מרוויחים מינימום? לא בטוח שתקבלו שרות סוכן אישי בקרן הפנסיה שלכם

פורסם:

לאחרונה התגלה תופעה חדשה שצריכה להדאיג מאוד את הציבור העובד במדינת ישראל. חברות הביטוח הפסיקו לתגמל סוכנים על גיוס לקוחות חדשים בעלי שכר נמוך. למרות זאת ניתן למצוא צדיקה אחת בסדום פרטים בהמשך הכתבה.

לאחרונה לשכת סוכני הביטוח החלה לזעוק על עוול גדול הנגרם לחלק לא מבוטל בציבור העובדים בישראל. לטענתם הם שמו לב כי רוב חברות הביטוח אינם מעניקים תגמול עבור גיוס לקוחות חדשים בעלי שכר נמוך לטובת קרנות הפנסיה הגדולות. תופעה זו מדאיגה, כי סוכן שלא יקבל תגמול לא יעניק הכוונה מקצועית ולא יעניק שרות לבעלי שכר נמוך בישראל.

כדי להסביר לכם את הרציונל שהיה עד היום, סוכן הביטוח לא גובה מכם שכר טרחה עבור הכוונה מקצועית, פתיחת קרן פנסיה, ניהול תביעה ופדיון פיצויים כי הוא קיבל או מקבל תגמול מחברת הביטוח. במידה והוא לא יקבל את התגמול או שתצטרכו לשלם לו שכר טרחה או פשוט הוא יבחר שלא לטפל בכם – מהסיבה שהוא לא עובד לחינם. בעלי שכר נמוך יצטרכו לחפש לעצמם אלטרנטיבה מקצועית זולה שלא בטוח תטיב איתם בעתיד וזאת עקב חוסר הוגנות מצד חברות הביטוח לטענתם של סוכני הביטוח בישראל.

מי זאת הצדיקה הגדולה שכן תעזור לכם עם קרן הפנסיה?

חברת הביטוח הראל בחרה להמשיך להעניק תגמול לסוכני ביטוח מקצועיים ואיכותיים שיצרפו לקרן הפנסיה בניהולם בעלי שכר נמוך ללא פגיעה בתגמול, זאת מתוך כוונה שגם ציבור עובדים אלו זכאים לקבל מענה מקצועי ויעיל מסוכן הביטוח שעובד עימם.

רוצים לעשות סדר בפנסיה שלכם ולהבטיח עתיד כלכלי בטוח בפרישה?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק לכם הזדמנות לעשות סדר בניהול קרן הפנסיה שלכם שיכול לעזור לכם להגיע לגיל פרישה עם מקסימום כסף שיכול להעניק לכם שקט נפשי ועתיד כלכלי. לניצול הזכאות לבדיקת הביטוח צרו איתנו קשר ונציגנו ישמחו לעזור.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם