העברת קרן השתלמות- כל מה שצריך לדעת על ניוד החיסכון בשנת 2024

פורסם:

כדי להצליח להשיג תוצאות איכותיות בחיסכון שלכם בקרן ההשתלמות, אתם חייבים להיות עם האצבע על הדופק ולבחור נכון את קרן ההשתלמות שלכם. תהליך העברת קרן השתלמות צריכה להתבצע לאחר ביצוע השוואת קרנות השתלמות לבחירת קרן השתלמות הכי טובה לכם. איך תדעו כיצד לבחור נכון את קרן ההשתלמות שלכם בשנת 2024? צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מציע לכם פתרון מעשי ומהיר לשיפור החיסכון שלכם בקרן השתלמות.

העברת קרן השתלמות ניתן כיום לכל חוסך אשר מעוניין לשפר את ביצועי הקרן שלו ולהפחית את דמי הניהול כדי להגדיל את ההון שנוצר בקרן ההשתלמות שלו. לפני ביצוע העברת קרן השתלמות חשוב מאוד לבצע הליך של השוואת קרנות השתלמות בצורה מקצועית. על ידי שרות אישי וישיר עם מומחה חיסכון והשקעה ניתן לשפר את החיסכון בקרן ההשתלמות תוך זמן קצר מאוד.

לרשות כל אחד ואחת מכם, המחזיק ברשותו חיסכון פנסיוני בקרן השתלמות או בכל אפיק השקעה אחר, עומדת האפשרות לנייד את כספי החיסכון מאפיק אחד לאפיק אחר, וכל זאת ללא תשלום עמלות או קנסות בגין המעבר! בנוסף, העברת קרן השתלמות מאפשרת לכם לבצע את ההליך ללא אישור המעסיק ובהחלטה אישית שלכם בלבד.

הליך העברת קרן השתלמות מתאפשרת באמצעות שיטה ייחודית המפוקחת על ידי תקנות משרד האוצר המסדירות את נושא המעבר בין קרנות ההשתלמות, וכל זאת למטרת הגברת התחרות בין בתי ההשקעות וחברות הביטוח הפועלים כיום בשוק החיסכון הפנסיוני בישראל.

אם ברצונכם לבצע עכשיו העברת קרן השתלמות למסלול מותאם אישי עם הטבות בדמי הניהול ושרות אישי של מומחה, חשוב שתדעו כי צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון בעל ניסיון עשיר מוכח בתחום העברות קרנות השתלמות. צוות המומחים שלנו מעניק לכם הזדמנות למבדק השוואת קרנות השתלמות מקיף אשר יכול לעזור לכם לשפר את החיסכון ולחסוך לכם כסף רב. כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר ומומחה חיסכון פנסיוני ישמח לעזור לכם לעשות סדר בכל הקשור להעברת קרן ההשתלמות שברשותכם – ללא שום עלות מצדכם.

השוואת קרנות השתלמות

מהם 5 הגורמים העיקריים להעברת קרן השתלמות בשנת 2024?

הסיבות הנפוצות לקיומו של הליך העברת קרן השתלמות קשורות באופן ישיר למידת שביעות הרצון של החוסך מאפיקי החיסכון בהם הוא נמצע בכל רגע נתון. בין יתר הסיבות המובילות להעברת כספי החיסכון בקרן ההשתלמות מאפיק כזה לאפיק אחר תמצאו:

  • אי שביעות רצון מאופן ניהול כספי החיסכון בקרן ההשתלמות.
  • אי שביעות רצון מגובה דמי הניהול בקרן ההשתלמות.
  • אי שביעות רצון מהשירות המוענק לכם על ידי הגוף הפיננסי המנהל עבורכם את החיסכון בקרן ההשתלמות.
  • חוסר התאמה בין אפיק החיסכון הפנסיוני לבין צרכיו או העדפותיו של הלקוח החוסך וכדומה.
  • אי מתן הלוואה בתנאים מועדפים מהגוף המנהל את קרן ההשתלמות.

יתרונות העברת קרן השתלמות בשנת 2024

החלטת משרד האוצר לפתוח את שוק החיסכון הפנסיוני לתחרות בכלל וקרנות ההשתלמות בפרט, מאפשר לנו הצרכנים ליהנות מתנאי חיסכון אטרקטיביים יותר, החל מרמת האופן בו מנוהלים כספי החיסכון, דרך קביעת גובה דמי הניהול ועד לרשת השירות האישי המוענק לנו כציבור לקוחות על ידי הגופים המנהלים.
בנוסף, הליך הניוד מאפשר לחוסכים אשר חסכו במכשיר הוני המקנה להם סכום חד פעמי בגיל פרישה, להמיר את כספי החיסכון לפנסיה חודשית. החלטת משרד האוצר לאפשר את הליך הניוד ללא תשלום עמלות או קנסות יציאה, מעמידות לרשות כל אחד ואחת מאיתנו אפשרות לבחון את הליך העברת קרן השתלמות בהתאם לצרכים האישיים שלנו מתכנית החיסכון הפנסיוני.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

כיצד ניתן להעביר את קרן ההשתלמות שברשותכם?

השוואת קרנות השתלמות

העברת כספי החיסכון הפנסיוני בקרן ההשתלמות מתבצעת באמצעות פנייה לגוף הפיננסי החדש אליו תרצו להעביר את כספי החיסכון הפנסיוני שלכם, ולאחר מילוי טופס בקשת העברה ולאחר בדיקה אותה מצבע הגוף המנהל החדש, תוכלו לבצע את הליך הניוד ללא תשלום קנסות או עמלות. במקרים בהם תהיו מעוניינים לבטל את הליך הניוד, תוכלו לעשות זאת תוך 18 ימי עסקים מיום הגשת בקשת ההעברה.

סיפור של לקוח שהגיע אלינו דרך האתר: מנחם כהן בן 62 עצמאי מגדרה

לאחרונה פנה אלינו לקוח מתעניין חדש דרך האתר בבקשה שנעזור לו לעביר את קרן ההשתלמות שלו לבית השקעות טוב יותר.

לשאלתנו מדוע אתה מעוניין לעבור לקרן השתלמות אחרת?

התשובה שלו ברורה ומוכרת לנו, "לא בדקתי את ביצועי קרן ההשתלמות שלי שנים בגלל שעזבתי את הארץ ושחזרתי ורציתי לעשות סדר, גיליתי לתדהמתי שאני משלם דמי ניהול גבוהים! ויותר מזה, שביקשתי לקחת הלוואת גישור על חשבון כספי החיסכון סירבו לי וזאת מבלי לבצע בדיקה איכותית לכושר החזר שלי."

ממומחי המרכז הישראלי לחיסכון העניקו לו מבדק פנסיוני מלא בהשגחתו האישית של המנכ"ל שי לאופולד וברישום למסלקה הפנסיונית גילנו לו עוד קופת גמל ישנה שלא זכר אותה עם למעלה מ150 אלף שקל! כמובן שניידנו לו את החיסכון לבית השקעות טוב יותר בניהול השקעות וחתכנו לו את דמי הניהול בחצי!

כן, הוזלנו את דמי הניהול בחצי, זה חיסכון אדיר לאורך התקופה!

עשינו לו סדר בתיק הביטוחי ובסופו של דבר חסכנו לו אלפי שקלים בשנה מבדיקה אחת מקצועית וברורה.

רוצים לדעת יותר על הליך העברת קרן השתלמות? אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותי הכוונה בתחומי החיסכון הפנסיוני.

אנו מציעים לכלל לקוחותינו לווי והכוונה בבחירת קרן ההשתלמות והעברתה לקרן השתלמות חדשה המתאימה בדיוק לצורכיהם האישיים תוך מתן דגש לשרות, שקיפות ובקרה שוטפת על החיסכון בקרן ההשתלמות.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקרן השתלמות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם