מזל שיש ביטוח תאונות אישיות! הסיפור המדהים של דני מתקין המזגנים

פורסם:

איזה מזל יש לדני שהיה לו ביטוח תאונות אישיות!

דני לא יכול לעבוד ולהתפרנס. תודה לאל אצלו המצב הוא רק זמני, אבל מספיק כדי להבין שמאוד חשוב וקריטי לדעת לדאוג לביטוח מתאים למצב שכזה. בכדי לדאוג לכיסוי נכון, חשוב שתכירו את פוליסת הביטוח תאונות אישיות של חברות הביטוח בישראל.

דני הוא איש מקצוע עצמאי הנותן שרותים בימי הקיץ החמים האלו בתיקון מזגנים והתקנות חדשות בבתי הלקוחות שלו ובעל מוניטין של שנים רבות.

דני הוא המפרנס העיקרי במשפחה ולצערנו דני שבר את ידו כאשר החליק באמבטיה במהלך חופשה באילת. כמו שאנחנו כבר מכירים מקרה כזה יכול לקרות לכל אחד, אבל מה שהבדיל בין דני לכל אחד אחר במקרה הזה לדני היה ביטוח תאונות אישיות של חברת הביטוח הראל.

המזל של דני הוא שמומחי הביטוח של המרכז הישראלי לחיסכון שכנעו את דני בזמן שעשה סדר בביטוחים לרכוש לעצמו פוליסת ביטוח תאונות אישיות מתאימה למרות שדני היה בטוח שהוא לא צריך ולפי דבריו "אתם מנסים לדחוף לי עוד ביטוח – יש לי כבר פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה!"

מומחי הביטוח בניהולו של שי לאופולד מנכ"ל החברה שלנו, לא נרתעו ואחרי הסבר מקצועי וענייני השתכנע דני לרכוש רק לעצמו פוליסת ביטוח תאונות אישיות מורחבת ומותאמת אישית בחברת הראל.

כאשר הודיעה לנו דני על מקרה התאונה לפני מספר שבועות, מומחי המשרד שלנו דאגו מאוד שיקבל את הטיפול הטוב ביותר וכמובן דאגו שיקבל את הפיצוי ע"ס 35,000 ש"ח מיד! בנוסף, הצלחנו לאשר לדני פיצוי חודשי בגובה 4,000 ש"ח עד שיחזור לעבודה באופן מלא. במידה ודני לא יחזור לכושר עבודה תוך שלושה חודשים נגיש גם תביעה על אובדן כושר עבודה.

לבדיקת ביטוח עם מומחה ביטוח ופיננסים השאירו פרטי התקשרות ונשמח לעזור >>

אומנם מסכומים כאלו לא מתעשרים אך פוליסה זו הצילה את הפרנסה של דני בעתיד הקרוב ודני יכול להתרכז בהחלמה ולא לדאוג בצד הפיננסי ולפרנסה.

בתחום הביטוח מדובר במקרה יחסית קל אך פוליסה מתאימה עזרה לדני להתמודד עם הסיטואציה אליה נקלע. אם אתם מעוניינים במידע נוסף אודות פוליסת ביטוח תאונות אישיות מותאמת אישית בחברת הראל. אנו מזמינים אתכם ללחות על לקישור הבא או פשוט ליצור איתנו קשר.

הראל אמצע החיים – ביטוח תאונות אישיות עד 45% הנחה!

חברת הביטוח הראל מציע את פוליסת ביטוח תאונות אישיות המורחבת ביותר בישראל הכוללת מספר רב של סעיפי פיצוי למקרה תאונה. חברת הביטוח הראל מציע הזדמנות להצטרף לפוליסת הביטוח ומעניקה הנחה משמעותית למצטרפים חדשים. מעוניינים בביטוח תאונות אישיות? צרו איתנו עוד היום ובדקו זכאותכם להתקבל.

עו"ד עוזי ארטורה, מתמחה בדיני ביטוח וניזיקין מפתח תקווה מספר על בדיקת הביטוח שעבר:

נתי לויט, יועצת כלכלת המשפחה מיהוד-מונוסון מספרת למה חשוב שכל משפחה בישראל תעשה סדר בביטוחים:

מעוניינים לעשות סדר בביטוחים?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק לכם הזדמנות לערוך בדיקת ביטוח מקיפה שתעשה לכם סדר בביטוחים אחת ולתמיד. במסגרת השרות יבחנו פוליסות הביטוח על ידי מומחה ביטוח וייבדק האם אתם משלמים על ביטוחים כפולים ומיותרים, הוזלת עלויות ביטוח והכי חשוב בדיקת התאמה של הביטוחים למקצוע שלכם ואורח חייכם. הבדיקה אינה כרוכה בתשלום ומתבצעת ללקוחות אשר נבדקו ונמצאו מתאימים לתהליך בלבד.

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח תאונות אישיות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם