מיטב בית השקעות

פורסם:

מיטב בית השקעות נוסד בשנת 1979 ע"י צבי סטפק ושלמה סימנובסקי, מנוהל ע"י אילן רביב ונחשב לאחד המובילים בשוק ההון. בזכות ניסיון רב שנרכש לאורך השנים, מיקוד נכון ומקצוענות ללא פשרות, מצליחה להשיג מיטב תשואות נאות לקהל לקוחותיה וזוכה למוניטין נכבד בשוק ההון. כיום בית ההשקעות מנהל נכסים בסך כולל של כ-46 מליארד ש"ח, כשאת הצוות המקצועי מובילים מנהלי השקעות וכלכלנים בעלי ניסיון רב ומהטובים בענף. הצוות הנו בעל סטנדרטים אישיים ומקצועיים גבוהים ונבחר בקפידה.

להצטרפות למיטב בית השקעות ›

בית ההשקעות מיטב מאגד תחתיו תחום פעילות בעולם הפנסיוני:

מיטב ניהול תיקי השקעות

מיטב ניהול תיקי השקעות מתמחה בניהול השקעות,ומעניקה שירותי ניהול לקשת רחבה של לקוחות בעלי צרכים מגוונים. בין לקוחותיה הרבים ניתן למנות לקוחות פרטיים,חברות ומוסדיים,ביניהם חברות ממשלתיות וציבוריות,קיבוצים,רשויות מקומיות,אוניברסיטות, בתי חולים ומלכ"רים הנהים מניהול השקעות מקצועי.

מיטב קופות גמל ופנסיה

מיטב קופות גמל ופנסיה נמנה עם הגופים המובילים בישראל, ומנהלים כיום נכסים בהיקף של כ-13 מיליארד ש"ח. החברה דוגלת בניהול זהיר ואחראי ובמאפייני סיכון שמרניים. החברה מציע מגוון רחב של מוצרים, המאפשר התאמה מדוייקת של פתרונות לכל משקיע:

• קרנות פנסיה
• קופות גמל
• קרנות השתלמות
• קופות מרכזיות לפיצויים

בנוסף, מיטב מנהלת שתי קרנות פנסיה :"מיטב פנסיה מקיפה" ו"מיטב תשואה פנסיונית" – כל קרן עונה על צרכים שונים ופרופיל שונה של החוסכים. הקרנות מציגות יכולת מוכחת בניהול השקעות, ובקרן המקיפה ישנו ביטחון של מבטח משנה המפחית את הסיכון לכספי הפנסיה של החוסך.

מיטב בית השקעות מתאפיין במאגרי מידע מהגדולים בישראל וביכולת ניתוח אפיקי השקעה מהמתקדמים בשוק. מיטב בית השקעות מספקת מידע פיננסי לעיתונות בארץ הכולל ניתוח כלכלי וכן ספרות מקצועית בנושאי שוק ההון המיועדים לציבור. עובדה זו מקנה למיטב בית השקעות ראיה רחבה של שוק ההון ומהווה יתרון גדול בניהול הנכסים של ללקוחותיה.

*אין לראות במידע זה משום ייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני ו/או תחליף לייעוץ/שיווק השקעות/פנסיוני אישי המתחשב בצרכיו האישיים של כל אדם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לבתי השקעות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם