סיבות בעד ונגד קופת גמל להשקעה

פורסם:

קופות הגמל להשקעה כבר כאן, וזה הזמן לבחון את אלטרנטיבת החיסכון החדשה באמצעות סיבות בעד ונגד. מומחי החיסכון שלנו כתבו במיוחד בשבילכם את כל היתרונות והחסרונות הקיימים בחיסכון בקופת גמל להשקעה

בחודש מאי האחרון (2016), אושרה על ידי משרד האוצר, קופת הגמל החדשה המיועדת למטרות השקעה וחיסכון לטווח הקצר, הבינוני והארוך. מוצר פיננסי זה משווק בימים אלו על ידי בתי ההשקעות הגדולים והמובילים ביותר בישראל, והוא מעמיד לרשות ציבור החוסכים באמצעותו מגוון רחב של יתרונות לצד חיסרון בולט אחד עליו נרחיב בהמשך.

סיבות בעד קופות גמל להשקעה

בסביבת הריבית האפסית המונהגת במשק הישראלי בשנים האחרונות, הפיקדונות הבנקאיים של כל אחד ואחת מאיתנו הפכו לחסרי ערך ותשואה, ולכן, חיסכון כספים באמצעות קופת גמל להשקעה מאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו ליהנות גם מיצירת פוטנציאל ממשי על כספי החיסכון וגם מאפשרות לפדיון כספי החיסכון בכל רגע נתון. במקביל, קופות הגמל להשקעה מאפשרות לנו ליהנות ממגוון רחב של תמהילי השקעה המותאמים עבורנו באופן אישי, החל מבחירת רמת הסיכון הנלווית לכספי החיסכון וההשקעה ועד לבניית תמהיל השקעות אישי המנוהל על ידי אנשי מקצוע מטעם הגופים המוסדיים.

יתרון נוסף הנלווה לקופות הגמל להשקעה החדשות טמון בעובדה שהן מאפשרות לציבור החוסכים לחסוך את כספיהם לטווח הארוך ועם הגיעם לגיל פרישה ליהנות ממגוון רחב של הטבות מס הכוללות בין היתר גם פטור ממס על רווחי הון הקופה וגם פטור ממס בעת פרישה במסגרת ניצול כפסי החיסכון כקצבה.

לחצו כאן וקבלו הצעה משתלמת במיוחד לקופת גמל להשקעה הכי טובה >>

קרן השתלמות שכירים

סיבות נגד קופות גמל להשקעה

החיסרון הבולט ביותר של קופות הגמל החדשות להשקעה טמון בעובדה שכספי החיסכון שלגביהם נזקפות הטבות המיסוי השונות: גם בהפקדה וגם במיסוי על הרווחים, תקפים אך ורק במידה וקופת הגמל איננה נפרעה על ידי החוסך עד להגיעו לגיל פרישה. במידה ופרעתם את קופת הגמל לאורך השנים, או לחילופין, במידה ומשכתם חלק מכספי החיסכון טרם הגיעכם לגיל פרישה, לא תהיו זכאים לקבלת פטור ממס ותצטרכו לשלם מס על רווחים. חיסרון בולט נוסף, במידה ואתם מעוניינים לחסוך יותר מ-70 אלף שקל בשנה, תצטרכו למצוא פתרון אחר. במקרה זה ישנם מגוון פתרונות כדאיים נוספים. לקבלת פתרונות דומים להשקעה מעל 70 אלף שח ועדין לקבל הטבות מס, צרו איתנו קשר ומומחה ישמח לעזור בהכוונה מקצועית מותאמת אישית.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

קופת גמל להשקעה- כן או לא?

כיום, לאחר החלטת האוצר בכל הנוגע לאישורה של קופות הגמל החדשה למטרות השקעה וחיסכון לטווח הקצר, הבינוני ו/או הארוך, עומדות לרשותכם מגוון רחב של אפשרויות בכל הנוגע לניהול קופות גמל להשקעה באמצעות אחד מבתי ההשקעות המובילים והגדולים ביותר בישראל. לסיכום ערכנו בשבילכם טבלה שתתן לכם להבין את היתרונות והחסרונות בנקודות קצרות. הטבלה מצביעה פה אחד כי היתרונות בניהול החיסכון בקופת גמל להשקעה נכון יותר מהחיסכון בבנק אך אם אתם מעוניינים להשקיעה סכום העולה על 70 אלף שקל, צרו איתנו קשר וקבלו הכוונה מקצועית על ידי מומחה חיסכון לפתרון כדאי במיוחד בשבילכם.

יתרונות  חסרונות
  • דמי ניהול נמוכים
  • מוגבל עד 70 אלף שקל בשנה
  • מעבר דינמי בין מסלולים וגופים ללא אירועי מס
  • מס על הרווחים
  • פטור ממס לדוחים את המשיכה לגיל פרישה בקצבה חודשית
  • אפשרות לתשואה גבוהה (כמו בקרן השתלמות)

אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון, תוכלו ליהנות משירותי סקירה מקצועיים ואובייקטיביים בכל הנוגע לניהול כספיכם באמצעות אחת מקופות הגמל החדשות המיועדות למטרות השקעה.

רוצים לדעת יותר על קופות הגמל להשקעה? השאירו פרטים ומומחה מטעמנו יצור קשר בהקדם!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקופת גמל

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם