד 20% מכספי ההשקעה, ואילו תיק השקעות דינמי (רמת סיכון גבוהה) הינו תיק השקעות הכולל מרכיב מנייתי הנע בין 20% ל-50% מכספי ההשקעה. בשני המקרים גם יחד, מומלץ לבחון את התשואות אותן השיגו המניות השונות המוצעות לכם לאורך זמן.

פיזור השקעות גם במרכיב המנייתי

אחת ההמלצות המרכזיות לכל משקיע מתחיל היא פיזור ההשקעה על פני מספר אפיקי השקעה. מטרת הפיזור היא להקטין את הסיכון אליו אתם חשופים בעת ירידת ערך של אפיק השקעה כזה או אחר. בהתאם לכך, אנו ממליצים לכם לפזר את ההשקעות שלכם גם במרכיב המנייתי של התיק, ואין זה משנה אם הוא מורכב מ-10% משווי התיק או ממחיצתו. הקפידו להשקיע את כספכם במספר גדול של מניות וכך תוכלו לחוות פחות זעזועים בתיק עם ירידת ערך מנייתי של אחת מהמניות בהן השקעתם את כספכם.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ידע כלכלי זה כוח פיננסי ליצירת רווחים

נכון, אף אחד מאיתנו לא נולד עם ידע כלכלי מורחב ואף אחד מאיתנו לא נולד עם היכולת לחזות את עתיד שוק ההון, אך באמצעות לימוד וצבירת ידע בתחום הכלכלי, כל אחד ואחת מאיתנו יכול להגדיל את פוטנציאל הרווח בתיק ההשקעות. הקפידו להיחשף לכמה שיותר מידע אודות אפיקי ההשקעה בהם אתם בוחרים לצורך בניית תמהיל תיק ההשקעות ונהלו מעקב תמידי אחר התשואות המושגות על ידם.

שבו עם המומחים בתחום

בניית תמהיל השקעות הינה פעולה אותה מומלץ ליישם לאחר היוועצות עם אנשי מקצוע בתחום. אצלנו ב-מרכז הישראלי לחיסכון, עומדים לרשותכם אנשי מקצוע מומחים ובעלי ניסיון במתן שירותי הכוונה בכל הנוגע להתאמת תיקי ההשקעה לצרכים האישיים של כל אחד ואחת מכם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר מיידי וליהנות משירות מקצועי בכל הנוגע להתאמת תמהיל תיק ההשקעות למטרותיכם וליכולות הכלכליות העומדות לרשותכם. אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון דואגים לכך שכל אחד ואחת מכם יחזיק את תיק ההשקעה המתאים בצורה המוחלטת לצרכיו האישיים ולאופיו ההשקעתי.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לניהול תיק ההשקעות שלך

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם