לחסוך נכון: כיצד חינוך פיננסי יכול לעזור לנו לקבל יותר עבור החיסכון

פורסם:

החיים המודרניים מעמידים לרשותנו מגוון נרחב של אפשרויות והזדמנויות לצמיחה כלכלית. הזדמנויות אלו מחייבות אותנו לפעול בצורה שכלתנית ויעילה בכל הקשור לאופן הניהול הפיננסי של כל אחד ואחת מאיתנו ברמה האישית. אחת הדרכים לנהל את כספנו בצורה יעילה היא באמצעות מושג המכונה חינוך פיננסי, הנועד להקנות לכל אחד ואחת מכם, מגוון נרחב של כלים מעשיים לצורך הניהול הכספי ברמה האישית.

לקבלת הצעה ייחודית לכם לניהול תזרים מזומנים והקניית ידע לחינוך פיננסי המתאים בדיוק לצרככם האישיים, לחצו על כפתור "לקבלת הצעה" המופיע מעלה והשאירו פרטים ליצירת קשר.

מהו החינוך הפיננסי וכיצד הוא בא לידי ביטוי בתוך חיינו?

כמו בכל תחום אחר בחיים, גם את התחום הכלכלי ניתן ללמוד ולרכוש ידע אופרטיבי אשר יסייע לכם להתמודד עם ההחלטות הכלכליות המלוות אתכם לאורך כל החיים. חינוך פיננסי הוא למעשה מכלול של פעולות אשר נועדו להקנות לכם ידע מורחב בכל הקשור לאופן בו מתנהל כספכם ולאופי בו יש לתכנן את צעדיכם הכלכליים אשר יובילו לצמיחה פיננסית בהמשך הדרך.

אחד העקרונות של החינוך הפיננסי הוא העמדת תכניות חיסכון לטווח הקצר, הבינוני או הארוך. תוכניות חיסכון אלו אמורות להיות בעלות מטרה מובהקת לצרכי שיפור מצבכם הכלכלי בעתיד, ובין היתר הן כוללות: תוכניות חיסכון לקניית דירה, תוכניות חיסכון לצרכי לימודים או הרחבת המשפחה, תוכניות חיסכון לילדים, תוכניות חיסכון פנסיוניות ועוד.

כיצד ניתן ללמוד לחסוך נכון?

תוכניות חיסכון אמורות לקרב אתכם לכל מטרה כזו או אחרת אותה אתם מציבים בפניכם במהלך החיים, לרבות, רכישת דירה, רכישת השכלה גבוהה, החלפת הרכב המשפחתי, טיולים בחו"ל או כל מטרה אחרת. כיום, עומדות לרשותכם מגוון נרחב של תוכניות חיסכון המיועדות הן לטווח הקצר, הן לטווח הבינוני והן לטווח הארוך. בכל אחת מתוכניות החיסכון העומדות לרשותכם תוכלו למצוא מספר מסלולי חיסכון המאפשרים לכם לבצע את פעולת החיסכון בהתאמה מלאה למצבכם הכלכלי וליכולות החיסכון שלכם.

הרעיון הכללי העומד מאחורי כל תוכנית חיסכון הוא להעמיד לרשותכם את הסכום הנדרש לצורך הגשמת חלומותיכם ומטרותיכם במסגרת הזמן המוגדרת מראש. אחד התנאים לקיום חיסכון אופרטיבי אשר יוביל אתכם למטרה הוא תכנון מקדים של אפיק החיסכון. תכנון זה כולל את הגדרת מטרת החיסכון, תכנון תקופת החיסכון, הפקדת סכומים כסף חודשיים בהתאם ליכולותיכם ובהתאם להכנסותיכם והוצאותיכם השוטפות וכדומה.

היוועצות מוקדמת עם אנשי מקצוע מתחום הכלכלה והפיננסיים, יסייעו לכם להגדיר בצורה ברורה יותר את מטרות החיסכון, וכמו כן, יסייעו לכם לגבש תכנית תקציבית המותאמת לצרכים האישיים של כל אחד ואחת מכם. השימוש ביועצים אישיים בכל הקשור לניהול הכספי, הפך בשנים האחרונות למוצר פיננסי מבוקש ופופולארי, וזאת בשל המודעות ההולכת וגדלה בכל הקשור לניהול כלכלי מושכל ויעיל הן ברמה הארגונית, הן ברמת בית העסק הפרטי והן ברמת הפרט וחיי המשפחה.

במרכז הישראלי לחיסכון תוכלו למצוא מגוון נרחב של פתרונות ולווי מקצועי המוצעים לכם במסגרת שירותים שונים לחינוך פיננסי.
האמור בכתבה זו אינה תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחינוך פיננסי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם