כפל ביטוח: שליש מהמבוטחים משלמים כפול וחברות הביטוח חוגגות

פורסם:

מבדיקת רשות שוק ההון מתגלה תופעה מדאיגה של מיליוני מקרים של כפל ביטוחים. הציבור הישראלי רוכש ביטוח פרטי במילארדי שקלים בשנה, חלק מהכסף נזרק לפח בגלל תופעת כפל ביטוח. בינתיים, מי שמרוויח מכל הסיפור הזה הן חברות הביטוח שחוגגות עם רווחים עצומים מידי שנה.

בשנת 2018 הוצגו נתונים על די רשות שוק ההון כי קיימים מקרים של כפל ביטוחים במספרים מדאיגים מאוד. הציבור הישראלי משלם כפול ומישהו פה מרוויח הרבה מאוד כסף. על פי נתוני חברות הביטוח ניתן לראות כי כל שנה מרווחות חברות הביטוח מילארדי שקלים בשנה מתשלומים כפולים של הציבור הישראלי על מקרי כפל ביטוחי, תופעה מלחיצה לצד נתונים מדאיגים. חשוב להבין כי לא כל תשלום על אותו מוצר נקרא כפל ביטוח אך מרבית הציבור בכלל לא מודע היכן הוא מבוטח ועל מה הוא משלם והכי גרוע! במקרה תביעה, אין להם מושג איך לתבוע את זכותם.

כפל ביטוחים - אחד מכל שלושה משלם כפול על ביטוח
מפסיקים לשלם את כפל הביטוח – צרו קשר עוד היום! טל' 03-6704100

כפל ביטוח – איך זה קורה ולמה חברות הביטוח לא רוצות להפסיק זאת?

תופעת כפל ביטוח נובעות בעיקר מחוסר ידע של הציבור, אך לא רק הציבור אשם. חברות הביטוח בישראל מעוניינות למכור לנו את פוליסות הביטוח שלהם אך עד לפני כשנה, לא היה חובה לבדוק אם כבר יש לכם ביטוח דומה. בעקבות זאת, מרבית הציבור רוכש ביטוחם מלי לבדוק באמת אם הוא צריך את פוליסת הביטוח, האם היא מתאימה לו והכי קריטי האם בכלל קיים לו כבר פוליסה דומה. התופעה נובעת מחוסר רצון של הציבור לבדוק את תיק הביטוח שלו על ידי איש מקצוע ורוכש את הפוליסות שלו כאילו מדובר ברכישה של חולצה בחנות בגדים – רק ששם הוא מרגיש שהוא לא פראייר ומודד את החולצה לפני הרכישה אבל בביטוח אין לו מושג איך בודקים. חברות הביטוח בישראל לא מעוניינות שתבדקו את הפוליסות שלכם, הם רוצות להמשיך להרוויח כל חודש את הפרמיה שלכם וחלילה שלא תדעו מה לעשות במקרה שתצטרכו לתבוע.

המפקח על הביטוח: חובה לבדוק כפל ביטוח

המפקח על הביטוח החליט שכל רכישת ביטוח תעשה אך ורק אחרי בדיקת תיק הביטוח הקיים ללקוח וזאת בכדי שלא ירכוש ביטוח זהה למה שיש לו היום. לכן הקים משרד האוצר את אתר הר הביטוח בו כל מבוטח יוכל לבדוק את תיק הביטוח שלו. תופעה מדאיגה שעולה עם חלוף הימים מגלה שחברות הביטוח לא מדווחות לאתר משרד האוצר את כל הכיסויים של המבוטח וכן, ניתן לראות באתר אך ורק פוליסות של מי שבודק ולא את כל התא המשפחתי לכן ישנה חשיבות גדולה איך בודקים? וכמובן אצל מי עושים את הבדיקה!

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

איך מבטלים כפל ביטוח וחוסכים אלפי שקלים בשנה

תופעת כפל ביטוח מוכרת לנו כבר שנים רבות אך הטיפול הנעשה היום הוא שטחי ולא מקצועי במלואו. "מנסיוני ראיתי הרבה מקרים של מבוטחים שחשבו שמבטלים להם כפל ביטוח ועכשיו הם משלים יותר" אומר שי לאופולד מנכ"ל המרכז הישראלי לחיסכון. תופעת שרות סדר בביטוחים שמשגעת את הציבור הישראלי מדאיגה, סוכנויות הביטוח וחברות הביטוח יוצרות קשר עם מבוטחים ומציעות להם בדיקה כפל ביטוח, בפועל הם מנסות לשווק את מרכולתם ומשוות מחירים ליצור הוזלה זמנית, אך זהירות! ישנם פוליסות ביטוח שלא ניתן להחזיר במידה וביטלתם. הרבה פעמים נתקנו בחוסר מקצועיות של אותם סוכנויות וחברות ביטוח אשר מבטלות פוליסות טובות שכיום לא ניתן לרכוש.

במידה ואתם חוששים שגם אתם משלמים כפול על ביטוחים זהים או רוצים לוודא שתיק הביטוח שלכם תואם את צורככם האישיים, אתם מוזמנים לפנות אלינו ומומחה ביטוח וחיסכון ישמח להעניק לכם שרות מקצועי, סבלני ואיכותי על פי המודל המצליח של המרכז הישראלי לחיסכון.

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לסדר בביטוחים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם