השוואת תוכניות חיסכון

פורסם:

מתלבטים היכן לחסוך את כספכם? רוצים לדעת מהם ההבדלים בין תוכניות החיסכון השונות המוצעות לכם? בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר פרמטרים להליך השוואתי בין תוכניות החיסכון השונות הקיימות היום בישראל.

לפני הכול: שאל את עצמך מהי מטרת החיסכון?

רגע לפני שאתה מתחיל לעסוק בחישובי ריביות וסוגי המסלולים השונים המוצעים לכם במסגרת תוכניות החיסכון, אנו ממליצים לך להגדיר שני נושאים מרכזיים:

1. הגדר את יעד החיסכון: מהי מטרת החיסכון והאם מדובר בחיסכון לטווח הקצר, הבינוני או הארוך?
2. מהו הסכום החודשי אליו אתה יכול להתחייב לאורך תקופת החיסכון.

הגדרת הנושאים המופיעים לעיל, תאפשר לכם לבחון את תוכניות החיסכון המוצעות לכם בהתאם למטרות העל אותן הצבעתן לעצמכם: מטרת החיסכון ותקופתו והסכום החודשי לאורך כל אורכו.

רוצים לערוך השוואת תוכניות חיסכון עם המומחים? לחצו כאן >>

אפשרויות החיסכון העומדות לרשותך

בעבר הלא כל כך רחוק, כאשר חשבנו על פתיחת תוכנית חיסכון חשבנו באופן אינטואיטיבי על תוכניות החיסכון המוצעות לנו במערכת הבנקאית. כיום, תוכלו למצוא מגוון רחב של תוכניות חיסכון גם מחוץ למערכת הבנקאית, וזאת באמצעות מסלולי חיסכון והשקעה המוצעים לכם על ידי חברות הביטוח ובתי ההשקעות השונים.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

מספר פרמטרים בדרך לפתיחת תוכניות החיסכון

לאחר שהוצגו בפניך מספר תוכניות ומסלולי חיסכון, הן במסגרת הבנקאית והן במסגרת החוץ בנקאית (חיסכון מנוהל), אנו ממליצים לך לקיים הליך השוואתי בין התוכניות השונות בהתאם לפרמטרים הבאים:

  1. האם מסלול החיסכון תואם את מטרות החיסכון ואת היעדים הכספיים אליהם תרצה להגיע בסוף תקופת החיסכון
  2. האם מסלול החיסכון מותאם ליכולות הכלכליות שלך בכל הנוגע לביצוע הפקדות תקופתיות או חודשיות לאורך תקופת החיסכון
  3. מהו פרק הזמן מרגע פתיחת החיסכון עד האפשרות לפדיונו, והאם תידרש לשלם עמלות פידיון כאלו ואחרות
  4. מהו המסלול הכלכלי המאפיין את התוכנית: חיסכון בריבית קבועה, חיסכון בריבית משתנה, חיסכון צמוד למדד, חיסכון מט"ח וכו'
  5. מהם דמי הניהול הנגבים בגין ניהול החיסכון

השוואת תוכניות חיסכון בסביבת ריבית נמוכה

בשנים האחרונות, הריבית הנמוכה (עד כאפסית) המונהגת במשק הישראלי, מקשה על החוסכים בתוכניות החיסכון הבנקאיות ומסלולי הפיקדונות הבנקאיים, ליהנות מתשואה כזו או אחרת על כספם. כפועל יוצא מכך, יותר ויותר ישראליים פונים לאפיקי החיסכון המנוהל המוצע על ידי חברות הביטוח ובתי ההשקעות.

אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון תוכלו ליהנות משירותי סיוע והכוונה מקצועית בכל הנוגע לבחירת מסלולי חיסכון בנקאיים ומסלולי חיסכון מנוהלים. השירות המוצע על ידינו מאפשר גם לכם ליהנות מהליך מקצועי בכל הנוגע לבחירת תוכנית חיסכון לכל מטרה כזו או אחרת.

צריכים עזרה ורוצים לפתוח תוכנית חיסכון, פנו אלינו דרך טופס יצירת קשר באתר, דרך המייל admin@savings.co.il או בטלפון 03-6704100 ונשמח לעזור לכם לערוך השוואת תוכניות חיסכון לבחירת תוכנית החיסכון הכי מתאימה לכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם