יש לכם יותר מ- 300,000 ש"ח? אתם צריכים ניהול תיק השקעות מנצח!

פורסם:

צברתם או חסכתם כסף פנוי לאורך השנים? סביבת הריבית האפסית המוצעת לכם בפיקדונות ותוכניות החיסכון הבנקאיים אינה מעניקה ערך אמיתי לכסף שלכם? זה הזמן לדעת יותר על ניהול תיקי השקעות המוצעים לכם על ידי בתי ההשקעות השונים הפועלים בישראל.

ניהול תיקי השקעות  – מה זה בכלל?

ניהול תיקי השקעות המיושם באמצעות תיק השקעות מנוהל הוא למעשה חשבון השקעות הנפתח על שמכם ומנוהל באמצעות חשבון העו"ש הפרטי שלכם, או לחילופין, באמצעות חשבון הנפתח על שמכם באמצעות בית ההשקעות באמצעותו בחרתם להשקיע את כספכם. תיק ההשקעות הפרטי נבנה עבורכם בהתאם לסכומי ההשקעה ההתחלתיים, יכולותיכם הכלכליות ורמת הסיכון המועדפת עליכם בכל הנוגע לניהול תיק ההשקעה. בקרב בתי ההשקעות הגדולים בישראל, ניהול תיקי השקעות מנוהלים מסכום השקעתי של 300,000 ש"ח ואילך ואילו בבתי ההשקעות הקטנים יותר תוכלו ליהנות מתיקי השקעות מנוהלים בסכומי השקעה התחלתיים של 100-150 אלף שקלים או לחילופין תוכלו להשקיע בפוליסות חיסכון בחברת ביטוח.

כספי ההשקה שלכם מיועדים לאפיקי השקעה שונים ומגוונים הנבחרים בהתאם לתמהיל תיק ההשקעות המועדף עליכם, כאשר בין יתר אפיקי ההשקעה המוצעים לכם תמצאו: אגרות חוב, מניות, תעודות סל, קרנות נאמנות, מטבעות חוץ, אופציות, פיקדונות ועוד.

ניהול תיק השקעות – כל היתרונות

ניהול תיק השקעות באמצעות בית השקעות מאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות המאפשרים ליהנות מתשואה פוטנציאלית גבוהה על כספי ההשקעה שלכם. פוטנציאל זה מושג בין היתר באמצעות הידע המקצועי העומד לרשות בית ההשקעות, כאשר הדבר תלוי בין היתר ברמת הידע והניסיון אותו מעמיד לרשותכם בית השקעות כזה או אחר. בנוסף, היתרון המהותי ביותר בניהול תיקי השקעות פועל בתקופת בהן הריבית הנמוכה במשק (כפי שמתרחש במשק הישראלי והעולמי בשנים האחרונות) איננה מעניקה ערך נוסף לכסף שלכם המצוי באפיקי חיסכון רגילים. בתקופה זו, ניהול תיקי השקעות היא אחת החלופות האטרקטיביות ביותר להשגת תשואה וערך אמיתי לכספכם.

חשוב שתדעו: על פי חוק, מנהל תיקי השקעות הינו אדם המחזיק ברישיון לניהול תיקי השקעות מטעם הרשות לניירות ערך, ובמסגרת עבודתו הוא מועסק בחברה בעלת רישיון לניהול תיקי השקעות מטעם הרשות לניירות ערך! השרות הניתן על ידי המרכז הישראלי לחיסכון הינו הכוונה מקצועית בבחירת בית השקעות ומנהל תיק השקעות המתאים ביותר לכם ואינו כרוך בתשלום נוסף.

איש השקעות כותב טיפים לתיק השקעות מנצח על לוח מחיק

צרו קשר לקבלת הצעה משתלמת במיוחד לניהול תיק השקעות >>

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

מה חשוב לבדוק לפני שמשקיעים?

בטרם השקעת כספיכם באמצעות בית השקעות כזה או אחר, אנו ממליצים לכם להגדיר מראש את סכום ההשקעה הזמין לכם. כמו כן, אנו ממליצים לכם לבחון מה היא תקופת ההשקעה הרצויה לכם ומה היא רמת הסיכון אשר תקבע את תמהיל תיק ההשקעות שלכם. בהתאם לפרמטרים הנ"ל, אנו ממליצים לכם לבצע הליך השוואתי בין בתי ההשקעות השונים הפועלים בישראל וזאת לצורך בדיקת התשואות אותן משיגים בתי ההשקעות השונים לאורך השנים ולצורך השוואת דמי הניהול הנגבים מכם.

ניהול תיק השקעות רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

במשך השנים פתחו המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון שיתופי פעולה איכותיים ומקצועיים עם בתי ההשקעות המובילים בישראל. קשרים אלו נותנים ללקוחות המשרד את השרות והפלטפורמות ההשקעה הטובות ביותר הקיימות בשוק. יחד עם המומחים שלנו תוכלו לבנות תיק השקעות וליהנות מהכוונה מקצועית, בקרה שותפת על תיק ההשקעות שלכם ללא עלות נוספת! צוות המומחים בעלי ניסיון עשיר בניהול תיקי השקעות בבתי ההשקעות המובילים בישראל! אם אתם מעוניינים בתיק השקעות מנצח ואיכותי, אתם חייבים להיפגש עם המומחים שלנו.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לניהול תיק ההשקעות שלך

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם