חיסכון לילדים – 7 עצות זהב

פורסם:

עתידם הכלכלי של הילדים הוא ללא ספק אחד הנושאים המרכזיים בכל הקשור להתנהלות כלכלת המשפחה. הדאגה לעתידם הכלכלי של ילדינו והרצון להעניק להם ביטחון כלכלי בכל אחד משלבי חייהם, מחייבת אותנו כהורים, להעמיד לרשותם מספר תוכניות חיסכון לילדים לטווח הרחוק.

אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון שמחים לעמוד לרשותכם גם בתחום זה, ולצורך העניין ריכזנו עבורכם 7 עצות זהב שיסייעו לכם לחסוך לבחור נכון תוכנית חיסכון לילדים למען עתיד כלכלי מבטיח:

  • התחילו לחסוך עבור הילדים מהרגע הראשון- חיסכון כספי חודשי מייד לאחר הלידה, יעמיד לרשות ילדיכם סכום מכובד עימו הוא יוכל לפתוח את חייו האזרחיים לאחר השירות הצבאי (נשמע לכם רחוק-אתם תופתעו לגלות איך הזמן עובר).
  • הקפידו על סכום חודשי קבוע לאורך זמן- גובה הסכום החודשי אותו תפקידו לטובת תכנית החיסכון לילדים אמור להיקבע על פי היכולות הכלכליות שלכם. חשוב שסכום זה איננו יהווה נטל על ניהול כלכלת המשפחה ברמה השוטפת. במידה ולא עומדת ברשותכם האפשרות להעברת סכום מינימאלי לצרכי החיסכון החודשי, תוכלו להעביר את כספי הקצבה אותה אתם מקבלים עבור הילד מהמוסד לביטוח לאומי מדי חודש.
  • תכנית חיסכון אחת לכל ילדי המשפחה- במידה ויש לך יותר מילד אחד, העדיפו לרכז את סכומי ההפקדה החודשים בתכנית חיסכון לילדים אחת ולא לפצל את הסכום למספר תכניות, וזאת על מנת ליהנות מתשואה גבוהה יותר המוענקת לכם במסגרת הקפדת סכום חודשי גבוה יותר.
  • בחרו בתכנית חיסכון בעלת נזילות מלאה ללא קנסות פדיון- כל אחד ואחת מאיתנו אומנם שואף לעתיד כלכלי בטוח ככל הניתן, אך כמו כל דבר הקשור לעתיד לבוא- הנבואה ניתנה לשוטים, ולכן הקפידו לבחור בתוכניות חיסכון אשר יאשפרו לכם לפדות את הכסף בכל רגע נתון (או על פי מספר תאריכי יציאה) ללא צורך בתשלום קנסות בגין פדיון מוקדם.
  • מסלול מנייתי ישיג עבורכם תשואה טובה יותר- תוכניות החיסכון הסולידיות אומנם אינן מסכנות את כספי החיסכון לטווח הרחוק, אך מצד שני הן אינן מאפשרות לכם ליהנות מתשואה גבוהה (אם בכלל). מסלולי חיסכון באפיק מנייתי לטווח הרחוק, יאפשרו לכם ליהנות מתשואה גבוהה יותר עבור כספי החיסכון שלכם.
  • בדקו את "ניידות" התוכנית- בטרם פתיחת תכנית החיסכון עבור הילדים הקפידו לבדוק האם התכנית אליה אתם אמורים להצטרף מאפשרת לכם ניידות של כספי החיסכון לטובת מסלולים אחרים המוצעים לכם. תכנית חיסכון טובה לטווח הרחוק אמורה לאפשר לכם ניידות הכספים בין מסלולי חסכון כאלו ואחרים ללא תשלום עמלות ומיסים בגין המעבר בין המסלולים.
  • בדקו את עצמכם באופן עקבי- הקפידו לבדוק שאתם לא משלמים עמלות מיותרות עבור החיסכון (עמלות שורה, דמי משמרת וכדומה). כמו כן, היוועצו עם איש מקצוע מתחום ההשקעות מעת לעת בנוגע לאפשרויות החיסכון המותאמות לכם בהתאם לסכום הכסף שכבר נצבר בתכניות.

חיסכון לילדים עושים רק עם המומחים

מעוניינים להכיר יותר מקרוב את אפשרויות החיסכון העומדות לרשותכם? רוצים להצליח עם תוכנית החיסכון לילדכם? זה בדיוק הזמן ליצור קשר עם מומחי החיסכון של המרכז הישראלי לחיסכון, המרכז שעושה יותר בשביל הכסף שלך.

צרו איתנו קשר עוד היום וגם אתם תוכלו להתחיל לחסכון בצורה חכמה ונבונה.

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחיסכון לילדים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם